Nainen, onko miesten nimiä joista tiedät jo pelkän nimen perusteella ettet ole miehestä kiinnostunut?
Millaisia tunteita seppo, jani, pertti ym herättää?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei nimi miestä pahenna ellei mies nimä."
Mikäs sun nimesi on, kirjoitustaidoton?
mitä se sulle kuuluu vit tuili ja
Eiköhän nyt noita, ihan näppäilyvirheitä sattune jokaiselle ?
Jyri, Jyrki, Sampsa, Tom, Tomi
Sekä lempinimillään esiintyvät miehet, kuten Jartsa, Samppa, Make, Tomppa.
No kyllä nämä nicot, micot, mertsit ja mohammedit on sellaisia että taatusti meillä ei ole riittävällä tavalla samankaltaista ajatusmaailmaa ja elämäntapaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen nimi voi olla vaikka Kyllikki, jos mies on kiva ja fiksu.
Ja jos mies on tyhmä ja ilkeä persu, aivan sama minkä niminen. Paskaa se on kuitenkin.
Persujen mainitseminen saa kaikki normaalit miehet kavahtamaan sinua. Todennäköisesti olet joku sinitukkainen läskivalas.
Vierailija kirjoitti:
Trollarit on inceleitä.
Kiva nähdä että persu-boikotti edelleen toimii.
Etkö kelvannut edes persuille? :DD
Leif, Valto, Dimitri
Untamo, Nyyrikki, Kalervo
Feija, Allan, Taisto, Ali, Mohammed, Ahmed, Said jne
Allan, Mertsi, Ahmed jne. Saa olla vaikka minkälainen perämettässä elävä Taavi Tahvanainen, mutta jos kuuluu kulmahousu-m-atu-akselille, siihen jää.
Esim Jorma, Taavi, Taavetti, Yrjö, Jukka
Menee kyllä heti mun rispektit naiselta jos kuulen että hänellä on joku muhammed miesystävä. Tuollaiset naiset ovat roskaa.
Jori, Antti, Kalle, Esko, Tauno, Ville, Antero, Kimmo, Markus, Eelis, Nuuti, Nuutti, Nyytti.
Harri. Ihan vain siksi kun se on isäni nimi. Ja tietty kaikki Muhammadin eri muodot. Ei yhtäkään ählyä.
Vierailija kirjoitti:
Harri. Ihan vain siksi kun se on isäni nimi. Ja tietty kaikki Muhammadin eri muodot. Ei yhtäkään ählyä.
Mä tiedän kyllä yhden ihanan Harrin. Mulla Mika, Jari, Nico ,Luca Nantte, Pietu.
Tarkoititko Kotiaho? Se on kusipää. Sillä on peräsuolen syöpä.