Nainen heitti hameen television päälle niin, että se heilahti. Olisi voinut kaatua.
Tällä naisella on myös farkkuhame ja sen jos olisi heittänyt, olisi televisio lähes varmasti kaatunut.
Kommentit (16)
Pieni TV aika alhaalla? Mulla on niin iso TV, et yläosa on kaulan korkeudella. Toinen TV seinässä. Kolmas tvn yläosa on pään korkeudella. Ei niihin mitään hameen helmoja heitellä. Ellei sitten ole 250cm pitkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Pieni TV aika alhaalla? Mulla on niin iso TV, et yläosa on kaulan korkeudella. Toinen TV seinässä. Kolmas tvn yläosa on pään korkeudella. Ei niihin mitään hameen helmoja heitellä. Ellei sitten ole 250cm pitkä nainen.
Mihin tarvitset kolmea televisiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarttekkaan. En mä niitä kato. Mut niitä on. Meinasin tässä kohta laittaa yhden sarjan pyörimään,sen katson puhelimesta.
Oikeastiko jotkut matkivat tuota leffojen rintaliivit kattokruunuun yms. -meinikiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi katsoa 3ea ohjelmaa samaan aikaan
Onpa sulla himokas nainen, kun hameetkin lentelevät ilmassa. Älä valita.
On ap:lla murheet. Nussisi nakkimuna eukkoaan kunnolla, ettei tarvitsisi telkkariaan paapoa.
No kait sinä tajusit naida häntä.
Ap kukas tää nainen oikein on sulle?
Vielä tarkentava kysymys ...oliko sellainen tavarahame ....kansallispuku..
Rahti jäänyt kenties sisälle
Eräs lapsi kertoi kasarilla televiissio-ohjelmassa nähneensä melkein suen.
Keun jälkiä on myös nähty.
Siksi en omista hameita. Pysyy telkkari pystyssä 😎
Minä meinasin toissa kesänä kaatua pyörällä.