Naiset, jotka eivät pidä yhdynnästä
Siis heteronaiset. Mitä koette tuovanne parin seksielämään nuoltavana ja sormetettavana olemisen lisäksi?
Joku kiusallaan poistattaa näitä ketjuja. Teen sitten uuden, jos poistat.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
En halua suuseksiä ollenkaan.
Yhdyntää olen mielelläni harrastamatta, vaikka se voi tuntua tosi hyvältäkin. Joskus. Onneksi mies ei mitenkään painosta. Molempien lemppari on tyydytys käsin toisen toimesta.
Tuon ainakin suuseksiä ja käsihoitoa miehelle, seksiä haluan päivittäin ja sitten tuon suhteeseen sen hänelle tärkeimmän eli että minua saa piiskata oikeastaan ilman rajoja. Tämän merkeissä tavattiin alunperin. Olen kuulemma myös tosi kiva katsella ja kuunnella. 💅
Kiitos vastauksesta! Mikäli oikein ymmärsin, enimmäkseen käsihoitoja puolin ja toisin, joskus muutakin?
Mä en välitä suuseksistä. Jos joku haluaa tehdä niin pakko kai se on suostua mutta voi hyvin jäädä kokonaan. Yhdynnästä taas nautin paljon ja sitä haluaisin oikein paljon ja pitkään. Vaikka en siinä saa mutta se on sivuseikka.
En halua suuseksiä ollenkaan.
Yhdyntää olen mielelläni harrastamatta, vaikka se voi tuntua tosi hyvältäkin. Joskus. Onneksi mies ei mitenkään painosta. Molempien lemppari on tyydytys käsin toisen toimesta.
Tuon ainakin suuseksiä ja käsihoitoa miehelle, seksiä haluan päivittäin ja sitten tuon suhteeseen sen hänelle tärkeimmän eli että minua saa piiskata oikeastaan ilman rajoja. Tämän merkeissä tavattiin alunperin. Olen kuulemma myös tosi kiva katsella ja kuunnella. 💅