Beckham-perhekohu: Victoria tanssi poikansa PÄÄLLÄ tämän häissä
Oletteko seuranneet Beckham-kohua? Jaetaanko uusimmat käänteet.
Victoria tosiaan tanssi poikansa häissä tämän PÄÄLLÄ. Ei poikansa "kanssa" niin kuin suomalaismedioissa väitetty - käännösvirhe.
Kommentit (311)
David alkaa näyttää siltä, että naamaa on kiristetty vähän liikaa. Äijä on kuitenkin vasta 50v.
Ei ole ollut mitään draamaa, uusivat valansa ja pyyhkivät pois muistot wt-perheen toilailuista.
Vain draamailevat ihmiset uusivat häävalansa.
Vierailija kirjoitti:
David alkaa näyttää siltä, että naamaa on kiristetty vähän liikaa. Äijä on kuitenkin vasta 50v.
Siis se on mun ikäinen. Ja oli ysärillä miljoona kertaa paremman näköinen kuin minä, mutta nyt minä alan mennä siitä ohi luomuna. Ihan järkyttävää työtä, kuka lie tehnytkään!!!
Vierailija kirjoitti: Neste noussut näiden päihin, jotenkin sellainen kuva. Juutalaisia vieläpä. Ties vaikka hinkanneet lapsiaan muutoinkin, tai rsb bit ainakin, sehän on Brooklynin juutalaisten ongelma ollut aina, lehdissäkin juttua. Nimi enne?
Siis kuka on juutalainen? Peltzit vai Beckhamit?
Kaksi nepobabyä mennyt naimisiin. Nyt on sillat poltettu sulhasen perheeseen, joten toivottavasti morsiamen perhe elättää.
Kyllä mä olisin Nicolan äitinä käyttänyt tilaisuutta hyväkseni ja hakenut Davidin tanssimaan ja tanssinut "on David".
Olisi ollut niin win-win. Olisin saanut kivaa tanssia, ja Victoria olisi ehkä jopa irrottanut otteensa Brooklynistä tyttäreni iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa kohua. Tottakai Victoria, posh-spice sai tanssii poikansa kanssa, tai päällä tai whatever sen häissä. Hänhän on niin upea ja kuuluisa ja hän on hei posh-spice!!
Kenen sitte olisi pitänyt saada eka tanssi sulhase kaa? Morsiamenko?? Joku nobody pissis jonka ainoo saavutus on et se on antanu Brooklynil.... joo hei No way.
- Biaatch
Taisi olla vain 2 draamakuningattaren taistelu. Olisivat nyt myyneet häät jollekin juorulehdelle, niin draamakuningattaretkin olisi malttaneet käyttäytyä hyvin ihan koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Siis Englannissa täytyy olla hiton huonoa plastiikkakirurgiaa. Sieltähän se Madonnakin hankki aluksi naamankiristykset. Ja nyt näyttää Davidin naamakin siltä, että sekin on teetetty Lontoossa. Losissa kuitenkin ihan onnistuneitakin naamankäsittelyitä.
Onko Victoria ehkä Helinä-keiju?
Vierailija kirjoitti:
Onko Victoria ehkä Helinä-keiju?
Eei. Noidan jalat https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-15498831/David-Beckham-ar…