The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4466)
And the winner is...King Arthur!
Olenko ainoa jolla on tullut Leenistä vähän ylimielinen käsitys kisan aikana? Kaksintaistelussa ei mitenkään huomioinut hävinnyttä kilpakumppaniaan, ja nyt näytti suorastaan järkyttyneeltä hetken aikaa kun ei päässytkään jatkoon.
Tokihan tuollainen itsevarma "tiedän, että olen artisti" asenne on hyvä, mutta sen kanssa olisi hyvä olla edes vähän nöyryyttäkin.
Arthur, Shane ja Dorcas. Siinä hyvät vaihtoehdot voittajaksi. Arthur ylivoimaisesti viihdyttävin. Ja tosi synppis. Luulen, että oppilaat tykkäävät hänestä. Työkaverit toki myös.
Vierailija kirjoitti:
Arthur, Shane ja Dorcas. Siinä hyvät vaihtoehdot voittajaksi. Arthur ylivoimaisesti viihdyttävin. Ja tosi synppis. Luulen, että oppilaat tykkäävät hänestä. Työkaverit toki myös.
Suomessa ei ole koskaan mitään saumaa pärjätä jos ei osaa laulaa suomeksi. Typerää ajanhukkaa edes tulla ohjelmaan
Vierailija kirjoitti:
Tummia ulkomaan eläjiä Mitä ne tekee voice finlandissa. Ei suomalaiset niitä äänestä.
Suomalaisiakin on asunut ja asuu ympäri maailmaa. Toivottavasti heillä on fiksumpia ihmisiä vastassa. Ihmisiä jotka eivät suu ammollaan ihmettele "ulkomaan eläviä"
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ja kuuntelin Artun tiimin esitykset. Arthur ja Dorcas olivat ylivoimaisesti parempia kuin ne kaksi muuta. Dorcas on koko kisan ylivoimaisesti paras laulaja ja Arthur taas koko kisan ylivoimaisesti paras esiintyjä. Hienoa, että molemmat pääsivät jatkoon. Arthur on tosi symppis ja pisteet hänelle siitä, että on vilpittömästi iloinen myös toisten puolesta ja kannustaa heitä kaikin voimin.
Hyvä käydä kertaamassa Justiinan ja Dorcasin kaksintaistelu. Ela valitsi syystä Justiinan, ja Dorcas pääsi jatkoon Artun kaappaamana. Molemmat loistavia laulajia, mutta Justiinan varmuus nousi kaksintaistelussa selvästi esiin.
Katson jaksoa vasta nyt. Mua harmttaa, että Artun tiimistä mun suosikin Viivi-Marian tyyli oli pilattu. Kuka oli stailannut hänet mustilla vaatteilla ja tiukalla nutturalla kovan näköiseksi. Hänen oma raikas tyyli oli paljon parempi. Biisivalinta ei myöskään onnistunut.
Dorcas oli hyvä valinta jatkoon, tykkään hänestä esiintyjänä ja ääni on hyvä. Arthur taas murhasi Princen biisin. Ja toi tyyli, että "näyttelee" biisin sanoja tanssien ikään kuin viittomakieltä on tuskastuttavan noloa. Minulle tulee Arthurista mieleen stand up -koomikko Mikko Vaismaa. Ehkä Arthur olisi hyvä koomikkona, laulajana en hänestä oikein välitä.
Piti oikein katsoa uusinta vain siksi, kun joku täällä väitti suosikkiartistini Jennin olevan raskaana. En tosiaan eilen huomannut valmentajia, sillä tekstailin kaverin kanssa esitysten väliajat (Arthuria kannatamme molemmat).
Mitä ihmettä? Ei Jenni mitenkään näytä olevan raskaana. Kaunis kuin mikä. En siis tarkoita, etteikö raskaana oleva nainenkin ole kaunis.
Sitten piti oikein googlettaa, onko ilmoittanut olevansa raskaana (mulle ihailijana tarkottaisi sitä, ettei hänestä taas vähään aikaan saa nauttia, kun keskittyisi vaaviin). Super ihanaa, että on nyt Voicen valmentaja.
Mutta...googletuksen tuloksena hänen aiemmin on väitetty olevan raskaana ja Jenni on puuttunut ulkonäköarvosteluun. Tässä eilen on siis vain ollut tarkoitus loukata Jenniä. Miksi? Joku kateellinen tai mielenterveysongelmista kärsivä. Vain kaksi vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Tummia ulkomaan eläjiä Mitä ne tekee voice finlandissa. Ei suomalaiset niitä äänestä.
Tuo on kyllä just se paheksuttavin asia, tummia! Ulkomaalainen menettelee kunhan ihonväri on vaalea.
Arthur ja sen jälkeinen nainen oli kauheita. Uusintaa katson.
Vierailija kirjoitti:
Arthur ja sen jälkeinen nainen oli kauheita. Uusintaa katson.
Älä katso, kun et mistään tykkää.
Kisan voittaminen ei näytä tuoneen kenellekään isompaa uraa, sen sijaan ison tuotannon ja ammattilaisten kanssa työskentely on arvokasta aloitteleville artisteille. Usein puhutaan vaan kadonneista voittajista vaikka TVOF:sta moni artisti on saanut oppia ja eväitä uralleen, esim. isoja musikaaleja työkseen tehneet Jennie Storbacka ja Lauri Mikkola tai soulia ja gospelia laulava Jepa Lambert, joka nytkin liveissa taustalla. Musiikilla voi elää monilla tavoin. Muistaako kukaan edes heidän joskus kilpailleen Voicessa?
Minkä lahkon jäsen tuo hurmiohyppivä tyttö on?
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein katsoa uusinta vain siksi, kun joku täällä väitti suosikkiartistini Jennin olevan raskaana. En tosiaan eilen huomannut valmentajia, sillä tekstailin kaverin kanssa esitysten väliajat (Arthuria kannatamme molemmat).
Mitä ihmettä? Ei Jenni mitenkään näytä olevan raskaana. Kaunis kuin mikä. En siis tarkoita, etteikö raskaana oleva nainenkin ole kaunis.
Sitten piti oikein googlettaa, onko ilmoittanut olevansa raskaana (mulle ihailijana tarkottaisi sitä, ettei hänestä taas vähään aikaan saa nauttia, kun keskittyisi vaaviin). Super ihanaa, että on nyt Voicen valmentaja.
Mutta...googletuksen tuloksena hänen aiemmin on väitetty olevan raskaana ja Jenni on puuttunut ulkonäköarvosteluun. Tässä eilen on siis vain ollut tarkoitus loukata Jenniä. Miksi? Joku kateellinen tai mielenterveysongelmista kärsivä. Vain kaksi vaihtoehtoa.
Onkohan Arttu raskaana :) ? Jos mennyt valmentajat sekaisin.
Justiina oli tosi selvä jatkaja Elan tiimistä, hän jäi mieleen. Todella loisti myös sisältä, ei vain puvun puolesta. Sen sijaan räppärin jatkoon raahaaminen yllätti. Itse olisin ehkä noista valinnut toiseksi Selman. Ela tiputti tiiminsä hyvät laulajat jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä just se paheksuttavin asia, tummia! Ulkomaalainen menettelee kunhan ihonväri on vaalea.
Ulkomaalainen menettelee kunhan menestyy reilulla pelillä, eli aidolla talentilla ja hyvin hiotulla taidolla. Olisivat suunnilleen samaa tasoa kuin muut jatkoon päässeet tai ainakin parempia kuin rannalle jäävät. Mitä olen ohjelmaa katsonut, homma ei aina ole vaikuttanut reilulta vaan lähinnä globalistisen agendan puskemiselta.
Aiemmilla kausilla yleisön on annettu eläytyä tunnelmaan. Tällä kaudella Elastinen veti maton alta ja latisti tunnelman myös kotikatsomosta. Ihme veto komentaa yleisöä "tässä ei nyt huuteleminen auta", kun katsomossa huutelevat kannattamiensa kilpailijoiden nimiä jatkopaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Arthur on kauhea. Dorcas ei laulanut vaan kirkui mikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmilla kausilla yleisön on annettu eläytyä tunnelmaan. Tällä kaudella Elastinen veti maton alta ja latisti tunnelman myös kotikatsomosta. Ihme veto komentaa yleisöä "tässä ei nyt huuteleminen auta", kun katsomossa huutelevat kannattamiensa kilpailijoiden nimiä jatkopaikkaan.
Joo, Sannin ilme oli ihan, että mitä? Mikähän Elastista niin vaivasi. Latisti fiiliksen.
Toivottavasti Arthur voittaa!