Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?

Vierailija
20.01.2026 |

eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?

Kommentit (1427)

Vierailija
681/1427 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onpa asiavirheitä paljon avauksessa. Ensinnäkin ei ole olemassa helvettiä, sillä se on satua. Ikuisuus on mahdottomuus, koska aika on vain universumin itsensä ominaisuus ja universumi kuolee joskus.

Kukaan ei voi tehdä minkäänlaista "parannusta", vaan niillä kyvyillä mennään, mitä kullakin on.

Jeesus niminen kaveri on legenda eikä suinkaan todellinen historiallinen henkilö. Heikosti siis menee, jos joku noihin keskiaikaisiin taruihin uskoo. Kannattaa päivittää tietämys 2000-luvulle.

Onnea matkaan.

Vierailija
682/1427 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen ruoskinta, halveksunta, raiskaaminen, jatkuva kahleissa oleminen. Perkeleen kätyrit eivät lakkaa nöyryyttämästä sinua, aistit kaiken. Pois pääsyä ei ole, ikuinen kohtalo. 

Kuulostaa aika normaalilta Incel-persun seksifantasialta. Oletko incel-persu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1427 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas tuomitseva. 

Ai kuka on?

Eikö Jumala ole se, joka lopulta tuomitsee kadotukseen?

Ihmiset tuomitsevat syntejä ja rikoksia näin niin kuin maallisessakin oikeudessa.

Tulitko juuri sanoneeksi, että IHMINEN LOI JUMALAN OMAKSI KUVAKSEEN?

Vierailija
684/1427 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas tuomitseva. 

Ai kuka on?

Ihmiset tuomitsevat syntejä ja rikoksia näin niin kuin maallisessakin oikeudessa.

Eri

Jumala ei ole ihmisen mielikuvitusta. Ihmisellä voi olla mielikuva Jumalasta. Se mielikuva voi vastata todellisuutta enemmän tai vähemmän. Jumala on kuitenkin olemassa mielikuvista riippumatta. 

Vierailija
685/1427 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan. Pelastava usko ei ole sitä, että uskottelee itselleen jotain. Jumalan valtakuntaan voi päästä vasta kuoleman jälkeen. Ei kannata kuvitella olevansa uudestisyntynyt eläessään. Ei kannata myöskään kuvitella, että Pyhä Henki opettaa itseä. 

En tiedä mihin uskontoon kuulut ,kun kaikki kirjoituksesi ovat täysin ristiriidassa kaikkien raamattuuskovien suuntausten kanssa.  Et edes tunne Raamatun sanomaa.

Et  pysty ilmaisemaan harhaoppisi opettajaa. Uudentestamentin ilmoitus on harhaoppista opettajaa karta,kunnes tekee parannuksen ja tulee Jumalan valtakuntaan.

Vierailija
686/1427 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan. Pelastava usko ei ole sitä, että uskottelee itselleen jotain. Jumalan valtakuntaan voi päästä vasta kuoleman jälkeen. Ei kannata kuvitella olevansa uudestisyntynyt eläessään. Ei kannata myöskään kuvitella, että Pyhä Henki opettaa itseä. 

En tiedä mihin uskontoon kuulut ,kun kaikki kirjoituksesi ovat täysin ristiriidassa kaikkien raamattuuskovien suuntausten kanssa.  Et edes tunne Raamatun sanomaa.

Et  pysty ilmaisemaan harhaoppisi opettajaa. Uudentestamentin ilmoitus on harhaoppista opettajaa karta,kunnes tekee parannuksen ja tulee Jumalan valtakuntaan.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Tiedoksi kuitenkin, että minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. En opeta minkään uskonnon tai opettajan oppia. Minä puhun Totuudesta eli siitä, mikä ei ole harhaa. Minä tiedän, mistä puhun. 

Vierailija
687/1427 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Tiedoksi kuitenkin, että minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. En opeta minkään uskonnon tai opettajan oppia. Minä puhun Totuudesta eli siitä, mikä ei ole harhaa. Minä tiedän, mistä puhun. 

Raamatun kaikkivaltias Jumala on kanssasi eri meltä.Häneltä et ole saannut ohjeita. 

Missä tämä lahkosi toimii.

Vierailija
688/1427 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen helvetti eli Tuonela on maapallon sisällä. Siellä lämpötila on jotain 3000C. Olisi hirvittävää kärvistellä tuollaisessa lämpötilassa.

Vierailija
689/1427 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatun kaikkivaltias Jumala on kanssasi eri meltä.Häneltä et ole saannut ohjeita. 

Missä tämä lahkosi toimii.

Onnea matkaan.

Vierailija
690/1427 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on ylpeitä vastaan ,mutta nöyrille hän antaa arnon.

Vierailija
691/1427 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala on ylpeitä vastaan ,mutta nöyrille hän antaa arnon.

Opetatkohan itseäsi? 

Vierailija
692/1427 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen ruoskinta, halveksunta, raiskaaminen, jatkuva kahleissa oleminen. Perkeleen kätyrit eivät lakkaa nöyryyttämästä sinua, aistit kaiken. Pois pääsyä ei ole, ikuinen kohtalo. 

ON OLEMASSA JUMALAN ARMO, oletko kuullut/lukenut raamatusta ?

Eri

Armo koskee niitä, jotka uskovat. Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan. 

Jassoo, ja jos silmäsi viettelee sinua, niin toimitko opetuksen mukaisesti?

Voin vastata asiallisiin kysymyksiin.

Mutta et kuitenkaan vastaa.  

Vierailija
693/1427 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihmisen elämän tärkein kysymys. 

Missä minä vietän ikuisuuden?

Ei ole, vaan merkityksettömin.

Vierailija
694/1427 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut omaisille että minun arkkuun laitetaan vaahtosammutin mukaan.

Vierailija
695/1427 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas tuomitseva. 

Ai kuka on?

Eri

Jumala ei ole ihmisen mielikuvitusta. Ihmisellä voi olla mielikuva Jumalasta. Se mielikuva voi vastata todellisuutta enemmän tai vähemmän. Jumala on kuitenkin olemassa mielikuvista riippumatta. 

Saat ihan vapaasti luulla niin. 

Vierailija
696/1427 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua pelottaa, että jos tämä onkin minun ainoa elämä. Nautitaan nyt eikä kärsitä tulevaa varten.

Vierailija
697/1427 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen helvetti eli Tuonela on maapallon sisällä. Siellä lämpötila on jotain 3000C. Olisi hirvittävää kärvistellä tuollaisessa lämpötilassa.

Eihän olisi vaan mukavaa. Eikä tarvitse edes sähkölaskusta murehtia itse.  

Vierailija
698/1427 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuka on ap:n sydämessä niin itse perkele!

Vierailija
699/1427 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas tuomitseva. 

Ai kuka on?

Eri

Saat ihan vapaasti luulla niin. 

En luule, vaan tiedän.

Vierailija
700/1427 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole uskonnon valitsemisesta, vaan Jumalan tahdon noudattamisesta. Jos se ei istu kuvaasi Jeesuksesta, niin et ole tutustunut evankeliumiin kovin huolellisesti.

Raamatusta:

20Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Ongelmasi on että olet lainopettaja ja fariseus joka lain täyttämisellä yrittää päästä taivaaseen. Niinkuin Paavalikin oli ennen kääntymistään kristityksi.Siksi et hyväksykkään Paavalia kun hän opettaa että omilla teoilla ei kukaan voi pelastua.

Omavanhurskautesi ei hyödytä sinua, ainoa hyödyttävä on lahjavanhurskaus jonka saat Jeesukselta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi