Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tampereen empatiataulun mukaan kerrostaloasujat tarvitsevat positiivista erityiskohtelua?

Vierailija
21.01.2026 |

Siis mihin tuollainen ajatus oikein perustuu?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luinko oikein, että pormestari on bannannut sen taulun?

Jos, niin kuinkahan monta henkilötyövuotta siihen pääsi uppoamaan? Ja paljonkohan tuo lysti tuli maksamaan?

Empatiataulu on Sitran, ei Tampereen kaupungin tekemä. Copy-paste vei varmaan 10 sekuntia.

Vaikka olisi itsensä JEESUKSEN tekemä niin tuollainen syrjintä on yksiselitteisesti väärin. Ei se kelpaa tekosyyksi että joku muu teki sen. Tottelin vain käskyjä.

Hyvä kommentti!

Vierailija
42/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten empatia mahtaa muuten näkyä kuin taulussa..

Noooh pitää hymistellä ja erityiskohdella positiivisesti jos oot siinä lokerossa, että tarvitset positiivista erityiskohtelua.

Satutko olemaan vaikkapas seksuaaliselta suuntautumiseltasi johonkin muuhun kuin heteroihin identifioitunut? 

Jos, niin sit sä saat tädeiltä ja sediltä positiivista erityiskohtelua. Muistat vaan sanoa tädille hyvinvointialueella  esim. että sä oot homo , niin johan alkaa asiat luistamaan.

Oon homo ja haluan heti hammaslääkärille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi joutua ikuisesti asumaan kerrostalossa, jos ei pääse sieltä ikinä pois. Eikä voi valita kuin muut. Hissin väliin riski jäädä vanhana myös.

Vierailija
44/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Riikka Purra kertoi eduskunnassa, että sosialistit asuvat kerrostaloissa? Ja matkustavat bussilla. 

Vierailija
45/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noooh pitää hymistellä ja erityiskohdella positiivisesti jos oot siinä lokerossa, että tarvitset positiivista erityiskohtelua.

Satutko olemaan vaikkapas seksuaaliselta suuntautumiseltasi johonkin muuhun kuin heteroihin identifioitunut? 

Jos, niin sit sä saat tädeiltä ja sediltä positiivista erityiskohtelua. Muistat vaan sanoa tädille hyvinvointialueella  esim. että sä oot homo , niin johan alkaa asiat luistamaan.

HYVÄ!   Pidä tosta kiinni. Ne hammaslääkärivastaanotolla tietävät päästää sut ohituskaistaa lauteille ku sä tarttet erityiskohtelua. Oivalsit heti. Jes näin tää homma hoituu muissakin asioissa erityistapeisilla. Go beibe go!

Vierailija
46/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra- tai kerrostalo valtainen LÄHIÖ

Vierailija
47/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiiihän siellä taulussa niin sanottu.

Kannattaa siis katsoa taulu uudelleen.

Lukee siellä, että vuokra- tai kerrostalovaltainen lähiö vs. uusi pientalovaltainen alue

En minä sitä kiistä. Mutta katso mitä siellä tauluss  ylhäällä lukee ja vertaa siihen mitä AP väittää. 

Ei mee ihan yks yhteen. Ei edes lähelle.

Vierailija
48/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukee siellä, että vuokra- tai kerrostalovaltainen lähiö vs. uusi pientalovaltainen alue

En minä sitä kiistä. Mutta katso mitä siellä tauluss  ylhäällä lukee ja vertaa siihen mitä AP väittää. 

Täysin selkeästi siellä oikeassa yläreunassa lukee, että

auttaa tunnistamaan ihmiset, jotka tarvitsevat positiivista erityiskohtelua

Vierailija
49/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokra- tai kerrostalo valtainen LÄHIÖ

Joo no kerrostalovaltaisessa lähiössä tuppaa olemaan kerrostaloja.

Vierailija
50/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimii vain naishomoilla. Mies homo oli tarveharkinnan toisessa päässä, ei niin tärkeänä.

Vierailija
51/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile-Ilmari vauhdissa taas: jäljet pelottavat!

Vierailija
52/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiemurtelusi osoittaa, että olet jo huomannut AP:n puhuvan pehmeitä. Ei se muutu miinustamalla tai plussaamalla. Taulu on kaikkien nähtävillä netissä, joten sen voi ihan jokainen itse käydä katsomassa. Ja halutessaan sitä voi vielä verrata AP:n valheelliseen väitteeseen.

Vierailija
53/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiemurtelusi osoittaa, että olet jo huomannut AP:n puhuvan pehmeitä. Ei se muutu miinustamalla tai plussaamalla. Taulu on kaikkien

Suoria lainauksia taulusta kirjoitin. Miten sä saat siitä kiemurtelua? Outo oot.

Vierailija
54/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on kaikki profiloinnin muodot mistä vasemmisto aina poliisia haukkuu. Nyt kun porkku-illun organisaatio harrastaa sitä, niin se onkin hyvä asia: ihmisten äänestyskäyttäytyminen ei muuten kuulu kenellekkään ei ainakaan millekään sossuymmille.

Vierailija
55/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vielä ole saanut vastausta. Millä painoindeksillä pääsees kärkikaartiin?

Jos sä oot yli- tai alipainoinen, niin sua pitää vähän hyssytellä ja tuuditella.

Jos sä oot normaalipainoinen, niin ei sit mitään.

Muista katsoa bmi-taulukosta ennen kuin asioit hyvinvointialueen palveluissa. Tädit ei jaksa punnita kaikkia asiakkaita ja eivät näin ollen voi varmaksi sanoa jos sulla on vaiks toppavaatteet, ne voi luulla että oot läski.

Vierailija
56/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi tauluhan on törkeä tavallaan onko noi huonoja ja heikompia noi sympatian kohteet?.

aion printata ton taulun ja vaadin joka paikassa sympatiaa(valtion virastot) koska bingossa on mulla hyvät pisteet.

Vierailija
57/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan on kaikki profiloinnin muodot mistä vasemmisto aina poliisia haukkuu. Nyt kun porkku-illun organisaatio harrastaa sitä, niin se onkin hyvä asia: ihmisten äänestyskäyttäytyminen ei muuten kuulu kenellekkään ei ainakaan millekään sossuymmille.

Sossuymmi ymmärtää. Ymmi haluaa nähdä sun puoluekirjan.  Jos sitä ei sulla ole, niin sun tulee ilmaista mikä on sun äänestyskäyttäytyminen. Äänestätkö esim. olleskaan? Siinä tapauksessa sä oot menetetty tapaus ku sun pitää äänestää eduskuntapuoluetta voi hyvä lapsi kuitenkin. Nyt vaan jonon ohi mene!

Vierailija
58/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toi tauluhan on törkeä tavallaan onko noi huonoja ja heikompia noi sympatian kohteet?.

aion printata ton taulun ja vaadin joka paikassa sympatiaa(valtion virastot) koska bingossa on mulla hyvät pisteet.

Tätä minä pelkäänkin, että kohtako aletaan pisteyttämään ihmiset. Tosta ruksi omakantaan kun toi on tota ja sen uskonnollinen tai uskonnoton kanta on toi. Jahas eipä näy kuuluvan uskonnolliseen ryhmään kun ei maksa kirkollisveroja jahas ja äänestänyt viimeksi jooo joooo jooooo tästä parit pointsit juu-u . Tää on näitä.

Vierailija
59/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä empatiataulu jotain vitsailua tai pilaa? Sellaiselta se vaikuttaa.

Vierailija
60/66 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sitä empatiaa ja positiivista tukea ne kantikset joiden naapurustosta tehtiin etnohelvetti? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi