Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintamamiestalo mörskässä asuminen

Vierailija
22.01.2026 |

Kyllä tähän vaan kyllästyy. Paljon rappuja, liikkuminen huonoa, sitten lämmittäminen yms.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois ja laita talo myyntiin. Rintsikassa on se hyvä puoli, että niille löytyy aina uusi mielisairas ostaja.

Vierailija
22/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökkerössä tupa ja kamari, vintille toki rappuset muttei siellä usein tarvitse käydä. Etkö saisi kaikki tärkeimmät jutut alakertaan, ettei tarvitsisi rappusia mennä kovin usein? Tsemppiä!

Itse olen fyysisesti sairas, mutta pysyn hyvässä kunnossa juurikin kaiken arkijumpan vuoksi. Pitää kantaa puita ja vesiä, lämmittää ja kävellä edestakaisin. Ei ole edes sisävessaa, siltikään en ole kyllästynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois ja laita talo myyntiin. Rintsikassa on se hyvä puoli, että niille löytyy aina uusi mielisairas ostaja.

Mies ei halua myydä.ap

Vierailija
24/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on asijantuntija🤣

Vierailija
25/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kun taloa ostin, ensimmäinen ehto oli että se on yhdessä kerroksessa. Jäi kaikki rintsikat sit heti pois laskuista. 

Mä asuin lapsuuteni yksikerroksisessa rintamamiestalossa. Homeessa toki oli, mutta olipahan yksikerroksinen. 👍

Vierailija
26/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mökkerössä tupa ja kamari, vintille toki rappuset muttei siellä usein tarvitse käydä. Etkö saisi kaikki tärkeimmät jutut alakertaan, ettei tarvitsisi rappusia mennä kovin usein? Tsemppiä!

Itse olen fyysisesti sairas, mutta pysyn hyvässä kunnossa juurikin kaiken arkijumpan vuoksi. Pitää kantaa puita ja vesiä, lämmittää ja kävellä edestakaisin. Ei ole edes sisävessaa, siltikään en ole kyllästynyt.

Ei mun tarvitse yläkertaan mennä, mutta kellariin on pakko mennä pesulle. Se tuo omat hankaluudet.ap

Vierailija
27/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muuta pois.

Ai ammattivalittaja? Tekisi elämälleen jotain ja lopettaisi valittamisen? No nyt on viikon vitsi.

Vierailija
28/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan missään mörskässä asu. Remontoitu vuonna -54 valmistunut talo. Rappuset on ulko-ovelle, ei ongelma. Rappuset vinttiin, en mä siellä jatkuvasti käyt. Rappuset kellariin, en mä siellä jatkuvasti käy. Lämmitys hoituu kaukolämmöllä eikä ole vaikea säätää pattereita ulkolämpötilan mukaan. 

Vierailija
29/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuta pois.

Ai ammattivalittaja? Tekisi elämälleen jotain ja lopettaisi valittamisen? No nyt on viikon vitsi.

Mulla ei riitä rahat vuokraan eikä elämiseen.ap

Vierailija
30/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luteits, kirppujä, täitä 😱😱😱

No tee asialle jotakin. Ei tuollaisia ole rintamamiestaloissa jos asiat hoidetaan kuten pitää.

Vierailija
31/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuta pois.

Kyllä riittää, et vaan saa persettäs penkistä ylös. Tekosyitähän sulla riittää.

Vierailija
32/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotat, hiiret yms.!

Oletko tosiaan noin tyhmä, että luulet ettei hiiret tule uudempiin taloihin? Rottia ei todellakaan ole taloissa iästä riippuen. 

Vierailija
33/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuta pois.

Ai sä tiedät varmasti että saisin jotain toimeentulotukea tai työttömyyskorvausta?

Vierailija
34/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosia ne on, aikansa tuotteita. Jotkut tykkää, monet ei. Esim kerrostalossa on helpompaa. 

Hyi helvetti jotakin kerrostaloa. Mä asuin pari vuotta kerrostalossa ja vihasin sitä. Rivarit vain vähän pienempi paha. Nyt nautin omasta rauhasta rintamiestalossa eikä ole vaikeaa elämää.

Vierailija
35/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuta pois.

Ai sä tiedät varmasti että saisin jotain toimeentulotukea tai työttömyyskorvausta?

Totta kai, jos siihen on oikeutettu. Mikä erikoistapaus sinä luulet olevasi?

Vierailija
36/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoitaa kaukolämpö lämmityksen, helppo ja vaivaton. Tosin kWh menee kun on "hyvin tuulettuvat seinärakenteet" 😅

Vierailija
37/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuta pois.

Totta kai, jos siihen on oikeutettu. Mikä erikoistapaus sinä luulet olevasi?

Työkkäri ei tykkää jos lopettaa työt vaikka niitä olisi ja on yrittäjä.ap

Vierailija
38/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta niin ei haittaa pari porrasta

Vierailija
39/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kun taloa ostin, ensimmäinen ehto oli että se on yhdessä kerroksessa. Jäi kaikki rintsikat sit heti pois laskuista. 

Mä asuin lapsuuteni yksikerroksisessa rintamamiestalossa. Homeessa toki oli, mutta olipahan yksikerroksinen. 👍

Jos se on ollut yksikerroksinen niin kerron sinulle ettei sellaisia rintamamiestaloja ole. Se on erilainen talotyyppi. Eli puhut sontaa etkä edes tiedä missä olet asunut.

Vierailija
40/112 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No myy talo pois. Sillähän siitä pääsee. Jos talo sijaitsee kasvukeskuksessa omalla tontilla, siitä saa vähintään 200 000 euroa ellei se ole aivan romahduspisteessä.

Hahhah. Meillä on perikunnan rintamamiestalo lähellä pikkukaupungin keskustaa, omalla tontilla, kiinteistönvälittäjän arvio 29 000 €. Haluatko ostaa? Ollaan kyllä myymässä, kunhan saadaan se tyhjennettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä