Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, ahdistaako teitä jos nainen on ihastunut sinuun? Kamala tilanne

Vierailija
20.01.2026 |

Tästä aiheesta oli aiemmin tänään aloitus, mutta se on poistettu ja minua kiinnostaisi lukea mikä Ap:n tilanne on työpaikalla ja lukea muitakin kokemuksia.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Ahdistaa eräs, jonka olen tajunnut tekevän sellaisia tiettyjä asioita, jotka todennäköisesti indikoivat enemmästä kiinnostuksesta. Se ei ole molemminpuolista. Olen pitänyt häntä tavallisena työkaverina, enkä koskaan minään muuna. Kunnioitan ja rakastan syvästi omaa puolisoani, joten koen työpaikan naisen käytöksen jopa vastenmielisenä. En enään arvosta häntä kuten aiemmin. En aluksi tajunnut tilanteiden nyansseja, kunnes ajan mittaan aloin tajuta. Myös se lisää negatiivista suhtautumistani, kun nainen on itsekin varattu. En arvosta pettäjiä tai sellaisesta haaveilevia, jotka tuovat sitä yhtään mitenkään esille. Halpaa.

Vierailija
62/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa. Ahdistaa eräs, jonka olen tajunnut tekevän sellaisia tiettyjä asioita, jotka todennäköisesti indikoivat enemmästä kiinnostuksesta. Se ei ole molemminpuolista. Olen pitänyt häntä tavallisena työkaverina, enkä koskaan minään muuna. Kunnioitan ja rakastan syvästi omaa puolisoani, joten koen työpaikan naisen käytöksen jopa vastenmielisenä. En enään arvosta häntä kuten aiemmin. En aluksi tajunnut tilanteiden nyansseja, kunnes ajan mittaan aloin tajuta. Myös se lisää negatiivista suhtautumistani, kun nainen on itsekin varattu. En arvosta pettäjiä tai sellaisesta haaveilevia, jotka tuovat sitä yhtään mitenkään esille. Halpaa.

Mitkähän nämä tietyt asiat ovat?

Vierailija
64/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies voi olla aivan idiootti. Pidä tunkkisi. 

Vierailija
65/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sellaisesta kukaan voi ahdistua. Maailmassa ja elämässä tulee eteen aika paljon vaikeampia ja pahempiakin asioita kuin ihastus????

Vierailija
66/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkähän nämä tietyt asiat ovat?

Hakeutuu välillä tarpeettomasti kahden kesken. Menee joskus jutuissaan liikaa työasioiden ulkopuolelle vaikka en rohkaise. En halua rohkaista enkä mennä. Välttelen. Hän on pelkkä kollega, ei muuta. Viestii siten, että toisinaan ne voisi tulkita hieman vihjaileviksi. Se jopa loukkaa, vähintään häiritsee yllä mainituista syistä paljon (puolisoni). En vastaa samoin takaisin, mutta hankalia tilanteita tullut joskus, koska tapana ei ole olla täysin tyly. Verrokkeina muut kollegat, ero selkeä.

Vierailija
67/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sellaisesta kukaan voi ahdistua. Maailmassa ja elämässä tulee eteen aika paljon vaikeampia ja pahempiakin asioita kuin ihastus????

Työpaikka on työpaikka, siellä ollaan jotta saadaan leipää pöytään. Siinä missä nainen voi ahdistua työpaikkaihastujasta pahasti, kun töissä on vaan pakko käydä ja sitten joku hyväksikäyttää sitä paikkaa omavaltaisesti omiin epätoivottuihin tarkoituksiinsa, niin mies voi ja saa ahdistua asiasta aivan yhtälailla. Kaikki ovat yksilöitä, sekin huomioiden että suurin osa ihmisistä on uskollisia puolisoilleen eikä halua mitään sekoilua millekään osa-alueelleen, jolloin tulee erityinen lisä ahdistavuuteen jos työtoveri on asiaton. Se on silloin vakava asia.

Vierailija
68/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää tapauksia.

Vierailija
69/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni yksikään nainen ole minuun ihastunut tähän päivään mennessä joten en tiedä.

Vierailija
70/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap se tilanne? Mitä kamalaa on tapahtunut?

Vierailija
71/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka on työpaikka, siellä ollaan jotta saadaan leipää pöytään. Siinä missä nainen voi ahdistua työpaikkaihastujasta pahasti, kun töissä on vaan pakko käydä ja sitten joku hyväksikäyttää sitä paikkaa omavaltaisesti omiin epätoivottuihin tarkoituksiinsa, niin mies voi ja saa ahdistua asiasta aivan yhtälailla. Kaikki ovat yksilöitä, sekin huomioiden että suurin osa ihmisistä on uskollisia puolisoilleen eikä halua mitään sekoilua millekään osa-alueelleen, jolloin tulee erityinen lisä ahdistavuuteen jos työtoveri on asiaton. Se on silloin vakava asia.

Siltikin kaiki tuo on ihan hyttysen pierua kun alkaa oikeat vaikeudet.

Vierailija
72/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuota pelkoa, että joku ihastuisi minuun. Kun on persaukinen, huonohampainen ja välinpitämätön hygieniastaan , naiset pysyvät kaukana.

Vierailija
73/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehet edes tajua jotain naisen ihastuksia ja vihjailua. on se kumma kun naiset eivät osaa kommunikoida puhumalla suoraan.

Vierailija
74/110 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli alkuperäisen ap:n tarina?

Vierailija
75/110 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli alkuperäisen ap:n tarina?

Tässä alkuperäinen kirjoittaja, joka teki aiheesta aloituksen joka sitten jostain syystä poistettiin. 

Ei siinä nyt mitään kovin dramaattista ollut mutta ihastuminen ei ole kivaa silloin kun se tapahtuu työpaikalla ja kun alkaa itse käyttäytymään niin, että hävettää. Olen möläytellyt kaikenlaista typerää, ollut kömpelö ja hyvin outo. Se ei ole hauskaa ja olen pelännyt, että toinen ahdistuu omasta käytöksestäni. Sain rauhoitettua itseni kuitenkin kun lopulta hyväksyin tämän tilanteen eli en enää taistele tunteita vastaan vaan totean vain, että tämä nyt on vain näin ja se mitä voin tehdä on se, että olen rauhallinen ja tiedostan tunteeni. Viimeksi kun näimme niin tuon avulla pystyinkin olemaan rauhallinen ja käyttäytymään normaalisti. Enää ei ollut hermosto ylivireässä tilassa hänen seurassaan eli toimi. Sen sijaan nyt hän oli outo, kömpelö ja takelteli sanoissaan ja vältteli katsomista silmiin, oli outo minua kohtaan. En tiedä onko vain stressaantunut siitä miten itse olen aiemmin käyttäytynyt eli just hermostuneesti/jännittyneesti vai käykö läpi myös samoja tunteita kun itse tämän asian kanssa olen käynyt. Kuitenkin omasta puolestani asia on onneksi tasapainottunut sen jälkeen kun päätin vain hyväksyä ja rauhoittua asian suhteen ja olla antamatta sille liikaa painoarvoa, jotta työt tulisi hoidetuksi ja voimme olla samalla työpaikalla. Se on meinaan kiusallista jos ei kommunikoinnista meinaa oikein tulla mitään. 

Vierailija
76/110 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei miehet edes tajua jotain naisen ihastuksia ja vihjailua. on se kumma kun naiset eivät osaa kommunikoida puhumalla suoraan.

No minä oon saanut niin usein rumat pakit ja hyi stana kommentteja että ei ole huvita sanoa mitään jos vaikka ihastuiskin johonkin mieheen, myös aikuiset miehet käyttäytyy pakit antaen todella rumasti ja ilkeästi, 1/10 miehestä saattaa sanoa että on pahoillaan ettei vastaa tunteisiin ja muutenkin symppis. Tämän myötä on ns kuollut tunne elämä, enää ei edes ihastu kenenkään. 

Vierailija
77/110 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ammattukoulu aikaan (okei ei ole työelämää mut silti) kun olin ihastunut ujoon, kilttiin mieheen, tää mies ei kyl osoittanut mua kohtaan kiinnostusta enkä itse uskaltanut tehdä aloitetta, sit eräänä päivänä kun istuin koulun kahviossa näin että tämä käveli tikkari kädessä kohti... Olin toiveikas, sydän pamppaili sitten.... Meni mun ohite suoraan kahvion myyjän luokse (hoikka, pitkätukkainen blondi joka aina kikatteli ja oli sellainen peruspissis) ojenti sen tikkarin ja sanoi; tää on nyt vähän noloa mut tykkään susta ja oli naama punaisena siinä, se blondi katsoi sitä tonnin seteli ilmeellä ja oli ööö.. mä seurustelen, sit se mies nolona lähti pois. 

Mä jäin äimistyneenä katsomaan kun toisen sydän revittiin ns palasiksi ja olin itse siinä lähellä istumassa ja  ajattelemassa että noihinko miehet ihastuu? Pitkätukkainen blondi, hoikka, mielellään lapsenvartalo olla pitää, kikattaja töykeä pissis..sen jälkeen se pissis juoruili muuten siitä miehestä ympäri koulua että tää ahdistelee tää mies sitä ja stalkkaa, se mies lopetti koulun kesken tämän johdosta.  Ja niin itse en ollut mikään nätti (lyhyttukkainen brunetti, hieman pyöreä) jos sillä ulkonäöllä on merkitystä. En vain tajua miehiä miks niitten pitää ihastua niihin tyypillisiin blondin perikuviin, nehän on aika tylyjä koska ovat tietoisia omasta ulkonäöstään, voivat valita kenet tahansa eikä tää munkaan ihastus mikään miesmalli ollut ihan tavallinen, hieman pyöreä, tummatukkainen yms, silti mä itse ihastuin häneen hänen luonteensa takia koska itsekin olin ujo ja arka. 

Vierailija
78/110 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivottu ja yksipuolinen ihastus on yleensä aina vastenmielistä ihastuksen kohteelle sukupuolesta riippumatta. Etenkin jos ihastunut tekee itseään tykö toistuvasti ja oikein kun odottaa kieli pitkällä, että ihastuksen kohde tekisi ekan muuvin tai ehkä mieluummin julistaisi oitis rakkauttaan kaikkien kuullen.

Se on uskomattoman painostavaa ja ahdistavaa.

Eihän ihastus ja rakkaus liity mitenkään toisiinsa. 

Ihastunut toivookin toisen olevan rakastunut ja on vakuuttunut, että kun tarpeeksi selvästi näyttää vihreää valoa niin toinen paljastaa palavat tunteensa.

Miten kelläkin.

Itsellä ihastus on kiva tunne mutta ei sama asia kuin rakkaus. Ihastuminen ei ole vakavaa ja ihastua voi ihmiseen, jota ei vielä edes tunne kovin hyvin ja jonka kanssa ei todellisuudessa edes haluaisi seksiä.

Se on sitten noloa, jos ympäristö huomaa sen ja olettaa että ollaan seksin perässä.

Vierailija
79/110 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on ahdistanut. Nuorena nettideittailun aamuhämärissä viestittelin tytön kanssa, ja sovittiin tapaaminen. Tapaamisella selvisi, että tyttö onkin 17v. Itse olin jotain 20+v. Tyttö ihastui niin tulisesti kuin vain nuori nainen voi ihastua. Seuraavat viikot oli melko ahdistavia kun tyttö ei millään halunnut uskoa, että meistä ei tule mitään. 

Vierailija
80/110 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, ei ole tuolaisia ajatuksia