Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Malmivaara - ihme jutta Annassa

Vierailija
27.04.2007 |

Kriittistä teatteria teatterin lavalla ja oikeasti elää ihan tuhlaavaista pikkuporvarin elämää.

Eli on näyteltyä tämä yhteiskuntakriittisyys.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijällä kun on mahdollisuuksia olla vaikuttamassa asioihin, mutta eipä näköjään pikkurouva(Malmivaara) itse viitsi muuta kuin pitää roolia yllä.

Vierailija
2/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin kauheaa hän sitten tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävät pidempään ja ovat ajattomia.

Vierailija
4/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin cool esittää yheiskuntakriittistä.

Vierailija
5/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei parempaa tekemistä ole, kuin haukkua julkisuuden henkilöitä, niin sitten voi pohtia vähän omia arvojaan.

:(

Laura on kaunis, lahjakas ja älykäs ihminen. Se, miten hän rahansa käyttää, on varmaan hänen oma asiansa.

Vierailija
6/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina samanlainen kolho ja tönkkö.

En kyllä tiedä Lauran mistään yhteiskunnallisesta julistamisesta, mutta tää Haapkylän Minna taitaa siviilielämässään sellaista harrastaa?

Vierailija
7/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Laura Malmivaaran raha-asiat eivät kuulu sinulle tai kenellekään muulle kuin hänelle itselleen.

Keskity vaan siihen, kuinka eettisesti itse elät!

Vierailija
8/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta Laura Malmivaaran raha-asiat eivät kuulu sinulle tai kenellekään muulle kuin hänelle itselleen.

Keskity vaan siihen, kuinka eettisesti itse elät!

Vierailija
9/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäkin ekonomi joten ei voi olla ollut ankeeta lapsuuttakaan rahallisesti. Nyt on kyllä uusperheessä ja joutuu sietään ukkonsa kakaroita.

Vierailija
10/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, jos näyttämöllä ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin, pitäisi olla kanttia myös itse elää kuten saarnaa, vai mitä?

Vierailija
11/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Isäkin ekonomi joten ei voi olla ollut ankeeta lapsuuttakaan rahallisesti. Nyt on kyllä uusperheessä ja joutuu sietään ukkonsa kakaroita.

Vierailija
12/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun aiheena on se, miten Laura Malmivaara käyttää rahojaan.

Sivuhuomautuksena: ne ihmiset, jotka saavat ilonsa muiden ihmisten haukkumisesta ovat sokeita itselleen.

Vierailija
13/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajua, miksi pitäisi elää roolihahmonsa tavoin???

Näyttelijähän näyttelee jotakin hahmoa, ei se ole hänen elämäänsä. Miksi Laura Malmivaaran pitäisi elää samalla tavoin kuin joku hänen esittämänsä hahmo??

Vierailija
14/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä itse elät, kuinka eettisesti? Mitä sinä tarkalleen ottaen tiedät Malmivaaran elämisestä muuta kuin sen, että hänellä on kalliita asioita? Onko elämäsi tyhjää ja sinua kiukuttaa kun muilla on ja sinulla ei? Kasva aikuiseksi!

Vierailija
15/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei itse ajattele ekologisesti (esim. yksityisautoilu)

Kirjoitinkin tuonne ylemmäs, että laatuvaatteen ostaminen voi olla kannattavampaa kuin halpavaatteemn.

Ja Laura Malmivaara ei mielestäni ole kummoinenkään näyttelijänä, mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Kaunis nainen toki on.

Vierailija
16/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osallistuu yhteiskunnalliseen kampanjointiin ja puhuu hyvien asioiden puolesta, onko silloin taannuttava omassa elämässään asketismiin, jotta ei vahingossakaan tulisi tehtyä mitään epäeettistä?

Jokainen valitsee itse, missä mittakaavassa ja millä keinoin kantaa kortensa kekoon. Edelleen peräänkuulutan tätä: katsokaa peiliin!!!

Vierailija
17/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi olla keskinkertainen, toinen jopa huono, mutta eikö sitä saa sanoa?

Kyllähän moni muukin saa työstään palautetta, ja näytteleminen jos mikä on sellainen työ, mistä pitääkin saada ja antaa palautetta.

Ei ole haukkumista, jos sanoo että joku on huono. Se on mielipide.

Vierailija
18/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kritisoin ihan muita asioita.

Vierailija
19/19 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä vaatteista: Ei teille neropateille tullut mieleen, että ne on kuvausrekvisiittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi