Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Voice of Finland 2026 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2026 |

The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.

Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011745636.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (919)

Vierailija
701/919 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tullut pelkkä naisten kisa, tylsää. Viime vuonna voitti homp-peli, sitä edellisenä mahtipontista vetänyt Ruusumaa. Oisko jo miehen vuoro? Ei näytä siltä. Ääni ratkaisee -vaiheessa lauletaan itsevalitsemia biisejä. Liveissä jotakin Shanghain valoja ja muuta junttia. Silloin vaan kalastellaan yleisöääniä. Jotenkin kumman kaksijakoinen ohjelma. Jenni ei nyt oikein ole vahvistus tuolla, pettymys. 

Ruusumaa ei ole hyvä.

Vierailija
702/919 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Danzig tässä moi. Mulla ei oo pienintäkään ongelmaa ton ohjelman, dumareiden tai oman tippumiseni suhteen - mielipiteitäkin saa olla, hittoakos minä sitä estelemään? Jos kuitenkin mun veto uppos, ja haluaa tukea pienempiä tulokkaita niin mun bändin nimi on Ohimo. Löydytään aika helposti. Dänks 😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/919 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten valmentaja voi kääntyä muutaman alkutahdin jälkeen, kuten Jenni nyt viimeksi. Eihän tuo ole mahdollista saada oikeaa kuvaa laulutaidoista. Noiden on pakko tietää laulajista etukäteen, mikään muu ei selitä käytöstä. Ja kumma, kun hyvännäköisille käännytään helposti. Jos vanhempi tai ulkomaalaisen kuuloinen naisen ääni, eivät tuolit enää nykyisin käänny. Voimaantuneet vanhat naiset ovat rasite.

Vierailija
704/919 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun oli vireongelmia hieman mutta todella hyvä ääni tällä resufarkuissa ja korvakoruissa olevalla poijalla,miehellä 

Bob Dylanin vireongelmiin verrattuna ne olivat liki huomaamattomia! (Henkka sanoi idolistaan jotenkin siihen tapaan että kuinka voi laulu kuullostaa niin hyvältä ollen se samalla "so outta key".)

Kuka Henkka?

Vierailija
705/919 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ristiriitaista kun osan kohdalla nappia painetaan ekan sanan jälkeen kun mitään ei olla edes kuultu, ja toisten kohdalla venytään käsi melkein napilla biisin loppuun ja sössötetään miten alku oli hyvä, loppua kohti puuttui jotain jne

Vierailija
706/919 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John Danzig tässä moi. Mulla ei oo pienintäkään ongelmaa ton ohjelman, dumareiden tai oman tippumiseni suhteen - mielipiteitäkin saa olla, hittoakos minä sitä estelemään? Jos kuitenkin mun veto uppos, ja haluaa tukea pienempiä tulokkaita niin mun bändin nimi on Ohimo. Löydytään aika helposti. Dänks 😇

John, mistäs noin hieno nimi tulee? Diggaatko Glenn "serkun" meiningeistä? Ts. Danzig ja OG Misfits.

Vierailija
707/919 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaistaustaisia kisassa on mukana.  Menisivät oman maansa  ohjelmaan kisaaman

vievät vaan täällä veisuissaan suomalaisilta mahdollisuuden.

Nehän asuu Suomessa ja saattavat jäädä tänne ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
708/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toi Jisook olis laulanu englanniksi olis menny heittämällä läpi. Jos siis oikeesti ÄÄNI ratkaisis. Nuo valkut ei tajua että englantilaisen korvaan särähtää samalla lailla kun suomalainen laulaa englanniksi. Harva enkkua niin hyvin lausuu että laulaja löis läpi enkunkielisissä maissa. 

Oli taas 13.2. lähetyksessä muutama jonka olis kantsinu laulaa suomeksi, jos olis oikeesti halunnu päästä jatkoon. Englannin lausuminen kuulosti ihan hirveältä suomalaisenkin korvaan. 

Vierailija
709/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice Leskisen Pyhä toimitus. Ei oo kai Lerille sukua?

Vierailija
710/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavimpia nuo selitykset, että en ehtinyt painaa kun kuuntelin niin keskittyneesti ja yhtäkkiä biisi loppui, huippuhyvä oli kyllä.

Vierailija
711/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidestä jatkoon päässeestä neljä oli naisia ja eivät kaikki olleet edes mitenkään erityisen lahjakkaita

ranskalainen pääsi jatkoon vain siksi, koska lauloi ranskaksi, mutta sitten se komeaääninen poika putosi pois

No mutta aina tarvitaan niitä, jotka voi sitten matkan varrella pudottaa pois helposti ja kivuttomasti. 

Vierailija
712/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten valmentaja voi kääntyä muutaman alkutahdin jälkeen, kuten Jenni nyt viimeksi. Eihän tuo ole mahdollista saada oikeaa kuvaa laulutaidoista. Noiden on pakko tietää laulajista etukäteen, mikään muu ei selitä käytöstä. Ja kumma, kun hyvännäköisille käännytään helposti. Jos vanhempi tai ulkomaalaisen kuuloinen naisen ääni, eivät tuolit enää nykyisin käänny. Voimaantuneet vanhat naiset ovat rasite

Jenni kääntyi heti sille ranskalaiselle, jota ei kyllä voinut suomalaiseksi mitenkään luulla. 

Vierailija
713/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

John, mistäs noin hieno nimi tulee? Diggaatko Glenn "serkun" meiningeistä? Ts. Danzig ja OG Misfits.

No totta helvetissä diggaan!

JD

Vierailija
714/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JD

Ei ollut vaikea arvata 😁. Sulla tais olla omiakin bändejä jo entuudestaan. Onko omaa musaa tekeviä vai covereita?

Vierailija
715/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viidestä jatkoon päässeestä neljä oli naisia ja eivät kaikki olleet edes mitenkään erityisen lahjakkaita

ranskalainen pääsi jatkoon vain siksi, koska lauloi ranskaksi, mutta sitten se komeaääninen poika putosi pois

No mutta aina tarvitaan niitä, jotka voi sitten matkan varrella pudottaa pois helposti ja kivuttomasti. 

Naurettavaa myös se, että mainostetaan että mitä sun kans voi tehdä, koska eka kierros on kaksintaistelu jossa joko biisi on kompromissi tai suunnattu toiselle ja toinen nakataan kadulle ellei se "ykköstykki" feilaa. Vasta sitten pääsee oikeasti valikoimaan biisejä, todennäköisesti vasta (semi)finaaleissa enempi omalla tahdolla.

Vierailija
716/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavimpia nuo selitykset, että en ehtinyt painaa kun kuuntelin niin keskittyneesti ja yhtäkkiä biisi loppui, huippuhyvä oli kyllä.

"Kova taso" on kans... Siihen nähden että ei ne kaikki läpi päässeet niin kovia ole, ja toisaalta tosi hyviä ääniä jää ulos.

Pitäis vaan rehellisesti sanoa että tietyillä tyypeillä ei ole käyttöä, monesti jo äänestä kuulee että onko humppajanari tai vaan matkii originaalia artistia ja osaa tehdä vain ne temput. Sillähän nuo yllättyy positiivisesti jos jotku on monialaosaajia että niiden kanssa oikeasti voi tehdä jotain muutakin. Joku helkkarin kova örisijä on aika yksiulotteinen jos ei muuta irtoa. Se takavuosien Laapotti coveroi Before The Dawnia ja osasi vetää sekä puhtaampaa että murinaa, ja lopulta, vaikka tuli "vain" kakkoseksi kisassa, pääsikin laulamaan ko. bändiin että ei huono 👍🏻

Eli sanoisivat että "ihan hyvä genreensä, ei käyttistä tässä kisassa". Ei niillä kaikilla voittajillakaan ole ollut. Se oopperassa duunissa ollutkin katosi, ei oo kaupallista potentiaalia. Moni muukin voittaja on kadonnut. Välissä tipahtaneilla on voinut olla parempi meno, joku on poiminut bändiinsä tai talliinsa. Tai Railio joka nyt oli kova hevikurkku jo aiemmin jatkoi sillä tiellä, sai vaan lisäbuustia. Lauloi jo ennen Voicea powermetalbändissä.

Vierailija
717/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni (kaikkien aikaisempienkin kausien) valkuista löisi itsensä läpi tässä kisassa? Eipä olisi kovin moni tainnut päästä jatkoon edes ääni ratkaisee -vaiheesta. No, Arttu ehkä. 

Vierailija
718/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90min ohjelmassa musiikkia n.10 min?

Juuri tämän vuoksi tallennan ohjelman ja katson vain musiikkiesitykset. Puheet ja mainokset menee pikakelauksella ohi  armotta. Ei jaksa haaskata aikaa😬

Vierailija
719/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan paljon ulkomaalaistaustaisia. Menisivät oman maansa kisaan mukaan, niin voisi aito suomalainen laulaa, että ne ei olisi paikkaa viemässä suomalaiselta.

Jos suomalainen osaa laulaa, ei kukaan hänen paikkaansa vie. 

Totuus vaan näyttää olevan se, että ne ulkomaanvahvistukset  näyttää olevan parempia laulamaan :(

Suomen Voice on kyllä aika kotikutoinen. YouTubesta olen katsellut muiden maiden kisaajia ja huh huh ja herrajjestas sitä lahjakkuutta! Ihan mielettömiä esityksiä!

Vierailija
720/919 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JD

Ei ollut vaikea arvata 😁. Sulla tais olla omiakin bändejä jo entuudestaan. Onko omaa musaa tekeviä vai covereita?

Soitetaan omaa matskua etupäässä, julkaistiin tossa alkuvuodesta esikoisplatta. Ollaan otettu setteihin mukaan myös cover-vetoja että saadaan settilistoille pituutta ja on sen toki huomannut, että kun vetelee tiettyjä ralleja niin se vetoaa yleisöön. Meidän bändin nimi on tosiaan Ohimo, ja meidät löytää youtubesta, spotifystä jne.

Tuossa vielä Kaaoszinen tuore artikkeli levyn tiimoilta https://kaaoszine.fi/ohimo-esittaytyy-debyyttialbumilla-blessed-by-lady…

- JD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi