The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3709)
Vierailija kirjoitti:
Miksi noinkin nätti ja laulutaitoinen nainen on sotkenut ihonsa musteella?
Tyhjäpäisen hommia.
Justiinalla on oikeesti kaunis äänensävy ja ääni kantaa ja kestää. Eikä tartte huutaa.
Vai että Arttu ja Justiina olivat istuneet iltaa hotellissa, ja nyt Arttu kutsuu häntä suosikikseen 😏
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Elastisen tiimistä tule Voicen voittajaa.
Jep, se tulee Artun tiimistä!
Vierailija kirjoitti:
Justiina naisista ainoa, joka pysyi nuotissa ja vireessä.
Eikä huutanut, kun kaikki ei tuntunut ymmärtävän mikä Dorcasin esityksessä joitakin häiritsi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ikivanhoja biisejä oikein kaivetaan Voiceen. Tääkin on ihan hirveä. Takaisin nykyaikaan, laulajat!
Ihana kappale. Ennen osattiin.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kopio Lerni on??
Joku edeltäjänsä...
*Leeni.
Artun tyyli-ikoni on selvästi Hyacinth Bucket kampausta ja vaatetusta myöten.
Justiina ja Arthur on mun suosikit. Ainoat joiden kohdalla lauloin ja tanssin täällä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiina naisista ainoa, joka pysyi nuotissa ja vireessä.
Eikä huutanut, kun kaikki ei tuntunut ymmärtävän mikä Dorcasin esityksessä joitakin häiritsi.
Kylläpä Dorcas on taas jonkun persupaskan hampaissa. Itse olen mustan musiikin suurkuluttaja ja kuulosti hiton hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nimeää lapsensa Justiinaksi. 😅
Varmaankin Justiinan vanhemmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selma ei ollut mitenkään hyvä. Jose ihan OK. Ja Jaana Pelkonen on hyvä juontaja, turha häntä on joidenkin arvostella.
Miten niin Jaana Pelkosta on turha arvostella? Jos on arvosteltavaa, sen saa sanoa. Onhan Pelkonen jo aika ylikäytetty juontajana, joten häneltä saa kyllä vaatia. Ei ole arvostelun yläpuolella mitenkään.
Hauskinta on, että aloittaja arvostelee itse ensin Selmaa ja Jose'ta. Ja sitten kertoo, että Jaanaa on turha arvostella.
Kuka nimeää lapsensa Justiinaksi. 😅