The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1512)
Hiiteen tuo mirella maailman kartalta. " Mä oon vielä ihan lapsi ja mulla on kimittävä lapsen ääni enkä osaa ite laulaa".
Vierailija kirjoitti:
Sannilla on kyllä täydellisen ylivertainen musikaalinen asiantuntemus! Ylivertainen jopa muihin tähtivalmentajiin verrattuna!
Älä viitti.
Jos Paasosella olisi vielä safarihattu, hän olisi kuin tutkimusmatkailija lähdössä viidakkoon. En sano pahalla.....
Mirella on niin söpö ja nätti
Heikki Paasonen on yksi harvoista juontajista joka ei käy hermoille. Miellyttävä ääni ja taitava muutenkin työssään
Sanni on kiva valmentaja, sanavalmis ja empaattinen. Tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Heikki Paasonen on yksi harvoista juontajista joka ei käy hermoille. Miellyttävä ääni ja taitava muutenkin työssään
Ylivoimaisesti ammattitaitoisin juontaja Suomessa. Ihan paras.
Vierailija kirjoitti:
Sannin tiimiin pääsee pärstäkertoimen mukaan, ei niinkään laulutaidon
Emmi on mielenkiintoinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Mirella on niin söpö ja nätti
Niin kai se on. Kaverini 20 vuotias poika on siihen ihan lääpällään.
Itse en nää hohtoa.
Vierailija kirjoitti:
Jeps heikille iso peukku!
On inhimillinen eikä mikään turhannauraja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti ammattitaitoisin juontaja Suomessa. Ihan paras.
Totta, Heikki on sulava, todella taitava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannin tiimiin pääsee pärstäkertoimen mukaan, ei niinkään laulutaidon
Mistä se Sanni kenenkään pärstän tietää ennen kuin kääntyy tuolilla ja kilpailijahan sen päättää kenen tiimiin menee.
Vesta näyttää jotenkin klovnilta
Tämän vuoden juttu on painaa kaappausnappia todella myöhään.
Sannilla on kyllä täydellisen ylivertainen musikaalinen asiantuntemus! Ylivertainen jopa muihin tähtivalmentajiin verrattuna!