Miehet, ahdistaako teitä jos nainen on ihastunut sinuun? Kamala tilanne
Tästä aiheesta oli aiemmin tänään aloitus, mutta se on poistettu ja minua kiinnostaisi lukea mikä Ap:n tilanne on työpaikalla ja lukea muitakin kokemuksia.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli alkuperäisen ap:n tarina?
Tässä alkuperäinen kirjoittaja, joka teki aiheesta aloituksen joka sitten jostain syystä poistettiin.
Ei siinä nyt mitään kovin dramaattista ollut mutta ihastuminen ei ole kivaa silloin kun se tapahtuu työpaikalla ja kun alkaa itse käyttäytymään niin, että hävettää. Olen möläytellyt kaikenlaista typerää, ollut kömpelö ja hyvin outo. Se ei ole hauskaa ja olen pelännyt, että toinen ahdistuu omasta käytöksestäni. Sain rauhoitettua itseni kuitenkin kun lopulta hyväksyin tämän tilanteen eli en enää taistele tunteita vastaan vaan totean vain, että tämä nyt on vain näin ja se mitä voin tehdä on se, että olen rauhallinen ja tiedostan tunteeni. Viimeksi kun näimme niin tuon avulla pystyinkin olemaan rauhallinen ja käyttäytymään normaalisti. Enää ei ollut hermosto ylivireässä tilassa hänen seurassaan eli toim
Eli siis itse ihastuit ja se ahdistaa? Vai työkaveri? Vai molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista, ellei nainen käyttäydy jotenkin ahdistavasti. Eli ihastus tai tieto ihastuksesta ei itsessään ahdista. Jos nainen on päällekäyvä tms. niin se ahdistaa.
Entä jos nainen on tatuoitu, lihava, hampaaton, vanhus, ahdistaako tieto siitä että kelpaat vain sellaiselle?
Tiedän että kelpaan kauniille ja fiksuille naisille.
En ymmärrä mitä jotkut toistelee että on väärin ihastua varattuna ja/tai varattuihin. Ei parisuhde ole mikään kilpi joka poistaa tunteet.
Tunteitaan ei voi päättää mutta tekonsa voi. Jos on varattu ja huomaa ihastuvansa (ja haluaa pitää nykyisestä kiinni), niin on järkevää ottaa kohteeseen etäisyyttä. Toisin päin on hyvä tehdä asiallisesti selväksi, ettei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisen oltava ihastunut jotta voi mennä miehen kanssa sänkyyn. Ei naiset pane mitä tahansa munaa jollei tunne vetoa sen kantajaan. Eli ahdistaako miestä jos nainen on kiinnostunut ja haluaa panna? Homohan sellainen mies on.
Kyllä minä panen, ja muutkin naiset tekee niin, mutta sehän on hys hys, ja ei naisille sallittua, mutta miehille on.
Vierailija kirjoitti:
Tässä alkuperäinen kirjoittaja, joka teki aiheesta aloituksen joka sitten jostain syystä poistettiin.
Ei siinä nyt mitään kovin dramaattista ollut mutta ihastuminen ei ole kivaa silloin kun se tapahtuu työpaikalla ja kun alkaa itse käyttäytymään niin, että hävettää. Olen möläytellyt kaikenlaista typerää, ollut kömpelö ja hyvin outo. Se ei ole hauskaa ja olen pelännyt, että toinen ahdistuu omasta käytöksestäni. Sain rauhoitettua itseni kuitenkin kun lopulta hyväksyin tämän tilanteen eli en enää taistele tunteita vastaan vaan totean vain, että tämä nyt on vain näin ja se mitä voin tehdä on se, että olen rauhallinen ja tiedostan tunteeni. Viimeksi kun näimme niin tuon avulla pystyinkin olemaan rauhallinen ja käyttäytymään normaalisti. Enää ei ollut
Se ahdistaa, että olen ihastunut koska olemme työkavereita. En halua häiritä asialla ketään ja ahdistaa se, että mitä jos olen saanut toisen ahdistumaan tästä tilanteesta. Me molemmat olemme outoja ja alusta saakka meillä tuntui olevan kemiaa. Ensin oli huumoria paljon mutta sitten tulikin kiusallista kun aloin ihastumaan. Toisesta en tiedä mutta hän reagoi myös ja on varmaan tilanteesta yhtä hämillään kun minä itse. Eniten olen ärsyyntynyt siitä, että käyttäydyn välillä niin typerästi koska olen yrittänyt olla itsevarma ja heittää tilanteen humoristiseksi jotta voisimme rentoutua mutta se on sen sijaan vain tuonut välillemme lisää kiusallisuutta. No, minä sitten pohdin tätä asiaa pari päivää ja päätin että olkoon, en enää yritä muuta kuin vain olla olemassa, hyväksyn tunteeni ja ihan sama mitä tapahtuu. Sitten olinkin normaali hänen kanssaan onneksi jo kun ei tarvitse vetää mitään rooleja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä nyt mitään kovin dramaattista ollut mutta ihastuminen ei ole kivaa silloin kun se tapahtuu työpaikalla ja kun alkaa itse käyttäytymään niin, että hävettää. Olen möläytellyt kaikenlaista typerää, ollut kömpelö ja hyvin outo. Se ei ole hauskaa ja olen pelännyt, että toinen ahdistuu omasta käytöksestäni. Sain rauhoitettua itseni kuitenkin kun lopulta hyväksyin tämän tilanteen eli en enää taistele tunteita vastaan vaan totean vain, että tämä nyt on vain näin ja se mitä voin tehdä on se, että olen rauhallinen ja tiedostan tunteeni. Viimeksi kun näimme niin tuon avulla pystyinkin olemaan rauhallinen ja käyttäytymään normaalisti. Enää ei ollut
Se ahdistaa, että olen ihastunut koska olemme työkavereita. En halua häiritä
Ihanaa jos molemmat outoja ja ihastuneita!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko varattuja, ap?
Emme mutta asetelma on silti hankala. Ap
En tiedä voiko tätä laskea koska nämä eivät ole isku yrityksiä tms ja olen nainen,, monessa työpaikassa missä olen ollut on suurinosa miehistä näyttänyt "valtaansa" Kettuilemalla ja kuittaamalla joka helv asiasta oli kyse sit ruoasta (ai sulla on tuollaista, no heh eipähän tartte sit syödä pitkään aikaan/tuostahan riittäis koko armeijalle yms) , säästä, ulkoisesta olemukesta yms. Tänäänkin kun olen ollut stressaantunut kun ei ole tietoa jatkuuko mulla kohde niin taas mies kuittaili "turhaan sää tuota teet, ihan turhaa hommaa taas suoritat" Yms. Monet miehet myös pyrkineet mm tulemaan liian liki (ei iskumielessä vaan näyttääkseen valtaa) vaikka tietävät etten siitä tykkää, kun olen menossa vessaan tulevat eteen menien itse sinne ja pamauttamalla oven kiinni yms..
Joo ja on toki eri aihe mutta myös miehet voi käyttäytyä piilokiusaamalla naisia ilman ettå mitäån tarkoittaa sillä muuta kuin kiusata, se on monesti hienovaraista, tälläisiin miehiin en todellakaan syty, jos nyt kiusataan niin mitä se sitten olis arjessa??