Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka sairas on kakkosnaiseksi havitteleva nainen, joka on alkanut imitoida vaimon habitusta? Karmivaa

Vierailija
21.01.2026 |

Olen tiennyt jo pidempään erään naisen omatunnottomista tavoitteista, joiden toteumiselle en anna painoarvoa koska sisimmässäni tiedän ja tunnen kumppanini, luotan häneen täysin. Enkä todellakaan perusteetta tai ns. sokeasti. 

Nyt kuitenkin näin kyseisen naisen etäältä, hän ei nähnyt minua, ja selvisi että sitten viime näkemän hän oli hiuksia myöten tehnyt ulkonäkömuutoksia, jotka muistuttivat... minua itseäni. Siis mitä ihmettä? Olen tiennyt että kyseessä on vähintään jossain määrin narsisti ihminen, se on selvinnyt rajattoman käytöksen pohjalta, mutta että alkaako hän todella värjätä ja laittaa esimerkiksi hiuksensa samanlaisiksi, ja muutakin. Hiukseni eivät ole viimeisen muodin mukaiset, jolloin olisi "kaikilla" juuri nyt.

Pitääköhän alkaa olla huolissaan, ei siis siksi että hän ikinä saisi miestäni, vaan onhan tuo nyt aivan todella epätervettä käytöstä aikuiselta ihmiseltä. Toivottavasti olen väärässä. Jos kyseessä on vaan sattuma? Ehkä tosiaan olen väärässä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kellään vastaavanlaisesta kokemusta? Kaipaan asiallista keskustelua, jos on. Oikein sävähdin kun näin hänet, heti tajusin että mitä, siis hänhän näyttää nyt hieman minulta. Mitenhän pahasti hänellä loppupeleissä viiraa... :/

Vierailija
2/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö se olet, Natalie?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä asteikolla mitattuna sairas?

Vierailija
4/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti, opiskele ruotsia.

Vierailija
5/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat liioitella.

Vierailija
6/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siitäkö tuossa ilmiössä on kyse sinusta, meille on käynyt myös noin, minä ja vaimo kuitattiin se vaan sillä että kai me ollaan tehty joku positiivinen vaikutelma, imitaatio monesti on kohteliaisuus.

Tuo ihminen joka noin on tehnyt ei ole tehnyt mitään asiatonta ja vaikuttaa mukavalta, joten en nyt ihan suin päin ainakaan itse lähde tulkitsemaan sitä pahalla mutta meitä on moneen junaan

Vierailija
7/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps: luotan mieheeni täysin... 😉

Vierailija
8/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kellään vastaavanlaisesta kokemusta? Kaipaan asiallista keskustelua, jos on. Oikein sävähdin kun näin hänet, heti tajusin että mitä, siis hänhän näyttää nyt hieman minulta. Mitenhän pahasti hänellä loppupeleissä viiraa... :/

Ei kiinosta. Sävähtele edelleen vainoharhainen.  😝😝😝

Vierailija
9/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, jos joku sitä tuksukopiota imitoisi. 

Vierailija
10/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. 

Vierailija
11/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosnainen on ilmeisen köyhä ihmisenä. Omaa tyyliä hän ei ole löytänyt. Varovainen olisin sinuna sillä minä en vastaavan jälkeen luota aviomieheeni. Eli kakkosnainen voi vampata miehesi. Minulla on tietty tyyli. Aviomieheni löysi itselleen toisen naisen joka on mun kaa samaa ikää, hiukset samanlailla, habitus samanlaista jne. Täällä suhdesoppa menossa, sitä minä hämmennän ja hämmennän. Sopassa on suolaa, elämänsuolaa. Pippuria myös sillä toivon etää kakkosnainen lähtis sinne missä pippuri kasvaa. 

Vierailija
12/12 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Karoline Leavitt mielestäni matki melamieta muuten, paitsi että  antaa vanhan lötkömunan yrittää astua itseään.

Sikiö todennäköosesti lahjaspermalla tehty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme