The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3309)
Vain perjantaisin nyt nämä livet. Tänään siis uusintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian teki pahan virheen, kun lauloi italiaksi. Olisi jatkossa, jos olisi laulanut suomeksi. Kyllä kansa tietää. Harmi hänen puolestaan. Mukavan oloinen mies.
Tuo on totta. Komeasti lauloi. Italian kieli kuulosti jotenkin omaan korvaan hankalalta, vaikka hän itse sanoi puhuvansa 7 kieltä. Ehkä laulaminen vieraalla kielellä vaikeampaa kuin puhuminen. Olen silti pettynyt, Kristian oli mun suosikki, ihan äänensä perusteella. En tykkää kirkumisesta enkä kiekumisesta. En äänestänyt, koska on mielestäni liian kallista. Olen valmis maksamaan korkeintaan euron. Sillä hinnalla pystyi äänestämään muutama vuosi sitten.
Kristianista myös jotenkin huokuu joku selittämätön ylimielisyys. joka käänteessä pitää tuoda julki sitä omaa erinomaisuuttaan. ja vaikka osaisi laulaa sadalla kielellä niin ehkä olisi kannattanut pysyä suomenkielessä. tiedä häntä. joku vaan puuttuu, se selittämätön karisma mitä ei voi opetella joko sitä on tai ei ole. vähän sama kuin Saara Aallolla, laulaa osaavat mutta se ei riitä kun se karisma puuttuu
Tässä fiksummin esitetty kommentti kuin mihin itse ylsin arvostellessani Krisun laulantaa ja taipumusta itsetehostukseen.
Idolsin aikaan mies oli nöyrempi ja ääni kuulosti paremmalta. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta nyt ääni ei soinut, oli vaimea ja laulaminen vaikutti työläältä.
Toivottavasti tupakointi ei ole syynä.
Jännä miten heti itketään jos "liikaa naisia" menee jatkoon, mutta sama ei koskaan haittaa toisinpäin. Naisethan ovat miehiä parempia laulajia. Kumma miten miehen kehoa saa ylistää ja urheilussa on selvä hierarkia, mutta naiset eivät saa tietenkään hyötyä taidoistaan. :D Miettikää nyt vähän asenteitanne, kun miesten ylivoima on aina oikeutettua mutta jos naisia onkin enemmän, heti kitistään epäreiluutta. Ja samat ihmiset toki itkee jos kiintiöt hyödyttävät naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Onnin suosiota, karismaa? persoonallinen? Just kaikkea muuta. Tylsä! Siinä hameessako on se persoonallisuus? Melkeinpä vastenmielinen kaikessa latteudessaan!!
ja se ääni. karseaa honotusta
Onnin haukkujat ovat itse vastenmielisiä minusta. Väitättekö ettei osaa laulaa muka, miten on sitte vieläkin mukana. Minusta juuri ääni on parasta Onnissa. Onni saa pukeutua miten haluaa, mitä se muille kuuluu, tää on laulukilpailu. Toivon Onnille menestystä laulajan uralla. Ja kyllä pojasta huokuu hyvää energiaa, saa hyvälle mielelle joka esityksessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian teki pahan virheen, kun lauloi italiaksi. Olisi jatkossa, jos olisi laulanut suomeksi. Kyllä kansa tietää. Harmi hänen puolestaan. Mukavan oloinen mies.
Tuo on totta. Komeasti lauloi. Italian kieli kuulosti jotenkin omaan korvaan hankalalta, vaikka hän itse sanoi puhuvansa 7 kieltä. Ehkä laulaminen vieraalla kielellä vaikeampaa kuin puhuminen. Olen silti pettynyt, Kristian oli mun suosikki, ihan äänensä perusteella. En tykkää kirkumisesta enkä kiekumisesta. En äänestänyt, koska on mielestäni liian kallista. Olen valmis maksamaan korkeintaan euron. Sillä hinnalla pystyi äänestämään muutama vuosi sitten.
Kristianista myös jotenkin huokuu joku selittämätön ylimielisyys. joka käänteessä pitää tuoda julki sitä omaa erinomaisuuttaan. ja vaikka osaisi laulaa sadalla kielellä niin ehkä olisi kannattanut pysyä suomenkielessä. tiedä häntä. joku vaan puuttuu, se selittämätön karisma mitä ei voi opetella joko sitä on tai ei ole. vähän sama kuin Saara Aallolla, laulaa osaavat mutta se ei riitä kun se karisma puuttuu
Molemmilla Saaralla ja Krisulla on sama ongelma. Halu olla esillä on se tärkein pointti. Keinot yritetään keksiä mistä vain irtoaa. Saara halusi olla maailmantähti ja Krisu suurmies. Kummallekaan ei laulu ole se juttu.
Kristianin kohdalta en tiedä mikä on miehiään, mutta Saaran ongelma on kyllä päinvastainen! Saarahan haluaa itsepäisesti tehdä omaa juttuaan, mutta ketään ei oikein kiinnosta se hänen oma juttunsa. Siihenhän se hänen uransa on kaatunut, kun ei suostu laulamaan sellaista, mikä myisi.
Onko Saara Aalto taas tässä kilpailemassa? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Onnin suosiota, karismaa? persoonallinen? Just kaikkea muuta. Tylsä! Siinä hameessako on se persoonallisuus? Melkeinpä vastenmielinen kaikessa latteudessaan!!
Onnin haukkujat ovat itse vastenmielisiä minusta. Väitättekö ettei osaa laulaa muka, miten on sitte vieläkin mukana. Minusta juuri ääni on parasta Onnissa. Onni saa pukeutua miten haluaa, mitä se muille kuuluu, tää on laulukilpailu. Toivon Onnille menestystä laulajan uralla. Ja kyllä pojasta huokuu hyvää energiaa, saa hyvälle mielelle joka esityksessä
Onni onkin tosi persoona ja kuin valo. Ääni erottuu taatusti. Pukeutuminen on persoonallista ja hame on miehillä huippumuotia. Juntit ei näitä ymmärrä kuin 50 v jälkijunassa. Brad Pittillä oli joku kiltin tyyppinen kuvissa. Hame on historiallisestikin miesten asu ja monissa kulttuureissa vallitseva edelleen. Hameen tyyppinen kaapu tai sarongi. Siksi että killuttimet saa heilua vapaana kuumassa. Japanissa josta Onni ottaa vaikutteita, on myös "hame" perinneasu. Ei nimitetä vaan "hameeksi". Hameeksi nimitetään Suomessa kun halutaan vähätellä naisen kautta. Nainen on joillakin miehillä omaa itseä huonompi ihminen ja naisellisuus pilkattava, niin miehelle on monesti pilkallisesti tokaistu että "pue hame"! Vähän kuin neiditellään jotakin miehiä. Kiva kun miehet rikkoo rajoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onni onkin tosi persoona ja kuin valo. Ääni erottuu taatusti. Pukeutuminen on persoonallista ja hame on miehillä huippumuotia. Juntit ei näitä ymmärrä kuin 50 v jälkijunassa. Brad Pittillä oli joku kiltin tyyppinen kuvissa. Hame on historiallisestikin miesten asu ja monissa kulttuureissa vallitseva edelleen. Hameen tyyppinen kaapu tai sarongi. Siksi että killuttimet saa heilua vapaana kuumassa. Japanissa josta Onni ottaa vaikutteita, on myös "hame" perinneasu. Ei nimitetä vaan "hameeksi". Hameeksi nimitetään Suomessa kun halutaan vähätellä naisen kautta. Nainen on joillakin miehillä omaa itseä huonompi ihminen ja naisellisuus pilkattava, niin miehelle on monesti pilkallisesti tokaistu että "pue hame"! Vähän kuin neiditellään jotakin miehiä. Kiva kun miehet rikkoo rajoja!
Onnin äitikö se siellä?😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnin äitikö se siellä?😁
Koulukiusaajako se siellä?😁
Liviltä kymmeneltä , vai onk uusintaa...