Iltapaska taas yllättää: Reserviläinen, hanki nämä välittömästi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a159daac-bd96-4fc2-8a2f-31777a57f43f
Mutta artikkeli on maksumuurin takana, joten Suomessa ehkä 5 reserviläistä lukee tuon jutun.
Kommentit (14)
Onhan se tiedossa pitäs olla retkikirvestä kumisaapasta ja sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Kirves sekä kesällä polkupyörä, talvella sukset.
Käykö jopo sotimiseen? Sellainen löytyy.
Jos puolustusvoimat eivät kykene tarjoamaan minulle tarpeellisia varusteita sodan syttyessä niin minä en kyllä lähde mihinkään sotimaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Monta ketjua jo tästä aiheesta.
jaa missä?
Haistakaa paskå. Erosin rservistä ajat sitten ja täällä ei ole kenelläkään mitään velvollisuuksia hankkia turhakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö jopo sotimiseen? Sellainen löytyy.
Kyllä se käy. Sillä voi jopolla mätkiä vihollisia kylmäksi kun vyöryttää juoksuhautoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos puolustusvoimat eivät kykene tarjoamaan minulle tarpeellisia varusteita sodan syttyessä niin minä en kyllä lähde mihinkään sotimaankaan.
Tositilanteessa se nopeuttaa rintamalle lähtöä huomattavasti kun reservistä tulevat ovat jo valmiiksi varustautuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tositilanteessa se nopeuttaa rintamalle lähtöä huomattavasti kun reservistä tulevat ovat jo valmiiksi varustautuneet.
Droneja vastaan on ihan sama oletko uimahousuissa vai kahden tonnin tamineissa. Ei sodassa nykyään miltään luodeilta puolustauduta. Räjähdysvoimat on niin suuria että ei siinä mitkään suojat auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei siis jaettaisi reservipakkausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaa missä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6376843/il-reservilainen-hanki-nama-asi…
Pari muuta on jo poistettu. Arka aihe modelle.
Korttipakka, Rubikin kuutio, puukko ja buranaa. Siinä sotilaan tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaa missä?
Keskustelu | Aihe vapaa | 14:15 | 21.1.2026 | 20
IL: Reserviläinen, hanki nämä asiat välittömästi MAKSUMUURIN TAKANA NÄIN TÄRKEÄ JUTTU
Mitä kolmea asiaa juttu koski?
Keskustelu | Aihe vapaa | 11:59 | 21.1.2026 | 60
Reserviläinen, hanki nämä asiat ennen kuin on myöhäistä
Maailmanpoliittinen tilanne jatkaa kiristymistään.