Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina baariin? Ei tässä iässä

Vierailija
23.01.2026 |

Olen 44v. Harvoin juon paljon ja valvon. En missään tapauksessa voi bailata aamu tunneille lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Minun pitää maanantaisin herätä kuudelta. Ei yksi yö riitä kääntämään vuorokausirytmi takaisin normaaliksi ja korvata uni velka.  Ja jos on vähänkin krapulaa sunnuntaina niin on ihan kamala ahdistus kun tietää että pitää seuraavana päivänä olla aamulla virkeä.

Jos hurvittelen niin se on perjantai. En ymmärrä miksi kaikki kavereiden juhlat ovat aina lauantaina niin kuin se olisi jokin vakio päivä. No sitten vaan lähden heti puolen yön jälkeen kotiin enkä juo loppu illasta mitään. Käyhän se niinkin.

Miten ihmiset jaksaa juhlia lauantaina? Onko kaikki etätöissä maanantaina? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytettyäni 30 loppui kiinnostui baareissa notkumiseen.   Ei vain huvittanut enää, kaikki se oli jo koettu.  

Vierailija
22/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nelikymppinen ylipäätään käy enää missään baareissa? Siinä iässä luetaan lapsenlapsille satuja kotona.

Niin siis jos olet saanut teininä lapsia jotka saavat teininä lapsia niin olet nelikymppinen isovanhempi. Normaalisti nelikymppisellä on max teini ikäisiä lapsia joilla ei toivottavasti vielä ole omia lapsia. En tiedä miten teillä lestoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nelikymppinen ylipäätään käy enää missään baareissa? Siinä iässä luetaan lapsenlapsille satuja kotona.

Höpöhöpö. Nykyään tehdään lapset kolmekymppisinä jos koskaan. Isovanhempi on jo ainakin 50 tai 60.

50 v on vielä tosi nuori isovanhempi. Normaalisti isovanhemmat ovat eläkeläisiä tai ainakin lähellä eläkettä

Vierailija
24/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis jos olet saanut teininä lapsia jotka saavat teininä lapsia niin olet nelikymppinen isovanhempi. Normaalisti nelikymppisellä on max teini ikäisiä lapsia joilla ei toivottavasti vielä ole omia lapsia. En tiedä miten teillä lestoilla

Ap:n ikäisenä eli 44v mulla oli 20v lapsi enkä ole saanut häntä teininä. Täytän tänä vuonna 47 ja lapsi 23, lapsenlapsia ei ole eikä taida tullakaan.

Vierailija
25/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Nykyään tehdään lapset kolmekymppisinä jos koskaan. Isovanhempi on jo ainakin 50 tai 60.

50 v on vielä tosi nuori isovanhempi. Normaalisti isovanhemmat ovat eläkeläisiä tai ainakin lähellä eläkettä

Mun äiti oli 43v kun mä 24-vuotiaana sain ainoan lapseni. Äiti siis ollut nuori kun sai mut. 

Vierailija
26/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytettyäni 30 loppui kiinnostui baareissa notkumiseen.   Ei vain huvittanut enää, kaikki se oli jo koettu.  

Mä lopetin opintojen jälkeen, 25-vuotiaana. Mutta ylläripylläri, keski-iässä tuli ero, ja alkoikin baarit uudestaan kiinnostaa. Ja niin minä olin jopa vähän halveksunut yli kolmekymppisiä joita vielä yöelämä kiinnostaa :D 

27/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuusikymppisenä käyn silloin tällöin diskossa lauantai-iltaisin. Kotiin lähden yleensä yhden maissa ja nukkumassa ehkä neljältä kun tanssimisen jälkeen keho alkaa olla rauhoittunut.

Ei tule krapulaa kun en enää ota edes yhtä illan kuluessa. Maanantaiaamu kyllä hieman sattuu kun herätys on joskus ennen kuutta.

Aikainen ma-aamu ja myöhäinen la-ilta on huono yhdistelmä.

M60

Vierailija
28/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin opintojen jälkeen, 25-vuotiaana. Mutta ylläripylläri, keski-iässä tuli ero, ja alkoikin baarit uudestaan kiinnostaa. Ja niin minä olin jopa vähän halveksunut yli kolmekymppisiä joita vielä yöelämä kiinnostaa :D 

Miksi ihmeessä pitää halveksua yli 30v ihmisiä joita kiinnostaa yöelämä? Mikä saa ihmisen kuvittelemaan, että hän on parempi ihminen, kun ei käy baareissa? Baareissa, yms. käy monen ikäistä väkeä ja suoraan sanottuna lapsellista halveksua tuolla tavalla ihmisiä jotka tekee eri tavalla kuin sä. Ei ole normaalia tuollainen ajattelutapa niinkin normaalista asiasta kuin baarissa käymisestä. On taas joku suomalainen ajattelutapa tämä.

Vierailija
29/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Billu on ainoa syy mennä baariin. Jos haluaa vain ryypätä niin se on kalsarikännit kotona.

Vierailija
30/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan normipäivärytmissä elävä jaksakaan, jos baariin lähdetään lähempänä puoltayötä. Itse olen jo silloin väistämättä nukkumassa. Ja nykyään seuraa kuvottava olo jo muutamasta viinistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi