Purra sanoi että suomalaiset on liian rikkaita
"Oppositio, jonka mukaan koko kansa on yhtäkkiä haavoittuvaa ja huono-osaista, värittää tarinoitaan tuhoutuvasta maasta, kun kolmelta prosentilta väestöstä leikataan sosiaalietuuksista yli 10 prosenttia, Purra puolustautui."
Heh heh ja nyt ollaan tarkkiksella
Kommentit (54)
Eduskunta on täynnä rikkaita. Heillä on varaa vaalikampanjointiin. Monella perheellä on kokemusta eduskuntatyöstä jo monen sukupolven ajalta.
Lisää leikkauksia köyhiltä ja pienituloisilta, sillä Suomi nousee...🙊
No hänhän voisi sitten luopua palkastaan
Ap kuuluu siihen 3%, joiden kannattaa äänestää Ulinaliittoa.
Niin,velat pitää sittenkin maksaa,ullatus.
Persut kiljuu ja alapeukuttaa totuutta. Itse olen varakas, mutta halveksin itsekkäitä Kokoomusta ja Perussuomalaisia.
Toki heillekin löytyy kannattajia syystä tai toisesta. Mutta he eivät taida olla niitä penaalin terävämpiä kyniä.
Vierailija kirjoitti:
Lisää leikkauksia köyhiltä ja pienituloisilta, sillä Suomi nousee...🙊
Nälkä on paras työnantaja.
Vierailija kirjoitti:
Eduskunta on täynnä rikkaita. Heillä on varaa vaalikampanjointiin. Monella perheellä on kokemusta eduskuntatyöstä jo monen sukupolven ajalta.
Heinäluomat,Kallit ja monet muut PunaKeput
Vierailija kirjoitti:
No hänhän voisi sitten luopua palkastaan
Häh, justhan sitä tonnilla lokakuussa nostettiin
Köyhät on vain kateellisia
Purra ei ainakaan ole liian rikas omasta mielestään päin vastoin, lisää hänelle ja muille ökyilijöille. Hänen tuloluokkansa voittaa verotuksessa eniten, kumma juttu.
ruokajonossa käyminen tuo todella rikkaan olotilan
Vierailija kirjoitti:
Persut kiljuu ja alapeukuttaa totuutta. Itse olen varakas, mutta halveksin itsekkäitä Kokoomusta ja Perussuomalaisia.
Toki heillekin löytyy kannattajia syystä tai toisesta. Mutta he eivät taida olla niitä penaalin terävämpiä kyniä.
Sinäkin voit lahjoittaa vasemmalle varallisuuttasi.
Omalla kansalla on liian hyvä ja ansaitsematon elintaso. Se ei meille käy.
Rikkaita joo kun työssäkäyvä joutuu ottamaan lainaa elääkseen eikä tilistä jää yhtään ylimääräistä. Miten se "rikkaus" sitten lasketaan? Lainaehdoillako??
10 prosentilta mai ääs, kyllä köyhiä ja pienituloisia on jo puolet väestöstä, mutta eihän tommonen possu halua totuutta nähdä viinalta haisevan smoothien takaa.
Metsäsuomalaisten puheenjohtaja nyt puhuu työkseen pehmeitä.
Purralla ei ole empatiaa, paitsi rikkaille.
Missä Purra otsikon mukaisesti sanoi? Ei ainakaan aloittajan käyttämässä tekstissä.
Mites nyt noin? Vähän alvia ja hintoja nostettiin...