Tupakointi loppuu Suomesta, jos tupakan myynti lopetetaan
Yksinkertaista. Mitä tapahtui nuuskaamiselle kun sen myynti lopetettiin 1995.
Onhan noita sähkötupakoita ja nikotiinipusseja, jos haluaa välttämättä nikotiinia käyttää. Nämä eivät häiritse muita.
Kommentit (48)
Ihmiset rupeavat kasvattamaan mahorkkas
Minä en juo maitoa niin kukaan muukaan sitä ei saa juoda.
röökin teko itse ei ole niin helppoa kuin alkoholin joten toimis.
Vierailija kirjoitti:
röökin teko itse ei ole niin helppoa kuin alkoholin joten toimis.
Kuinka sanoa olevansa idiootti sanomatta olevansa idiootti.
Kielletään kondomit ja e-pillerit. Kuka niitä tarvitsee?
Terveisin maho lehmä
Nuuskakielto on tuonut moneen perheeseen leivän pöytään näinä vaikeina aikoina. Nikotiinipussit vähensivät nuuskaamista enemmän kuin kielto.
Ei. Se johtaa salakuljettamiseen ja turistituonnin kasvuun. Jotkut rupeavat kasvattamaan piippukessua.
Nykyään vain idiootti edes tupakoi
Suuri osa hankkii savukkeensa jo nyt ulkomailta. Eli vähenisi varmaan, muttei loppuisi niin kauan kuin sitä muualta saisi.
Tupakkaverot voisi ohjata kehitysyhteistyöhön, niin jokainen voisi valita osallistuuko vai ei.
Ylexin Melina kuulemma tunkee noita paskapusseja suuhunsa.
😬😬😬
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se johtaa salakuljettamiseen ja turistituonnin kasvuun. Jotkut rupeavat kasvattamaan piippukessua.
Miksi ihmeessä kasvattaa piippukessua, kun virginiantupakka kasvaa oikein hyvin Suomessa tehden yli kaksimetrisen kahvin ja metrin pituisia lehtiä?
Onneksi oon lopettanu niin ei tarvi tästäkään stressata.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkaverot voisi ohjata kehitysyhteistyöhön, niin jokainen voisi valita osallistuuko vai ei.
Kannatan niin vihervassarit tappavat itsensä keuhkosyöpään.
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan myös alkoholin myynti.
Juu, sillähän se juominen loppuu...... kuten kieltolain aikaan????
Kuolinisku turismille ainakin. Japanilaisistakin tupakoi yli puolet. Lisäksi valtaisat verotulot jäisivät saamatta.
Vastaavasti eläkepommi kasvaisi, eläväthän tupakoimattomat keskimäärin jopa 10 vuotta kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kasvattaa piippukessua, kun virginiantupakka kasvaa oikein hyvin Suomessa tehden yli kaksimetrisen kahvin ja metrin pituisia lehtiä?
Sitähän piippukessu on?
Ihmettelen kun jotkut ei tykkää tupakasta tai viinasta, ym niin ne pitää kieltää kaikilta.