paikkakunta minnne et ikinä muuttaisi suomessa asumaan...
Kommentit (43)
Vierailija:
Turku: suomen perseenreikä, umpimielisiä sisäänpäinkääntyneitä...
Raisio : ruma ku venäjä
Sinne Tampereellehan minä haluaisinkin... tuu näyttämään tie.
Eli vastaus kysymykseen, Etelä-Suomi kokonaisuudessaan.
En ole koskaan törmännyt täällä kateellisiin tai ilkeisiin ihmisiin, vaikka olen asunut täällä koko ikäni.
Joensuu, ahdistavin ja umpimielisin paikka missä ikinä olen ollut. Kolme vuotta siellä asuin ja siinä todellakin oli kolme vuotta liikaa.
JOENSUU on inhottava paikka? Olemme miettineet muuttoa joko Joensuuhun, Lieksaan tai Juukaan. Kiinnostaisi tietää miksi näihin ei kannattaisi muuttaa! ?
no Joensuu on ahdistava paikka jos olet hiukan erinäköinen kuin tavan junttisuomalainen taikka jos sinulla on mahdollisesti jotain ei-suomalaista syntyperää geeneissä niin älä vaan sitä tuo julki missään.
Ja karmeinta ikinä jos seksuaalinen suuntautumisesi on jotakin muuta kuin kristillinen heteroseksuaalisuus niin pysy kaukana Joesta. Kaikkinensa kaikki suomalainen junttius kärjistyy Joensuussa.
Muut osat Suomesta on mielestäni kauniimpia vaihtelevampine maastoineen.
Sama kokemus kuin 76 on Joensuusta, valitettavasti. Todella ahdistava kaupunki. Valitettavastí todellakin.
ole ahdistanut ollenkaan. Pienet piirit, mutta eipä haittaa.
Hyvin edustettuna tässä ketjussa ;) Miksiköhän !? :)
Ehkäpä näiden Joensuussa 20 vuotta tai yli asuneiden kannattaisi lähteä katsomaan maailmaa jostakin muusta kulmasta....
Muutin Joensuuhun 21-vuotiaana " muilta kulmilta" .
Huvittavaa että Hesalle, Vantaalle tai esim. Espoolle ei puolustelijoita löydy, mutta Joensuulle kyllä löytyy.....
ehkä se Joensuu on sittenkin parempi paikka kuin Helsinki?
liian kallista asua