Uudesta työpaikasta...
Valitsin 4 työpaikasta tämän yhden ja en tiedä oliko virhe.
Aika töykeää on ollut kohtelu. Puhutaan päälle, neuvotaan kun alaikäistä asioissa joita olen tehnyt vuosikaudet myös vastuullisemmissa rooleissa.
Olen myös aistinut ettää yritetään ns. vaikeuttaa työtäni. Mikromanageerataan ja ei anneta tehdä työtä normaalisti.
Mitä mieltä?
Kommentit (8)
Olen sitä mieltä että asia kannattaisi ottaa puheeksi jossain muualla. Vaikkapa koirapuistossa tai kaupan jonossa. Välttelee mahdollisimman paljon sitä ettei vaan tule työpaikalla asia esiin.
No noilla lähtötiedoilla niin enpä tiedä.
Saatat olla myös itse vähän ylimielinen, ja suhtaudut uuden työpaikan menettelytapoihin alentuvasti?
Voisiko sitä ensin sopeutua talon tavoille, ja sitten kun on osoittanut osaamisensa, alkaa kehittää toimintaa?
Sullako täällä on sitä tärkeämpää tekemistä? :D
Mulla samaa ongelmaa vaikka nyt olen kahdessa työpaikassa. Kahdeksasta valitsin niin kaksi oli tasaveroisen tuntuista niin otin molemmat.
Saatat olla myös itse vähän ylimielinen, ja suhtaudut uuden työpaikan menettelytapoihin alentuvasti?
Voisiko sitä ensin sopeutua talon tavoille, ja sitten kun on osoittanut osaamisensa, alkaa kehittää toimintaa?
-En ole ylimielinen ihminen. Toki sopeutuminen ottaa aikansa. Mutta jos huomaa stressaantuvan tarpeettomasti vähättelystä, niin eihän se tarkoituksenmukaista ole.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä kovan luokan ammattilainen kyseessä, kun vauvikselta neuvoa kysyy...
No on kyllä kun sulle ainakin täydestä meni.
Sitä mieltä, että keksi parempaa.
0/5
No nyt on kyllä kovan luokan ammattilainen kyseessä, kun vauvikselta neuvoa kysyy...