Tupakointi loppuu Suomesta, jos tupakan myynti lopetetaan
Yksinkertaista. Mitä tapahtui nuuskaamiselle kun sen myynti lopetettiin 1995.
Onhan noita sähkötupakoita ja nikotiinipusseja, jos haluaa välttämättä nikotiinia käyttää. Nämä eivät häiritse muita.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan myös alkoholin myynti.
Niin ja lihan, voin ja karkkien myynti myös.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään vain idiootti edes tupakoi
Tuntemistani ihmisistä juuri lahjakkaimmat ja äkykkäimmät ihmiset tupakoivat. Itse en tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemistani ihmisistä juuri lahjakkaimmat ja äkykkäimmät ihmiset tupakoivat. Itse en tupakoi.
Siis älykkäimmät. sama
Saataision työttömille uusi elinkeino ainakin.
En edes muista milloin olen ostanut tupakkia suomesta. Kyllä tuoakoin, mutta ostan joko itse ulkomailta tai trokarilta. Yli puolet halvempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Miksei voisi olla kotimaista tupakkateollisuutta. Olisi tilakessua ja tilaviiniä jossain maatilamajoituksessa herkkusuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se johtaa salakuljettamiseen ja turistituonnin kasvuun. Jotkut rupeavat kasvattamaan piippukessua.
Miksi ihmeessä kasvattaa piippukessua, kun virginiantupakka kasvaa oikein hyvin Suomessa tehden yli kaksimetrisen kahvin ja metrin pituisia lehtiä?
Sitähän piippukessu on?
Piippukessu on kessua eli mahorkkaa, ei aitotupakkaa. Virginiantupakka on aitotupakkaa.
Malediiveilla on tupakointikielto nuorisolle ja Briteissä suunnitellaan samaa:
https://suomenash.fi/uutiset/2025/malediivit-kielsi-tupakoinnin-nuorilt…
Vierailija kirjoitti:
kielletään kaikki
Tämä on ehdottomasti ainoa oikea ratkaisu. Vain kaiken kieltäminen ratkaisee kaikki ongelmat.
Oliko elämä kilpailu siitä kuka elää pisimpään
Niin juuri pitäisi tehdä, tai sitten nostaa hintoja KUNNOLLA useaan euroon/PIENI ASKI. Isoja ei myydä. Ja kunnolla piiloon, ja vain tietyillä kassoilla JA tiettynä aikana, esim 2 PV/ VK. Ja ajat vaikka kello 15-16. Joka automaatil on omat numeronsa, aina eri. Vaihtuu kerran tunnissa. On todella typerää myydä sitä missään. Niin ei tee kunnon kauppias, eikä myöskään alkoholia saisi myydä missään, kaikki alkot veks !!!!! Sitä ilmankin voi hyvin elää. Kiitos.
Hintaa ylös vaan, rahat pois hölmöiltä.
Kun nautintoaine kielletään, sitä myydään pimeästi. Tämähän on nähty jo aiemmin. Kielto ei takaa yhtään minkään lopettamista. Onhan huumeetkin kiellettyjä, mutta silti niitä käytetään. Ja mitä tapahtui kieltolain aikana? Trokattiin viinaa salakuljettamalla.
Ei lopu. Ihmiset hakee muualta ja jos siitä tulee laitonta niin samalla tavalla sitä salakuljetetaan rajojen yli niinkuin muitakin huumeita.
Viinaa juotiin enemmän kuin koskaan kieltolain aikaan, eli viinaa ei myyty. Meinaatko ettei sitten haeta Ruotsista tupakkaa eikä sitä salakuljeteta rajojen yli?
Vierailija kirjoitti:
Ja trokaaminen alkaa. Laivalta kun ostaa muutaman kartsan ja myy kovaan hintaan niin problem solved.
No laivamatkat olisi aina varattuja, voisi tulla tappeluita kuka pääsee
Öhö öhö. Poltan askin päivässä ja en edes muista milloin olen Suomesta ostanut, lähemmäksi 10 vuotta sitten. Nyt taas varasto riittää ainakin toukokuulle.
Ja trokaaminen alkaa. Laivalta kun ostaa muutaman kartsan ja myy kovaan hintaan niin problem solved.