Miten usein teette popcornia?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En edes muista koska viimeksi, hammaslääkäri on kieltänyt poppareiden syömisen koska kaikki kuoret menevät ientaskuihin.
Ahaa, tuota en ole kuullutkaan. Ap
Minulla tosiaan olisi kaapissa pussillinen popkornia vaan enpä jaksa alkaa tekemään.
Yleensä aika usein, nyt olen dieetillä
Teen kattilassa oliiviöljyllä, omasta mielestäni toisiksi paras vaihtoehto, jos ei elokuvateatterin kaapista saa
En koskaan. Olen viimeksi syönyt sitä varmaan joskus 1990-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä aika usein, nyt olen dieetillä
Teen kattilassa oliiviöljyllä, omasta mielestäni toisiksi paras vaihtoehto, jos ei elokuvateatterin kaapista saa
Eiväthän itsetehdyt lihota. Ap
S-marketissa oli makupopcorneja ja sitten ne katosivat.
Niin harvoin, etten oikeasti edes muista milloin viimeksi. On siitä ainakin viisi vuotta. Täytyykin kirjoittaa kauppalistaan popparit, kiitos kun muistutit niiden olemassaolosta.
Tein viimeksi viime viikolla. Yleensä tulee tehtyä ehkä kerran kuukaudessa.
Varmaan joskus 10v sitten. En ole mikään poppareitten ystävä, ostan juustonaksuja jos haluan jotain sen tyyppistä naposteltavaa.
Ehkä noin 3 vuoden välein tulee itse tehtyä niitä. Ihan hyviä ovat heti mikrosta oton jälkeen; se tuoksu ja se lämpö.
Popparit on mun ykkösherkku. Harvoin tulee nykyisin tehtyä. Ostan Tokmannilta valmiina niitä amerikkalaisia poppareita, niin hyviä!
En edes muista koska viimeksi, hammaslääkäri on kieltänyt poppareiden syömisen koska kaikki kuoret menevät ientaskuihin.