The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5216)
Täytyy sanoa että ei tässä Voicessa oikeasti etsitä artisteja, ainoat osallistujat vuosien varrelta jotka mulle on jäänyt mieleen on Antti Railio, Jesse Kaikuranta sekä Eveliina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne puuttui kokonaan.
Tämä. Puuttuu se aito tunne, siitä että sä välität ihmiseltä toiselle jotain. Sama vika kuin Saara Aallolla. hyvä ääni, mutta se joku vaan puuttuu ja pelkkä ääni ei riitä
Just meinasin kirjoittaa että tuli Saara Aalto mieleen.
Olen katsonut tätä vuotta vähän poukkoillen mutta joku kerta hän oli ihan hyvä. Väärä kappale ja yritti liikaa.
Ei tää räppäys oo voice of finland. Ei o lauluääntä. On vaa säksätystä.
Siis alan toivoa Josen voittoa, uskomatonta. Osaa valita biisit.
Minä ajattelin että Jose Carlos voittoon mutta tämä California biisi on laimee ja South Parkin versio on sentään hauska.
Huono valinta.
Höh.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kakkaa tääkin
Ymmärrätkö räpistä mitään? Selkeästi et. Jose on uskomattoman taitava omassa lajissaan.
Jose Carlos vetää hyvin! Eri asia tietysti että onko räppi laulua lainkaan ja laulukisahan tämä on
Jose sais voittaa. Olis kerrankin joku erilainen voittaja eikä aina niitä samoja tusinakirkujia. No Laura oli poikkeus viime kaudella. Hyvä Jose!
Toivottavasti ei ainakaan Kreetta voita!