Kuinka kauan ootte olleet yhdessä nykyisen puolisonne/ kumppaninne kanssa?
Kommentit (39)
Piakkoin 22 vuotta. Edelleen yhdessä, joten ei ihan kehnosti.
Tosin lapset ovat pian aikuisia ja edessä on yksi suurimpia liittojen uhkia, eli pesän tyhjeneminen.
Vierailija kirjoitti:
Viisi kuukautta ja tämä on aivan mahtavaa! Kaikki on pelkkää rakkautta, meillä on mielettömän hauskaa yhdessä ja seksiä on jatkuvasti, ja se on u-pe-aa.
Ollaan molemmat yli 40v, suunnitelmissa ei ole yhteen muuttoa, häitä eikä varsinkaan lapsia. Kumpikin on tehnyt nuo kaikki jo.
Olen kateellinen.
Kaksi vuotta. Ei nyt hirveästi pidempää oltaisi voitukaan, kun tavattiin kun tyttöystäväni oli 16 v, minä 35 v. Mutta hyvin porskutetaan eteenpäin. Elämä vähän helpottunut kun kumppani tuli virallisesti aikuiseksi.
Pian 40 vuotta. Neljä lasta ja lapsenlapsia
Hyvin menee enkä vaihtais
N58
36 vuotta. ihan hyvin menee, läheisyyttä voisi olla enemmänkin
n. 20 vuotta. Hyvin menee. Olen onnellinen.
18 vuotta. Petin just viikonloppuna viidennen ihmisen kanssa puolisoani. Pihtaa, ei anna seksiä. Ei ole enää edes keskustelun aiheita. Mutta puolison mielestä menee kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Viisi kuukautta ja tämä on aivan mahtavaa! Kaikki on pelkkää rakkautta, meillä on mielettömän hauskaa yhdessä ja seksiä on jatkuvasti, ja se on u-pe-aa.
Ollaan molemmat yli 40v, suunnitelmissa ei ole yhteen muuttoa, häitä eikä varsinkaan lapsia. Kumpikin on tehnyt nuo kaikki jo.
Sitten varmaan tiedätte ettei se ole tuollaista enää kauan.
Vierailija kirjoitti:
35 vuotta tulee kohta täyteen.
Samoin. Tottunut jo toiseen sen verran että kai sitä olisi jo erottu jos oltaisiin erotakseen.
23 vuotta. Alkaa rauhoittumaan elo.
23 vuotta tulee syksyllä.
Yksi kriisi koettu ja siitä toivuttu näiden vuosien varrella.
Olen kiitollinen ja onnellinen, meillä menee mukavasti. :)
55 vuotta kesällä.
Aiemmin joku kirjoitti, että pesän tyhjeneminen huolestuttaa. Siihen on hyvä valmistautua henkisesti. Olette ja elätte ennen muuta toisianne varten.
Siitä voi hyvinkin seurata, että pesä lähivuosina alkaa täyttyä uudestaan.
Isovanhemmuus on mahtavaa - hauskanpitoa vailla vanhempien vastuita. On kivaa, kun ne lapsukaiset tulee - ja kivaa kun ne taas lähtee. :D
22 v, viime vuodet mennyt huonommin kuin olisin aiemmin ajatellut.
15 v tienoilla alkoi olla haastavampaa, elämän kriisejä ja vastoinkäymisiä. Molemmilla vielä toiveena jaksaa yhdessä vähemmän raskaisiin aikoihin.
Mukavasti, hienosti, hyvin ... kaikki on ihanaa, mutta vauvapalstalla aikaa joutuu viettämään, ei oo juttu-, eikä muuta seuraa siitä kymmenien vuosien kumppanista.
22 vuotta. Hyvin mennyt oikeastaan koko ajan. Tunnen oloni rakastetuksi ja valitsisin hänet edelleen.
38 vuotta, hyvin menee. Hienoja vuosia ovat olleet.
35v , 30 vuotta naimisissa. Hyvin menee, lapset maailmalla, ja uusi kuherruskausi menossa. Seksi hyvää ja sitä on riittävästi. Eikä pelkoa raskauksista enää, multa on kohtu poistettu.
Mieheni on DI. Aivan