Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Voice of Finland 2026 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2026 |

The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.

Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011745636.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5216)

Vierailija
5181/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava finaali mielestäni ennakko-odotuksiin nähden. 

Jose Carlos ihan selkeä ykkönen. En tykännyt räpistä yhtään ennen Josea (poislukien Bomfunk MCs ja Don Johnson Big Band), mutta nyt aivan taatusti kuuntelen Josen biisejä jos ja kun niitä tulee.

Kreetta onnistui tänään upeasti, kun karsi liiat koruilut pois. Itkin silmät päästäni My Heart Will Go Onin aikana. Yleensä kyseinen kappale ei itketä, paitsi itse Titanic-leffassa.

Saw Shane oli viihdyttävä ja oli saanut karsittua liiat epävireydet pois. Hänestä varmasti tulee poppari.

Arthur oli Arthur, en henkilökohtaisesti hänestä innostu, mutta kiva että veti Suurlähettiläitä, niitä harvoin kuulee!

Vierailija
5182/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laulan Behmiä ja sit Adelee. Finaalissa vedän Whitneyn jonku upeen biisin. Nähdään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5183/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näinhän siinä tosiaan kävi et nuorempi polvi äänesti Josea. 

Täti ja keski-ikäiset ja vanhukset äänesti tätä "sinua sinua rakastan" perinne ja laivan uppoamis laulajaa.

Varmasti osa Justiinaa aiemmin äänestäneistä siirtyi Kreettaa äänestämään. 

Vierailija
5184/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täti ja keski-ikäiset ja vanhukset äänesti tätä "sinua sinua rakastan" perinne ja laivan uppoamis laulajaa.

No mä 65+ ainakin äänestin Josea, ja kommenttien perusteella moni muukin vanhempi henkilö. Ja varmaan muillakin samat aatokset, että räppiä en kuuntele, enkä tykkää, mut Jose vaan oli niin mielettömän hyvä, että oli ilo kuunnella.

Vierailija
5185/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me varttuneet naiset äänestettin Jose voittoon. Jose on sympaattinen ihminen ja hyvä räppäri. Artturi oli kuin sähköjänis, Kreeta jotenkin kylmä ja ylimielinen.

Vierailija
5186/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun analyysini: 

Oikea voitti. En ole räppi-ihminen, mutta sen tajusin, että hän oli harvinaisen hyvä. 

Kreetta oli paras laulaja. Eka biisi oli riski. Jos olisi laulanut koko ajan Celineä tai Whitneytä, olisi voinut voittaa.

Arthur kuohittiin. Tykkäsin hänestä aiemmin eniten, mutta kun esiintyminen rajoitetaan, niin paljoa ei jäänyt jäljelle. Ei vahvuuksia saa poistaa.

Shanea en ikinä edes muistanut. Enkä edes nyt muista, mitä lauloi.

Vierailija
5187/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hassua, että Kreetta veti aivan upeasti(!!) Celine Dionia, vaikka muuten oli aika keskivertolaulaja, joka olisi helppo tavallaan unohtaa. Jos olisi vetänyt tuollaisia vetoja koko kisan ajan, olisi ehkä voittanut.

Vierailija
5188/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 57 v pidin Josea parhaimpana.

Vierailija
5189/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen lakki kourassa pitää olla nöyrä. Jäänteitä vanhoilta ajoilta. Olisi jo aika päästä eteenpäin. Kysytään vaikka ruotsalaisilta, että miten se tehdään. 

Teen parhaani, osaan, voitan, yhtä hyvä kuin muutkin. 

Vierailija
5190/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä 65+ ainakin äänestin Josea, ja kommenttien perusteella moni muukin vanhempi henkilö. Ja varmaan muillakin samat aatokset, että räppiä en kuuntele, enkä tykkää, mut Jose vaan oli niin mielettömän hyvä, että oli ilo kuunnella.

90-v äitini on Josen suuri fani.

Vierailija
5191/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me varttuneet naiset äänestettin Jose voittoon. Jose on sympaattinen ihminen ja hyvä räppäri. Artturi oli kuin sähköjänis, Kreeta jotenkin kylmä ja ylimielinen.

Ihmettelin et eikös tuosta kommentista vielä puutu joku, eli Saw on jo unohdettu! :D mikä voittaja se nyt ainakaan olis sit ollut!

Vierailija
5192/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä Shawn?

Vierailija
5193/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jose kyllä viimeistään vikalla vedollaan löysi tiensä minun sydämen sopukoihin! Loistavaa tarinankerrontaa ja aidon oloinen tyyppi 

Vierailija
5194/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 72- vuotias leskirouva äänestin Josea,  koska oli paras. 

Vierailija
5195/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 57 v pidin Josea parhaimpana.

Minä 60+ nainen pidin Josea parhaimpana. Erinomainen artisti. Kuuntelen räppiä muutenkin paljon. Stepa suosikkini

Vierailija
5196/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on hyvä ekalla laulukierroksella, kiva katsoa ja kuunnella, sen jälkeen kaikki muuttuu surkeaksi. Pahinta on kappalevalinnat ekan esiintymisen jälkeen. Onko kukaan muu samaa mieltä?

Vierailija
5197/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jose oli siis espanjalainen eikä britti??!!

Molempia.

Ni miten sellainen  voi olla The Voice of Finland????

Miksei voisi???????????? Riittää kun asuu Suomessa, ei tää ole mikään Voice of Finnish people

No mitä väliä sillä asumisella on????? Aivan sama missä asuu, eikö? Siis kilpailun nimeksi pelkkä The Voice.

Eikä edes The Voice, koska äänellähän ei tuota voiteta. Parhaat ja ammattitaitoisimmat tiputettiin jo aikoja sitten.

Muutetaan kisan nimeksi Heikki.

Kun VOF:sta ei oo enää mitään jäljellä, kun pois otettiin Finland, of ja Voicekin.

Vierailija
5198/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä millaisia biisejä Jose tehtailee. Toivottavasti parempia kuin nää nykysuomiräppärit, jotka autotunettelee ihan huolella 🙈 Ehkä Jose nostaa laatutasoa?

Vierailija
5199/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopa tehdään Sawista jotain pyhimystä Sannin puheissa 

"Sä teet hoitotyötä." :D

No niinhän se tekeekin ammatikseen joku kotihoitaja/henk.koht. avustaja ammatiltaan. Lauloi jossain videossa sille mummollekin, jota oli hoitamassa. 

Lähihoitaja joka on töissä kotihoidossa.

Juuri näin. Joten en ymmärrä mitä vitsikästä siinä on, että tekee hoitotyötä? 🤔

Vierailija
5200/5216 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma on hyvä ekalla laulukierroksella, kiva katsoa ja kuunnella, sen jälkeen kaikki muuttuu surkeaksi. Pahinta on kappalevalinnat ekan esiintymisen jälkeen. Onko kukaan muu samaa mieltä?

Kyllä. Siksi ihmettelen valmentajien roolia. Mitä ne valmentaa, kun kukaan ei kehity millään alueella?