Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina baariin? Ei tässä iässä

Vierailija
23.01.2026 |

Olen 44v. Harvoin juon paljon ja valvon. En missään tapauksessa voi bailata aamu tunneille lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Minun pitää maanantaisin herätä kuudelta. Ei yksi yö riitä kääntämään vuorokausirytmi takaisin normaaliksi ja korvata uni velka.  Ja jos on vähänkin krapulaa sunnuntaina niin on ihan kamala ahdistus kun tietää että pitää seuraavana päivänä olla aamulla virkeä.

Jos hurvittelen niin se on perjantai. En ymmärrä miksi kaikki kavereiden juhlat ovat aina lauantaina niin kuin se olisi jokin vakio päivä. No sitten vaan lähden heti puolen yön jälkeen kotiin enkä juo loppu illasta mitään. Käyhän se niinkin.

Miten ihmiset jaksaa juhlia lauantaina? Onko kaikki etätöissä maanantaina? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähen arkena laivalle ja aloitan juomisen jo ennen kymmentä aamulla satamassa. Sit olen jo kymmeneltä illalalla kotona pienessä sievässä ja menen nukkumaan. Seuraavana päivänä iltavuoroon. N43

Vuorotyössä ei käydä lauantaina ulkona,ei haluta missata sunnuntai lisiä jos on töitä tarjolla.

Vierailija
2/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muilla on sunnuntaina vapaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään perjantaina jo kuudelta, joten ei silloin jaksa valvoa kuin korkeintaan puoleenyöhön.

Vierailija
4/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on kaverin synttärit. Joudun olemaan se ilon pilaaja joka lähtee aikaisin kotiin

Kun omat synttärit tulee niin sitten juhlin pitkästä aikaa pitkän kaavan mukaan. Perjantaina. Toivottavasti tulee vieraita kun ei ole virallinen bailupäivä lauantai.

Kyllä minäkin sen muutaman kerran vuodessa haluan oikeen nollata. Mutta tarvitsen 2 päivän toipumisen. Lähinnä se on psykologinen juttu. Krapulassa ja väsyneenä ahdistaa jos tietää että seuraavana päivänä pitää olla aikaisin virkeä. Ei vaan toimi minulle lauantain riennot. Lauantai on täydellinen krapula päivä. Tietää että saa seuraavana aamuna vielä nukkua pitkään ja sunnuntaina voi vähän jo kävelyllä virkistäytyä.

Vierailija
5/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ihmiset osaa juhlia päivä- ja ilta-aikaan? Pitääkö sitä aamuun asti örveltää kuin teinit?

Vierailija
6/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minullakin. Haluan 2 päivää aikaa toipua.

Vierailija
7/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattayalla jokainen jaksaa bailata.

Vierailija
8/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään perjantaina jo kuudelta, joten ei silloin jaksa valvoa kuin korkeintaan puoleenyöhön.

Sama täällä mutta nukun hyvin myös arkena. Jos en perjantaina jaksa valvoa niin entä sitten? Valvon minkä jaksan. En minä jaksa pilkkuun saakka mutta miksi pitäisikään

Oma taktiikka on aloittaa jo alkuillasta niin ehti juhlia vaikka väsähtäisi aikaisin

Vierailija
9/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te ihmiset osaa juhlia päivä- ja ilta-aikaan? Pitääkö sitä aamuun asti örveltää kuin teinit?

Jos aloitan juomisen päivällä niin sammun ennen kuin kello lyö puolta yötä.

Vierailija
10/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nelikymppinen ylipäätään käy enää missään baareissa? Siinä iässä luetaan lapsenlapsille satuja kotona.

Vierailija
11/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minullakin. Haluan 2 päivää aikaa toipua.

No toi ei ollu minä jolle alunperin vastasit. Mä meinaan lähen maanantaina ottaa kuppia. Pitää mennä sillon kun käy työkaverin kanssa vapaat yhteen. N43

Vierailija
12/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nelikymppinen ylipäätään käy enää missään baareissa? Siinä iässä luetaan lapsenlapsille satuja kotona.

Höpöhöpö. Nykyään tehdään lapset kolmekymppisinä jos koskaan. Isovanhempi on jo ainakin 50 tai 60.

Vierailija
13/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, aikoinaan paras "päivä" oli la-aamu, porukat ottamassa korjausta klo. 9+. Vanhempia miehiä ... ja oli siellä naisiakin, ei mitään "pubiruusuja", ihan kivoja, mitä joskus juttelin. Surullisiakin tarinoita (sota-ajoilta).

Nykyään harva paikka taitaa aueta klo. 9? .... En ole itse käynyt aikoihin.

Mitä nyt tulee lauantaihin yleensä (pl. tämä tipaton), niin mitä itse mennyt jtn. klo. 16-18, niin mukavaa porukkaa, hyviä juttuja, muistellaan vanhoja jne. .... Suurin osa sanoo, et kiva oli jutella, pitää lähteä saunomaan, huomenna en tule, ma:na töihin lähtö.

Niin, ikää mulla jo se sama 60 :) (juu, tänään ei kyllä jaska .... - ikä/sairaudet lyö aina potilla nokkiin :(, jospa huomenna, la:na sitten :)

Vierailija
14/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole noin herkkiä alkoholille. Itse olen 51, ja voin kyllä hyvin juoda lauantaina aamuyöhön ja mennä maanantaina toimistolle ihan skarppina. Muutenkin olen edelleen yökyöpeli, valvon arkisinkin 3-4:ään, vaikka herätys klo 8. Silti ei väsytä oikein koskaan, stressihormonit antaa voimaa :D 

Vierailija
15/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jo viisikymppinen, mutta kyllä meitä keski-ikäisiä tuolla Helsingin yössä paljon näkee. Lapsia en ole koskaan tehnyt, eli ei ole lastenlapsiakaan. Näin sinkkuna elellessä ihan mukava lähteä ihmisten ilmoille, vaikka livemusaa kuuntelemaan, tai vain juomaan muutama tuoppi olutta. Seuraa en etsi, viihdyn itsekseni, mutta ei sitä aina viitsi kotonakaan yksin istua.

Vierailija
16/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä tuppukylän ainoassa baarissa on enemmän porukkaa aina lauantaisin ja mahdolliset esiintyjät ovat yleensä aina lauantaisin. Perjantaina jos on ollut aamuvuorossa töissä, niin kyllä silloin illalla väsyttää. Paljon mukavampi lähteä liikenteeseen levänneenä eikä ole kiire töiden jälkeen valmistautua. Eikä siellä baarissa ole pakko loppuun asti olla ja kauheita kännejä vetää.

Mulla on vuorotyö, että maanantaina voi olla aamu-, ilta- tai yövuoro tai vapaa. Ikää mulla on 46v.

Vierailija
17/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollaiset typerät aivopierut tulevat? Ensinnäkin baareissa käy monen ikäistä väkeä ja joku 40+ ei todellakaan ole sieltä vanhimmasta päästä. Toisekseen on ihan hyvä, että esim. ap ikäisellä eli 43v ei ole vielä lapsenlapsia. 

No sä oletkin joku vähäjärkinen tollotrolli joka ei ymmärrä oikeasta elämästä yhtään mitään.

Vierailija
18/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähen arkena laivalle ja aloitan juomisen jo ennen kymmentä aamulla satamassa. Sit olen jo kymmeneltä illalalla kotona pienessä sievässä ja menen nukkumaan. Seuraavana päivänä iltavuoroon. N43

Vuorotyössä ei käydä lauantaina ulkona,ei haluta missata sunnuntai lisiä jos on töitä tarjolla.

Mä teen vuorotyötä, mutta en todellakaan olisi joka viikonloppu töissä. Kuten ei halua olla suurin osa muistakaan vuorotyötä tekevistä. 

Vierailija
19/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina parasta, kiva ilta antaa voimaa seuraavaan viikkoon. 

Vierailija
20/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina on kiva, kun voi aloittaa jo ajoissa. Perjantaisin on aina väsynyt työviikon jälkeen ja ilta jäisi lyhyeksi. Lauantaina voi viettää pitkää aamua, käydä vaikka salilla tms tai sitten olla tekemättä yhtään mitään ja kaikessa rauhassa laittautua ulos lähtöä varten. Sitten jo iltapäivästä liikenteeseen, ehtii viettää pitkän illan ja vaikka aamuun astikin, jos siltä tuntuu. 

N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän