The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei... Nyt pitää toivoa, että Elan tiimistä löytyisi voittaja-ainesta. Näissä tänään jatkoonpäässeissä sitä ei ole lainkaan, kenessäkään. Arttukin tyri tiiminsä viimeksi melko noloilla pudotuksillaan, joten sielläkään ei ole ketään hyvää jäljellä.
Ai. Minusta nimenomaan Artulla kovia ja kiinnostavia laulajia. Tykkäsin siitä Aretha Franklinia laulaneesta tummasta naisesta ja siitä raspiäänisestä naisesta myös. 🔥
Kaikki tietää jo voittajan ja se on Saw Shane. Ulkomailta voi myös äänestää ja siksi kellään ei oo mitään mahdollisuuksiakaan.
Ja siksi nämä ei kuulu Suomen Voice of Finlandiin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on Kallea ja Annea näihin kekkereihin. Joku Jaakko semifinaalissa... mitä ihmettä?!?
Jep. Jaakko ei todellakaan kuulu semifinaaliin. Kalle taas sai ohjelmasta sen, minkä halusikin, näkyvyyttä. Keikkoja riittää kesällä eläkeläiselle sopivasti. Ja Kallea voi aina kuunnella ja katsella vaikkapa Youtubessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vauvalaisita oli huomannut, että Jenni olisi raskaana. Nyt kun tarkemmin miettii niin näyttäähän se siltä
https://www.vauva.fi/keskustelu/6464248/voice-finland-live-jenni-vartia…
Voi apua!
Se on iäti käyttänyt kaapuja!
https://www.seiska.fi/kotimaa/jenni-vartiaisen-uskomaton-muodonmuutos-k…
Touche :D
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kuulla kun Onni vetäis Baddingin Rokki soi -biisin.
Ammattilaisen silmin Onni on parasta mitä suomimusiikki on saanut käsiinsä vuosikymmeniin, ellei jopa ikinä. Hänellä on omanlaisensa tunnistettava tyyli ja ääni sekä on sympaattinen ja aidosti aito oma valloittava itsensä, - ja kaiken lisäksi osaa vetää laajasti vaikeita kappaleita läpi genreistä riippumatta. Hänestä on mahdollisuus tulla "Suomen Ed Sheeran", Paul McCartney tai vaikkapa Somerjoki, jos vaan oikeat polut osuvat nyt yhteen. Hänelle melkein parasta olisi olla voittamatta kilpailua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisen silmin Onni on parasta mitä suomimusiikki on saanut käsiinsä vuosikymmeniin, ellei jopa ikinä. Hänellä on omanlaisensa tunnistettava tyyli ja ääni sekä on sympaattinen ja aidosti aito oma valloittava itsensä, - ja kaiken lisäksi osaa vetää laajasti vaikeita kappaleita läpi genreistä riippumatta. Hänestä on mahdollisuus tulla "Suomen Ed Sheeran", Paul McCartney tai vaikkapa Somerjoki, jos vaan oikeat polut osuvat nyt yhteen. Hänelle melkein parasta olisi olla voittamatta kilpailua..
Toivottavasti julkaisee digiavaruuden sijaan ihan lp-lätyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti julkaisee digiavaruuden sijaan ihan lp-lätyn.
Ehdottomasti. Ja isojen konserttien lisäksi (ellei alkuun jopa hyvin pitkään sijaan) akustisia soolokeikkoja. Uskon että tämän kilpailun jälkeen hän saisi jo esimerkiksi Sello-salin täyteen - toki oma tyylisuunta ja setti pitää saada ensin kasaan. Tai no miksipä ei väki olisi valmis jo nyt tulla kuuntelemaan miten Onni vetää kitaransa kanssa eri klassikkoja japaniksi, suomeksi, englanniksi..
Vierailija kirjoitti:
No kyllä huomaa että parhaat on pudotettu pois aikoja sitten. Miten on edes mahdollista enää tässä kohtaa kilpailua laulaa nuotin vierestä =O
no hauskaHAUSKAA huomata että tää..
VOF26 ?
on kohtaJUSTmelkein.. kuin 'Bedt of 80's ;)
" https://youtube.com/shorts/rM4OrCwg92A?si=yxHr_FjQxEK5WIKS "
..EiköVain?
Vierailija kirjoitti:
Kristian teki pahan virheen, kun lauloi italiaksi. Olisi jatkossa, jos olisi laulanut suomeksi. Kyllä kansa tietää. Harmi hänen puolestaan. Mukavan oloinen mies.
Tuo on totta. Komeasti lauloi. Italian kieli kuulosti jotenkin omaan korvaan hankalalta, vaikka hän itse sanoi puhuvansa 7 kieltä. Ehkä laulaminen vieraalla kielellä vaikeampaa kuin puhuminen. Olen silti pettynyt, Kristian oli mun suosikki, ihan äänensä perusteella. En tykkää kirkumisesta enkä kiekumisesta. En äänestänyt, koska on mielestäni liian kallista. Olen valmis maksamaan korkeintaan euron. Sillä hinnalla pystyi äänestämään muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Selma ja Leeni Elastisen tiimistä semifinaaliin. Ja Artun tiimistä kuka muu tahansa paitsi Merette.
Elastiselta Justiina selkeästi paras. On karismaa ja samettinen persoonallinen ääni. Toisena Leeni. Selmalla liian kova soundi. Jose omassa genressään hyvä, mutta riittääkö jatkoon 🤔. Artulta Dorcas parhain laulaja ja Arthur kiinnostavin persoona. Viivi-Maria laulaa ihan ok, mutta jättää kylmäksi kun ei persoonaa. Merette jos vetää oikean biisin, voi hyvinkin yllättää 🤔.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian teki pahan virheen, kun lauloi italiaksi. Olisi jatkossa, jos olisi laulanut suomeksi. Kyllä kansa tietää. Harmi hänen puolestaan. Mukavan oloinen mies.
Tuo on totta. Komeasti lauloi. Italian kieli kuulosti jotenkin omaan korvaan hankalalta, vaikka hän itse sanoi puhuvansa 7 kieltä. Ehkä laulaminen vieraalla kielellä vaikeampaa kuin puhuminen. Olen silti pettynyt, Kristian oli mun suosikki, ihan äänensä perusteella. En tykkää kirkumisesta enkä kiekumisesta. En äänestänyt, koska on mielestäni liian kallista. Olen valmis maksamaan korkeintaan euron. Sillä hinnalla pystyi äänestämään muutama vuosi sitten.
Sannin ilmeen perusteella hän oli shokissa kuultuaan äänestyksen tuloksen. Eivät osanneet arvioida, että ääniä vyöryy mahdollisesti jopa ulkomailta asti ja suoraan jatkoon pääsi kilpailija, jonka hän ei arvannut pääsevän. Eli skenaario oli selvästi joko Onni tai Kristian pääsee yleisöäänestyksellä ja Sannin valinnalla sitten se, jota yleisö ei äänestänyt. Nyt Saw Shane ns. sekoitti koko pakan
Vierailija kirjoitti:
No kyllä huomaa että parhaat on pudotettu pois aikoja sitten. Miten on edes mahdollista enää tässä kohtaa kilpailua laulaa nuotin vierestä =O
Joka vuosi tämä sama rutina. Jos on oikeasti hyvä ja kansa tykkää, niin kyllä sitä menestyy musiikkialalla ihan ilman mitään tv-kisojakin. Makuasioita ja kaikilla oma. Siitä tämä yleinen valitus kun ei se oma suosikki päässyt jatkoon.
Todella kukuneita biisivalintoja kaikilla ja parhaat ja persoonallisemmat pudotettu pois. Mutta näinhän se on tainnut aina olla. Ääniratkaisee ja kaksintaistelut ovat iseäni ainakin eniten kiinnostaneet, sitten lässähtää koko ohjelma.
Mikä tän Saw Shanen tausta on? Facebookissa tykkäyksiä hänelle joku 60 000, kun toisilla max. 2000? Kommentit pääasiassa ulkomaalaisilta. Onko siis joku kuuluisa laulaja jo jossain toisessa maassa? Voittaja on siis tässä, jos yleisöäänet ratkaisee.
Ihmettelen Onnin suosiota, karismaa? persoonallinen? Just kaikkea muuta. Tylsä! Siinä hameessako on se persoonallisuus? Melkeinpä vastenmielinen kaikessa latteudessaan!!
Onni taitaa olla transmies taustaltaan?