Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatiin tänään hääkutsu, jossa oli viisi kirjoitusvirhettä

Vierailija
27.04.2007 |

- jopa hääpaikan nimi oli kirjoitettu väärin. En ole mikään kielipoliisi, mutta kyllä hämmästyttää. Pari on hösännyt häitään viimeisen vuoden, sit tollasessa hutiloidaan. Antaa musta tosi tympeän kuvan koko bileistä heti alkuunsa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On se Hakunilan tuihopoltettu betonipukkeri ja muistotilasuus pitetään jakomäen krisikeskuskesa.

19 kyselee vielä ap:lta, että missä kaupungissa ja kirkossa pidetään häät, johon sait ktsun?

Vierailija
2/21 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tietenkään lähtenyt yksin.

Kuulimme jälkeen päin, että koko suku oli kutsuttu niin, että kutsu oli vain lähetetty toisen nimellä, mutta kaikilla oli ollut puolisot matkassa.

Eli hiukan tarkkuutta niihin kutsuihin. Kaikki eivät halua soitella perään ja kysellä, että koskeeko kutsu myös aviopuolisoa ja lapsia kenties vai pelkästään perheestä toista.

Miehen serkku oli ollut kuulemma loukkaantunut kun emme olleet tulleet. No, omapa oli vikansa kun möhlivät kutsussa. Minusta kutsuttuina ovat vain ne, joiden nimet kutsussa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ihmiset ovat aika kateellisia. Ja kateutta aikaansaa usein toisten onni. Joskus se kateus saatetaan ovelasti naamioida siten, että valitetaan kuinka tyhmä toisen hääkutsu oli kun siinä oli ainakin viisi virhettä...

Vierailija
4/21 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeä laittaa.

Vierailija
5/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa delegoida tehtäviä eikä yrittää tehdä kaikkea väsyneenä.

Vierailija
6/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä järkkää megahäitä, jos ei ole vaadittavaa " vireystilaa" ?

Vierailija
7/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Antaa musta tosi tympeän kuvan koko bileistä heti alkuunsa.

Vierailija
8/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pitäis hääkutsujen oikeinkirjoitus tarkistaa.....

Vierailija
9/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkööt hän, jos kiinnostaa. Ei muutenkaan välttämättä kiinnosta tuhlata heinäkuun viikonloppua häihin - varsinkin kun kutsu ei anna odottaa kovin suurta elämystä...

Vierailija
10/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielipoliisin kriteereitä.

Ap:n kannattaisi mielestäni kieltäytyä kohteliaasti kutsusta, koska tuolla asenteella häihin meneminen on iso virhe.

Vierailija
11/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ja siinä vaivautuuko rahvaan häihin menemään. Älkää menkö, menkää itseenne!

Vierailija
12/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähettäisi noin virheellistä kutsua, mutta en myöskään reagoisi ap:n tavoin.

Vierailija
13/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kirjoittanut tänne? No huhuhuhu, mikä reaktio onkin.

Vierailija
14/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lukihäiriö ja mun teksteissä saattaa olla paljon pilkku, piste ja jopa kirjanvirheitä (isolla vai pienellä, yhteen vai erikseen jne)

olen kuitenkin halunnut aina tehdä itse kaikki kutsut kastejuhliin ja häihimme, samoin kaikki onnittelukortit jne.

olen aina luottanut siihen että ihmiset eivät nipota näistä em. asiooita vaan tulevat juhliimme meidän takia.

Vierailija
15/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi oikolukea kutsujasi? Ja näillä ko. henkilöillä ei ole lukihäiriötä.

Vierailija:

Itselläni on lukihäiriö ja mun teksteissä saattaa olla paljon pilkku, piste ja jopa kirjanvirheitä (isolla vai pienellä, yhteen vai erikseen jne)

olen kuitenkin halunnut aina tehdä itse kaikki kutsut kastejuhliin ja häihimme, samoin kaikki onnittelukortit jne.

olen aina luottanut siihen että ihmiset eivät nipota näistä em. asiooita vaan tulevat juhliimme meidän takia.

Vierailija
16/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vaikuta ihmiseltä, jota kukaan kaipaisi häihinsä, joten siinä mielessä fiksu päätös jäädä kotiin nauttimaan heinäkuun vikasta viikonlopusta. Toivottavasti ap:n mies löytää häistä herttaisemman ja välkymmän naisen.

Vierailija
17/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mielestäni vaan totesi, että huh huh miten joku lähettääkin tuollaisia kutsuja... Kyllä mulla ainakin pistäis silmään jos hääkutsussa olis monta kirjoitusvirhettä ja (sori vaan herkkähipiäiset) kyllä se antaa melkoisen välinpitämättömän/sähläävän kuvan juhlien järjestäjistä.

Tuskin tämä ap:n mielestäkään niitä elämän suurimpia asioita oli. Vaikka moni onkin täällä tuntunut hänestä jo luonneanalyysin tehneenkin.

Vierailija
18/21 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kirjoitusvirheet ja aika natsaavat. Missä kirkossa teidän ystävät vihitään?

Vierailija
19/21 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh!!! Kyllä nää muutkin ihmettelisi mutta ei varmaan kukaan olisi silti menemättä häihin sen takia.

Vierailija
20/21 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jättäisi menemästä sen vuoksi...

Ainoa pimeä tässä yhtälössä on se, joka juputtaa saamastaan " huonolaatuisesta kutsusta" .

Jos puupään eikun siis aapeen ystävät tunnistaisivat hänet hän ei saisi jatkossa yhtään kutsua. Edes niitä paremmin stilisoituja.

Mikä voisi olla, puu eikun aapeellle, ihan oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä