The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3709)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vetää Selma mutta muuten taitaa olla aika tyhjäpää bimboblondi
Ja niitä on liikaa, ratikassa näkee millä mallilla Suomen tulevaisuus on, ei toivoa.
Millaisia naisten sinun mielestäsi pitäisi olla?
Rap ei ole mun genre, mutta olen kuunnellut silti aika paljon rappiä vuosien varrella ja hyvältä toi kuulosti. Uutta verta tarvitaan tuohon skeneen Suomessa, autotuneräppärit on aika plaa.
Vierailija kirjoitti:
Osaako tää räppäri laulaa ollenkaan. Ei jatkoon tätä
Jose on räppäri.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Jose on kyllä lahjakkuus.
On kyllä. Välillä hengästyi livenä, mutta muuten oli kuin studiotuotantoa.
Jose menee jatkoon elastisen valinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Tää räppäri on kova!! Harmi vaan, et kaikki ei tajuu räppii ja sit tällanen "monotoninen" biisi ei iske yleisöön
Just sanoin pojalle, että rap on yks "musiikki"tyyli jota mä en ymmärrä.
Josella tyypilliset brittihampaat. Noilla on jo vaikea syödäkin
Vierailija kirjoitti:
Tää räppäri on kova!! Harmi vaan, et kaikki ei tajuu räppii ja sit tällanen "monotoninen" biisi ei iske yleisöön
Mitä räpistä pitäisi saada irti?
Ei Sanni tiedä voldemonrtin ja dumbledoren eroa... ÄÄRIMMÄISEN noloa
Jos joku on syntynyt räppäämään, niin se on Jose.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no minusta ne kuulostaa kaikki samanlaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vetää Selma mutta muuten taitaa olla aika tyhjäpää bimboblondi
Ja niitä on liikaa, ratikassa näkee millä mallilla Suomen tulevaisuus on, ei toivoa.
Millaisia naisten sinun mielestäsi pitäisi olla?
Varmaan marimekon tunikat päällä ja caprilegginsit jalassa, mieluiten hiljaa ja siivosti ja sillee ku kaikki muutki…
Suomen kuunnelluin scene.
Onneksi on humppajääriä vielä, niin tartte pelkästään räpätä....
Arthur jatkoon yleisön äänillä - Dorcas Artun valintana on tulos, jota olisin hyvinkin veikannut jo ennen nuotinkaan kuulemista.
Arthurilla kieltämättä hyvät liikkeet, esitys ei ehkä niin komediallinen kuin edelliset. Musiikkityylillisesti nämä sooloesityksensä ovat loppujen lopuksi liikkuneet melko kapealla alueella, jossa melkein pystyy veikkaamaan seuraavan ikivihreän, vähintään n. 4-5 biisivaihtoehdon joukon
Merette siirtyi omimmalle alueelleen. Ei yllättävää ettei riittänyt semifinaaleihin, mutta olihan hän nyt selvästi parhaimmillaan koko kisassa. Olikos tukijoukoissaan edelleen kaksintaistelussa pudottamansa stunttinainen? Hallussa ellei laulutaito, niin ainakin diplomatia..
Viivi-Mariasta ei valitettavasti jäänyt mitään muuta mieleen kuin oliko pitkä vaatteensa nyt loppujen lopuksi takki vai viitta ?
Dorcas vähän pakkovalinta Artulle, jos kehuu maailmantähdeksi eikä yleisö kuitenkaan valitse! Yhtäkkinen lähes Saw Shanen veroinen suomen taitonsa sai ihmettelemään, onko jo pudonneissakin ollut kieltämme hallitsevia, jotka kuitenkin minulle tuntemattomasta syystä on supistettu ilmaisultaan englantiin
Onko Elastinen muuten perustellut miksi hänellä on periaate, että ei ota räppäreitä tiimiinsä? Korosti Josen olevan poikkeus sääntöön. Pelkääkö Ela kilpailua itsensä kannalta musamarkkinoilla? Että nuoremmat ajaa ohi? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat vaan kuuntelee, ni huomaat kuinka monipuolista ja taidokasta se voikaan olla 😊
Tuo Selmahan on aivan suloinen.