Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudesta työpaikasta...

Vierailija
20.01.2026 |

Valitsin 4 työpaikasta tämän yhden ja en tiedä oliko virhe.

Aika töykeää on ollut kohtelu. Puhutaan päälle, neuvotaan kun alaikäistä asioissa joita olen tehnyt vuosikaudet myös vastuullisemmissa rooleissa.

Olen myös aistinut ettää yritetään ns. vaikeuttaa työtäni. Mikromanageerataan ja ei anneta tehdä työtä normaalisti.

Mitä mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä kovan luokan ammattilainen kyseessä, kun vauvikselta neuvoa kysyy...

Vierailija
2/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että asia kannattaisi ottaa puheeksi jossain muualla. Vaikkapa koirapuistossa tai kaupan jonossa. Välttelee mahdollisimman paljon sitä ettei vaan tule työpaikalla asia esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noilla lähtötiedoilla niin enpä tiedä.

Saatat olla myös itse vähän ylimielinen, ja suhtaudut uuden työpaikan menettelytapoihin alentuvasti? 

Voisiko sitä ensin sopeutua talon tavoille, ja sitten kun on osoittanut osaamisensa, alkaa kehittää toimintaa? 

Vierailija
4/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullako täällä on sitä tärkeämpää tekemistä? :D

Vierailija
5/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa ongelmaa vaikka nyt olen kahdessa työpaikassa.  Kahdeksasta valitsin niin kaksi oli tasaveroisen tuntuista niin otin molemmat.

Vierailija
6/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla myös itse vähän ylimielinen, ja suhtaudut uuden työpaikan menettelytapoihin alentuvasti? 

Voisiko sitä ensin sopeutua talon tavoille, ja sitten kun on osoittanut osaamisensa, alkaa kehittää toimintaa? 

-En ole ylimielinen ihminen. Toki sopeutuminen ottaa aikansa. Mutta jos huomaa stressaantuvan tarpeettomasti vähättelystä, niin eihän se tarkoituksenmukaista ole.

Vierailija
7/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyllä kovan luokan ammattilainen kyseessä, kun vauvikselta neuvoa kysyy...

No on kyllä kun sulle ainakin täydestä meni.

Vierailija
8/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että keksi parempaa. 

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan