Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielisairas exä teki rikosilmoituksen minusta, kun kuuli että mulla on uusi kumppani

Vierailija
22.01.2026 |

Erosta on 6,5 vuotta, mutta ei pysty edelleenkään päästämään irti. Miksi joku obsessoituu niin pahasti exään, että pakko olla yhteydessä tahalla tai toisella?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes seurustellut  vaan vasta  erästä. Näin 12 vuotta tuon jälkeen  hän esimerkiksi tuo pihalle tavaroita ja sotkee posteja. Että kyllä näitä hulluja löytyy.

jaahas, sanelu on nähtävästi jättänyt sanan tapailu pois. Ensin se siinä kyllä oli mutta on myöhemmin jostain syystä sen poistanut. Ihme vehe. Eli en edes seurustellut vaan vasta tapailin erästä. 

Vierailija
42/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sävy ei ole rikos, eli valehtelet koko ajan. Ota opiksi ja anna olla, jos et oikeuteen joudu.

Mitä mun pitää oppia? Se että en pääse hullusta exästä eroon laillisin keinoin? On muuttanut mun naapuriin.

Tuo onkin ainoa syy minkä takia lähestymiskielto olisi hyvä olla voimassa. Harmi vaan että sitä ei saa jatkuvaksi voimassaoloon vaan se katsotaan aina muutaman vuoden välein uudestaan. Tuossa välissä vainoaja ja ehtii jo muuttaa naapuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin rikosten, esim. R aiskausten, vanhenemisaika on pitkä. Uhri saattaa tehdä sen esim. Seuraavista syistä:

- oman puolensa pitäminen ja traumojen käsittely

- toisten suojeleminen.

Kun useampi ilmoittaa, että kyseessä on r aiskuri tai vastaava, henkilö saa lopulta ansionsa mukaisesti, vaikkei poliisi pystyisikään todistamaan vanhaa juttua

Eksäsi mielisairaaksi leimaaminen on muuten myös rikos (kunnianloukkaus). Kannattaisi sinun siis ehkä tehdä ryhtiliike ja opetella käyttäytymään

Pidä woke vaan turpas kiinni!

Ei kun poistetaan teidät jotka eivät kunnioita ihmisoikeuksia.

Minä en kumartele ketään, sori siitä.

Vierailija
44/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sävy ei ole rikos, eli valehtelet koko ajan. Ota opiksi ja anna olla, jos et oikeuteen joudu.

Mitä mun pitää oppia? Se että en pääse hullusta exästä eroon laillisin keinoin? On muuttanut mun naapuriin.

Tuo onkin ainoa syy minkä takia lähestymiskielto olisi hyvä olla voimassa. Harmi vaan että sitä ei saa jatkuvaksi voimassaoloon vaan se katsotaan aina muutaman vuoden välein uudestaan. Tuossa välissä vainoaja ja ehtii jo muuttaa naapuri.

Viranomaiset mahdollistaa vainoamisen, koska vainoaja on nainen ja "uhri".

Vierailija
45/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttaminen ei ole laitonta. Järjestä elämäsi niin, että hän ei pääse käsiksi sinuun. 

Myös r aiskauksen uhreista 85% jää ilman oikeutta suomessa. Täällä joutuu itse huolehtimaan itsestään.

Vierailija
46/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoituksia voi jättää kuka vaan mutta ne eivät tietenkään johda mihinkään. Poliisi voi päättää jo heti alkuunsa ettei ole syytä jatkaa tutkimista ja se siitä. Toki ikävää ,että poliisia työllistetään kaikella roskalla kun heillä olisi oikeitakin töitä.

Noissa turhissa ilmoituksissa vain se ilmoituksen tekijä tekee itsestään naurettavan, ei se uhri.

Vierailija
47/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viranomaiset mahdollistaa vainoamisen, koska vainoaja on nainen ja "uhri".

Yhtä lailla mies voi manipuloida viranomaisia ja mustamaalata uhria heille.

Vierailija
48/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä rikoksen olet hänen mielestään tehnyt?

Mitä väliä?

Jos erosta on 6,5 vuotta, niin aika moni rikos on ehtinyt vanhentua.

Vierailija
49/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Pointti ei ollut siinä, vaan se että miksi exä edelleen tekee tätä, vaikka erosta on niin kauan, eikä rikosta ei edes ole tapahtunut. Mikä saa jatkamaan exän häiritsemisen?

Vierailija
50/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes seurustellut  vaan vasta  erästä. Näin 12 vuotta tuon jälkeen  hän esimerkiksi tuo pihalle tavaroita ja sotkee posteja. Että kyllä näitä hulluja löytyy.

jaahas, sanelu on nähtävästi jättänyt sanan tapailu pois. Ensin se siinä kyllä oli mutta on myöhemmin jostain syystä sen poistanut. Ihme vehe. Eli en edes seurustellut vaan vasta tapailin erästä. 

Tapailit eli käytit seksuaalisesti hyväksi ja dumppasit siis.

Tällainen keissihän oli vasta oikeudessakin kun länkkärimies vähän "tapaili" eli käytti seksuaalisesti hyväkseen jotain väliamerikkalaista, joka suutahti ja alkoi pommittamaan miestä kun mies totesi että ei kiinnostakaan. 

Älkää käyttäkö naisia seksuaalisesti hyväksenne ja valehdelko parisuhteista tai kiinnostuksista. 

Vierailija
51/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin rikosten, esim. R aiskausten, vanhenemisaika on pitkä. Uhri saattaa tehdä sen esim. Seuraavista syistä:

- oman puolensa pitäminen ja traumojen käsittely

- toisten suojeleminen.

Kun useampi ilmoittaa, että kyseessä on r aiskuri tai vastaava, henkilö saa lopulta ansionsa mukaisesti, vaikkei poliisi pystyisikään todistamaan vanhaa juttua

Eksäsi mielisairaaksi leimaaminen on muuten myös rikos (kunnianloukkaus). Kannattaisi sinun siis ehkä tehdä ryhtiliike ja opetella käyttäytymään

Pidä woke vaan turpas kiinni!

Ei kun poistetaan teidät jotka eivät kunnioita ihmisoikeuksia.

Minä en kumartele ketään, sori siitä.

Ei rikollisilta sellaista odotetakaan, he ovat jo näyttäneet toteen kyvyttömyytensä yhteisten pelisääntöjen noudattamiseen. Eli heidät vaan poistetaan.

Vierailija
52/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Pointti ei ollut siinä, vaan se että miksi exä edelleen tekee tätä, vaikka erosta on niin kauan, eikä rikosta ei edes ole tapahtunut. Mikä saa jatkamaan exän häiritsemisen?

Käsittelee asiaa omassa tahdissaan. Edelleen kuten ketjussa mainittiin, väkivallanteoilla saattaa olla jopa kymmenien vuosie  viive, että ihminen pystyy edes alkamaan käsittelemään niitä. 

Narsistista ajatella, että hän tekee sitä sinun vuoksesi. Sinä satutit häntä ja hän parantelee haavojaan edelleen.

Vierailija
53/52 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoituksia voi jättää kuka vaan mutta ne eivät tietenkään johda mihinkään. Poliisi voi päättää jo heti alkuunsa ettei ole syytä jatkaa tutkimista ja se siitä. Toki ikävää ,että poliisia työllistetään kaikella roskalla kun heillä olisi oikeitakin töitä.

Noissa turhissa ilmoituksissa vain se ilmoituksen tekijä tekee itsestään naurettavan, ei se uhri.

Jaa. Naurettavaksi tekee itsensä poliisi joka ei pysty huolehtimaan virkavelvoitteistaan tai huolehtimaan kansalaisten oikeuksista. Ja toki myös tekijät, jotka ovat rottia. Totuuden on aina hyvä tulla julki tavalla tai toisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme