The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3709)
Minusta Arthurista tuli mieleen Ilkka Jääskeläinen. Iloinen veikko, positiivinen kaveri, kova pelleshow ja selviää laulusta mutta ei halua kuunnella enempää. Varmaan ihana opettaja, kuten Jääskeläinenkin.
Nyt menee viivi-marialla vähän nuotin vierestä... vai onks mun TV:saä jotain vikaa??
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan iso vaate Jennille on päällä, kun esiintyy?
Näyttäisi olevan raskaana taas.
Mitä tuolla lähetyksessä tapahtuu?! Hei Rakas -biisissä kuulostaa siltä että laulaja laulaa eri biisiä mitä bändi soittaa, todella sekava esitys.
Vierailija kirjoitti:
Hei Merette vetää hyvin Nousevan auringon taloa.
Tykkään
Eric Burdon ja Animals hritä ei voi ylittää. Tämä kykeni vain alittamaan.
Karmea House of the rising sun pilaaminen.
Artun joukkueesta Arthur on kyllä paras. Tulee hyvälle tuulelle kun kuuntelee ja katselee hänen esiintymistä. On kyllä ihan voittaja ainesta. Ja kappale oli mitä parhain, minun suosikki.
Prince.🤗
Järkyttävä epävireinen esitys Viivi-Marialta. Miten nuo ilkeää kehua?
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee viivi-marialla vähän nuotin vierestä... vai onks mun TV:saä jotain vikaa??
Ei mennyt nuotin vierestä, mutta outo sovitus. ei tunnistanut tota biisiä ollenkaan.
En ymmärrä miksi pukeudutaan samalla tavalla kuin laulun alkuperäinen artisti, eikö osata olla omana itsenä
Vierailija kirjoitti:
Merette kessuääninen seisoo kun jätkät kintut leveällä.
Kuin miehet? Miksi naiset eivät saisi seisoa kintut levällään? Miksi se on sallittua miehille, mutta ei naisille?
Behmin biisejä ei kantsis ottaa laulettavakseen.
Kaksi ensimmäistä Arthur ja Merete olivat tosi vahvoja, persoonsllisia. Ei mitään radiopoplistalle levy-yhtiön tuotesabluunaan suorasn tungettavia. Arttu on rohkrampi valitsija kuin nuo toiset.
Merette kessuääninen seisoo kun jätkät kintut leveällä.