Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävät/kummalliset asiat uimahallissa -peukutusketju

Vierailija
20.01.2026 |

Mikä sinua nyppii uimahallikäynneissä? Millainen käytös kummastuttaa? Listataan asioita. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = ärsyttäisi/kummastuttaisi minuakin, peukku alas = ei ärsytä/kummastuta minua.

Ap aloittaa: Kännykkää pukuhuoneessa käyttävät, sillä en halua päätyä kenenkään whatsapp-puhelun tai snäpin taustalle (puoli)ala.sti. Ylipäätään en käsitä, miten vaikeaa on pitää se puhelin laukussa siellä pukuhuoneessa. Tästä kyllä huomaa, miten riippuvaisia monet kännykästään ovat, kun tekee tiukkaa olla ilman parin tunnin uimahallireissun ajan.

Joskus olen valittanut tästä uimahallissa sekä kännykän käyttäjälle itselleen että työntekijälle. Heistä ei ole mitään ongelmaa, jos toinen vain on puhelimella, eikä ota valokuvia toisista ihmisistä. Itse olen tästä aivan eri mieltä. Kännykällä voi kuvata hyvin huomaamattomasti. Ja mihin sitä kännykkää edes pukkarissa tarvitsee, kun tarkoitus on vain nopeasti kiskoa vaatteet ylle?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua surettaa pienen lapsen äitinä se, miten pahasti monet mummot katsoo pientä lasta. Lapsen ei edes tarvitse tehdä/sanoa mitään, niin katsotaan jo pahasti pelkästään siksi, että kyseessä on lapsi. Ymmärrän, ettei jotain kiljuntaa ole kiva kuunnella, mutta kilttejä ja rauhallisiakin lapsia saatetaan katsoa pahasti.

Katsos, kun kaikki ei pidä lapsista. Itse asiassa, moni ei voi sietää lapsia. Ne ovat monen mielestä äärimmäisen ärsyttäviä ja vastenmielisiä. Myös sinunkin uniikki hiutaleesi.

Pitäisi vaan muistaa että nämä ovat itsekin olleet joskus lapsia. Jännästi se unohtuu. 

Vierailija
42/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä ollut jo ketju?

Ihme että olettw  kytätä toisten altaassaoloaikoja ja hygienioita. kun noin oletuksena ne on muut jotka lorvaa ja kyttää ja te vain tehokkaana uitte. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka tulevat altaisiin lillumaan ja juttelemaan kaverin kanssa. Juu, on varmasti mukavaa istuskella puoli tuntia poreissa ja jutella rauhassa, mutta siinä jää toisilla poreet kokematta.

Eikä ole minun mielestäni aina toisten tehtävä tulla kyselemään, että koskas nämä poreet vapautuvat. Pitäisi ihmisen itsekin tajuta antaa toisille tilaa.

Jep! Toimiiko näillä kuulo paremmin kuin näkö sitten? Ihanan kiusallista.

Vierailija
44/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua surettaa pienen lapsen äitinä se, miten pahasti monet mummot katsoo pientä lasta. Lapsen ei edes tarvitse tehdä/sanoa mitään, niin katsotaan jo pahasti pelkästään siksi, että kyseessä on lapsi. Ymmärrän, ettei jotain kiljuntaa ole kiva kuunnella, mutta kilttejä ja rauhallisiakin lapsia saatetaan katsoa pahasti.

Niin se menee, ettö huonot yksilöt pilaavat ilon muiltakin. Esim. julkista liikennettä "ilmaiseksi" käyttävät. Kohta pitää olla kalterit kuin eläimillä eikä matkustusoikeutta todistamatta päästetä kyytiin. Robotit ne vasta tarkkoja tulevat tästä olemaan.

Vierailija
45/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka tulevat altaisiin lillumaan ja juttelemaan kaverin kanssa. Juu, on varmasti mukavaa istuskella puoli tuntia poreissa ja jutella rauhassa, mutta siinä jää toisilla poreet kokematta.

Eikä ole minun mielestäni aina toisten tehtävä tulla kyselemään, että koskas nämä poreet vapautuvat. Pitäisi ihmisen itsekin tajuta antaa toisille tilaa.

Tätä piti minunkin laittaa, että jotkut ovat niissä poreissa todella pitkään ja muut (eli varsinkin minä) ei pääse niihin yhtään. Muuten on siisti uimahalli ja tunnin välein siivous. Teinit laittavat välillä kiusallaan suihkut kylmälle ja puhelinta räplätään pukuhuoneessa vaikka ovessa on siitä kielto.

Vierailija
46/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella lihavat naiset. Heitä on paljon. Joskus lähes kaikki, siis tyyliin vatsa roikkuu polvissa, takapuoli ei mahtuisi kapeasta ovesta, läskit roikkuu. Toinen mikä ärsyttää: vapaita pukukaappeja on paljon, niin jonkun täytyy aina änkeä siihen viereiseen. Kerran eräs mummu änki minuun kiinni, otin tavarani ja häivyin. 

He koittavat laihduttaa.🙏🏻 Iholle kiinni tulevista en tiedä, ehkä eivät vain kiinnitä huomiota.

Vierailija
47/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi änkeätte tuollaisiin paikkoihin. Minua ei saisi kirveelläkään lillumaan veteen, johon on päästelty kaikki eritteet mitä ihmisistä lähtee. Oksettaa koko ajatus. 

Vierailija
48/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena inhosin sitä, miten keski-ikäiset sedät tuijottivat. Muistan eräänkin kerran, kun 16-17 v iässä kävin uimassa. Uin kaikessa rauhassa matkaa radalla, kunnes taakseni ilmestyi tällainen limainen setä sukeltelemaan ja tuijottelemaan limaisesti. Jäin radan päätyyn odottamaan, että mies menisi ohi, eikä sukeltelisi takanani. Mies ei näyttänyt lähtevän päädystä mihinkään, joten lähdin uimaan uutta kierrosta. Eiköhän samainen setä lähtenyt heti perääni. Poistuin altaasta suoraan suihkuun. Onneksi ei enää ole tätä ongelmaa, kun en enää näytä teiniltä. Ymmärrän täysin, miksi moni teinityttö ei halua uimahallissa käydä.

Kyllä näitä tuijottelijoita yhä näkee. Katselevat vaan 2010-luvun taitteessa syntyneitä nykyään.

Samat pedofiilit keimailevat täällä palstalla. Näisen takia en pystnynt päiväkausiin postailemaan täällä.

Vierailija
49/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo puhelinasia häiritsee minuakin. Käyn eri uimahalleissa aktiivisesti. Yllättävän monessa paikassa ei ole mitään kieltoa pukuhuoneessa. Onneksi monessa paikassa on kyltit sekä pukuhuoneen ovessa, pukuhuoneessa että allasosastolla, että puhelinten käyttö on täysin kielletty.

Minulla on täysin alkeellinen mummoluuri, idioottikin tajuaa ettei sillä saa mitään oikeaa videokuvaa, siis piittaan täysin kielloista ja tekstaan kenelle huvittaa

Vierailija
50/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

* En piittaa

Vierailija
51/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos, kun kaikki ei pidä lapsista. Itse asiassa, moni ei voi sietää lapsia. Ne ovat monen mielestä äärimmäisen ärsyttäviä ja vastenmielisiä. Myös sinunkin uniikki hiutaleesi.

Pitäisi vaan muistaa että nämä ovat itsekin olleet joskus lapsia. Jännästi se unohtuu. 

No voi hyvänen aika. Eihän se nyt sitä tarkoita, että jos on ollut lapsi joskus, niin pitäisi olla lapsirakas. Onpa ontuva logiikka. 🤭

Vierailija
52/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ovat tosi rumia alastomana; maha roikkuu polviin asti, syövät kuin siat ja sen näköisetkin, 2-3 tyrää...

Vierailija
53/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yksityisyyttä. Samat saunat ja suihkut. Ihmiset ahtaassa tilassa hiihtävät vaatteitta. Uimapuku paljastaa altaalla liikaa.

Pysy sitten poissa jos ihmiskeho noin kammoksuttaa.

Vierailija
54/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella oltiin uimassa niin suihkussa oli aikuinen mies kammottavan iso heppi ojossa.

Vierailija
55/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ovat tosi rumia alastomana; maha roikkuu polviin asti, syövät kuin siat ja sen näköisetkin, 2-3 tyrää...

Voi kauheaa kun sinun makuasi ei oteta huomioon siinä kuka pääsee uimahalliin.

Vierailija
56/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteella oltiin uimassa niin suihkussa oli aikuinen mies kammottavan iso heppi ojossa.

Heräsikö kateus?

Vierailija
57/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä piti minunkin laittaa, että jotkut ovat niissä poreissa todella pitkään ja muut (eli varsinkin minä) ei pääse niihin yhtään. Muuten on siisti uimahalli ja tunnin välein siivous. Teinit laittavat välillä kiusallaan suihkut kylmälle ja puhelinta räplätään pukuhuoneessa vaikka ovessa on siitä kielto.

Voisiko niitä poreita ja lämpimiä altaita olla tarpeeksi asiakkaille?

Vierailija
58/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aikakatkaisut suihkussa, shampoot silmillä yrität etsiä sitä painiketta että suihku menee taas päälle.

Vierailija
59/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena inhosin sitä, miten keski-ikäiset sedät tuijottivat. Muistan eräänkin kerran, kun 16-17 v iässä kävin uimassa. Uin kaikessa rauhassa matkaa radalla, kunnes taakseni ilmestyi tällainen limainen setä sukeltelemaan ja tuijottelemaan limaisesti. Jäin radan päätyyn odottamaan, että mies menisi ohi, eikä sukeltelisi takanani. Mies ei näyttänyt lähtevän päädystä mihinkään, joten lähdin uimaan uutta kierrosta. Eiköhän samainen setä lähtenyt heti perääni. Poistuin altaasta suoraan suihkuun. Onneksi ei enää ole tätä ongelmaa, kun en enää näytä teiniltä. Ymmärrän täysin, miksi moni teinityttö ei halua uimahallissa käydä.

Kyllä näitä tuijottelijoita yhä näkee. Katselevat vaan 2010-luvun taitteessa syntyneitä nykyään.

Samat pedofiilit keimailevat täällä palstalla. Näis

Uuuuuuuh kattokaa minua👴🏻. Naiset ovat niin epävarmoja iästään💔. Ihan menee niillä tunteisiin, että katselen vain alaikäisiä🍤. Niillä on tiukempi🍑. Enkä tarvitse 🍆lääkettä.

Vierailija
60/72 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uimahallissa vesijuoksijat on samassa altaassa kuin vesijumppaajat. Vesijumppaan ruutu on altaan päässä, joten tietenkään juoksivat eivät pysty käyttämään koko allasta vaan on käännyttävä vähän aiemmin. Mutta osa yrittää ja mulkoilee pahasti, jos on jumppaamassa siinä. Ihan kuin vesijumppaajat olisi tuon noin suunnitelleet tai että juoksijat olisi jotenkin tärkeämpiä.