The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (920)
Kenen biisi tuo on? Todella kaunis! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut äiti nyt niin hyvä.
Parempi mun mielestä kuin tytär.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tällekkin käännytään ja että noi tietää että äiti ja tytär on laulamassa molemmat
Ei tiedä.
Mä taas arvelin, että jotenkin se paljastetaan tuomareille. Ja niinhän se tytär paljastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tällekkin käännytään ja että noi tietää että äiti ja tytär on laulamassa molemmat
Ei tiedä.
Mä taas arvelin, että jotenkin se paljastetaan tuomareille. Ja niinhän se tytär paljastikin.
Mille tuomareille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä.
Mille tuomareille?
Siis noille...noille.....ketä nuo nyt siis on. Nuo valmentajat.
Vierailija kirjoitti:
Voi hävetys
Parempi ku kaikki noi piipittäjät mitä on ollut tänään
Kuunteleeko nää esiintyjät omaa ääntään lainkaan kun kuvittelevat osaavansa laulaa, huh mitä epävireistä "laulamista"
Taas mentiin nuottien vierelle voi Julia 🙉
Vierailija kirjoitti:
Taas mentiin nuottien vierelle voi Julia 🙉
SIIS Elisa.. Sori näppisvirhe..
Varmaan äiti kehuu näitä että sulla on kyllä tosi hyvä lauluääni. Not!
Ja viimeisenä aina se jakson paras.
Eihän toi Anne ehtinyt kunnolla edes aloittaa kun jo painoi nappia.
Tuomareista Elastinen ja Arttu ovat luontevimmat tuomarit, ja heidän kommenttinsa aina kiinnostavimmat.
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi Anne ehtinyt kunnolla edes aloittaa kun jo painoi nappia.
Muistan kun kaksoset syntyivät vaan eipä silloin kukaan tiennyt mitä tästä naisesta tulee.
Kyllä mun nyt täytyy lopettaa tän ohjelman katsominen. Ei vaan kestä tätä tylsyyttä. Missä on kaikki karismaattiset laulajat? Eikö ne enää tuu ees kokeileen, kun tietää, ettei jatkoon pääse. Vaihtakaa valmentajat, tehkää muutoksia esiintyjien valintaan tai lopettakaa koko ohjelma. Ei tässä oo enää mitään mielenkiintosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuomareista Elastinen ja Arttu ovat luontevimmat tuomarit, ja heidän kommenttinsa aina kiinnostavimmat.
Ei ole tuomareita. Koittakaa nyt tajuta!
Julialle kaunis ääni pysyi kasassa todella vaikeissa kohdissa