The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3709)
Arttu on muka fiiliksissä tästä esityksestä. Viskibasso karjuu, ei hyvä
Vierailija kirjoitti:
Ei tää tupakkaääninen muija
Vois olla ihan ok, mutta ihan hirveää yliyrittämistä ja -esittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu näyttää jostain sarjasta olevalta naiselta. Hitto en saa mieleen mikä se on 😂
Mulle tulee hänestä mieleen Edith Bunker (Archien vaimo) brittisarjasta Mennään bussilla.
Ei kun se sarja oli "Perhe on pahin"
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen biisi rapsiääniselle Merettelle!
Oli, mutta yliyrittäminen ja kummalliset maneeriyritelmät pilasivat sen.
Kukahan Artun on tänään stailannut??? Ei ihan onnistunu nyt tämä lookki... no parta on hyvä.
Voi ei! Nyt en voi olla ajattelematta, että Arttu näyttää ihan Edith Bunkerilta! Samanlainen amerikalaistätien kukkamekko.
Biisi sopi todella hyvin hänelle. Jossain pubissa just voisi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Rapsi on öljykasvi.
Merette jalat leveässä haara- asennossa koko ajan. Lauloi suht hyvin, mutta koko olemus on niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä Merettestä, mutta nyt oli lähtenyt pois se luontainen musikaalisuus., jota oli helppo katsoa ja kuunnella. :(
Mitä ihmettä tolla Sitko-Jennillä on taas päällä, voi hyvänen aika, mistä noi rievut sikiää?
Miksi naiset laulaa jalat harallaan, Merette varsinkin äsken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu näyttää jostain sarjasta olevalta naiselta. Hitto en saa mieleen mikä se on 😂
Mulle tulee hänestä mieleen Edith Bunker (Archien vaimo) brittisarjasta Mennään bussilla.
??? Mitäääh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, meni sekasin noi sarjat mulla. Sorry! Mut siis mun mielestä Arttu on ottanu kampauksensa suhteen Edith Bunkerista 😅
Vierailija kirjoitti:
Kukahan Artun on tänään stailannut??? Ei ihan onnistunu nyt tämä lookki... no parta on hyvä.
Katoin kans eka että onko se isä sisäkkönä (?) komedialeffan hahmo :D Merette näyttää ja kuulostaa tänään hyvältä, onnistuminen häneltä biisivalintaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Merette jalat leveässä haara- asennossa koko ajan. Lauloi suht hyvin, mutta koko olemus on niin tärkeää.
Aiemmin esiintyi todella luontevasti. Kehonkieli kertoi musikaalisuudesta.
Nyt oli valmentajat "valmentaneet".