The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3709)
Hirveetä kuunnella tuollaista räppiä, joka menee monitonisella yksitoikkoisella poljennalla ja jonka engl.kielisistä sanoista ei ennätä ymmärtää mitään. Varmasti tää on taitava genressään, mutta en jaksa kuunnella..
Vierailija kirjoitti:
Jose menee jatkoon elastisen valinnalla.
Ei haittaa, pitäähän häviäjiäkin olla.
Selma ei ollut mitenkään hyvä. Jose ihan OK. Ja Jaana Pelkonen on hyvä juontaja, turha häntä on joidenkin arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää räppäri on kova!! Harmi vaan, et kaikki ei tajuu räppii ja sit tällanen "monotoninen" biisi ei iske yleisöön
Mitä räpistä pitäisi saada irti?
Samaa kuin muistakin taiteenaloista: elämyksiä, tunteita ja sitä rataa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt Arthurista ja tää on yksi minun lemppari Prince-biiseistäni, mutta nyt kyllä meni minusta yliyrittämiseksi toi show. Laulaminen jäi kakkossijalle. Liikaa showmiestä, vähän kuin päälleliimattua jo, koska niin överi. 🤔
Prince-fani kasarilta asti täällä. Tykkäsin Arthurin versiosta. Pus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää räppäri on kova!! Harmi vaan, et kaikki ei tajuu räppii ja sit tällanen "monotoninen" biisi ei iske yleisöön
Just sanoin pojalle, että rap on yks "musiikki"tyyli jota mä en ymmärrä.
Alat vaan kuuntelee, ni huomaat kuinka monipuolista ja taidokasta se voikaan olla 😊
Joo, aloittakaa räppiin tutustuminen vaikka klassikosta, kuten Eminemistä. Sopii persuillekin, jotka inhoaa mustia, jotka on kuitenkin räpin kehittäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat vaan kuuntelee, ni huomaat kuinka monipuolista ja taidokasta se voikaan olla 😊
Joo, aloittakaa räppiin tutustuminen vaikka klassikosta, kuten Eminemistä. Sopii persuillekin, jotka inhoaa mustia, jotka on kuitenkin räpin kehittäneet.
Eninem onkin hyvä, sillä on hyviä biisejä! Toi äskeinen biisi oli monotonisuudessaan ällistyttävän tylsä. Räppäri oli silti varmaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Selma ei ollut mitenkään hyvä. Jose ihan OK. Ja Jaana Pelkonen on hyvä juontaja, turha häntä on joidenkin arvostella.
Jokainen saa arvostella ketä haluaa, sinä et niistä päätä, onneksi.
Ai saakeli, että tuo Jose on hyvä.
Suomessa lampaat kuunteli jotain Cheekkiä innoissaan kun muutkin kuuntelee. :D
Voi ettien että näitä biisejä, näähän on muuten kaikki karaokeklassikoita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon, idioottirasisti.
Stellan laulaminen on kans yks itseMu ha yleensä. Viime kaudella harvinaisesti taisi kerrankin se yksi onnistua.
Sabotoiko tämä tuotanto artistien esityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Leeni vaatimaton.
Miten voi olla näin pitkällä suorissa.
Loistava biisivalinta, mutta Leenin laulu on aika keskinkertaista.
Tänä vuonna on paljon epävireisiä laulajia
Ja sulla vittumainen luonne, veikkaan että sen kans vasta onki vaikea elää.