Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?
eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?
Kommentit (1427)
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen ruoskinta, halveksunta, raiskaaminen, jatkuva kahleissa oleminen. Perkeleen kätyrit eivät lakkaa nöyryyttämästä sinua, aistit kaiken. Pois pääsyä ei ole, ikuinen kohtalo.
Kuulostaa aika normaalilta Incel-persun seksifantasialta. Oletko incel-persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas tuomitseva.
Ai kuka on?
Eikö Jumala ole se, joka lopulta tuomitsee kadotukseen?
Ihmiset tuomitsevat syntejä ja rikoksia näin niin kuin maallisessakin oikeudessa.
Tulitko juuri sanoneeksi, että IHMINEN LOI JUMALAN OMAKSI KUVAKSEEN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas tuomitseva.
Ai kuka on?
Ihmiset tuomitsevat syntejä ja rikoksia näin niin kuin maallisessakin oikeudessa.
Eri
Jumala ei ole ihmisen mielikuvitusta. Ihmisellä voi olla mielikuva Jumalasta. Se mielikuva voi vastata todellisuutta enemmän tai vähemmän. Jumala on kuitenkin olemassa mielikuvista riippumatta.
Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan. Pelastava usko ei ole sitä, että uskottelee itselleen jotain. Jumalan valtakuntaan voi päästä vasta kuoleman jälkeen. Ei kannata kuvitella olevansa uudestisyntynyt eläessään. Ei kannata myöskään kuvitella, että Pyhä Henki opettaa itseä.
En tiedä mihin uskontoon kuulut ,kun kaikki kirjoituksesi ovat täysin ristiriidassa kaikkien raamattuuskovien suuntausten kanssa. Et edes tunne Raamatun sanomaa.
Et pysty ilmaisemaan harhaoppisi opettajaa. Uudentestamentin ilmoitus on harhaoppista opettajaa karta,kunnes tekee parannuksen ja tulee Jumalan valtakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan. Pelastava usko ei ole sitä, että uskottelee itselleen jotain. Jumalan valtakuntaan voi päästä vasta kuoleman jälkeen. Ei kannata kuvitella olevansa uudestisyntynyt eläessään. Ei kannata myöskään kuvitella, että Pyhä Henki opettaa itseä.
En tiedä mihin uskontoon kuulut ,kun kaikki kirjoituksesi ovat täysin ristiriidassa kaikkien raamattuuskovien suuntausten kanssa. Et edes tunne Raamatun sanomaa.
Et pysty ilmaisemaan harhaoppisi opettajaa. Uudentestamentin ilmoitus on harhaoppista opettajaa karta,kunnes tekee parannuksen ja tulee Jumalan valtakuntaan.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Tiedoksi kuitenkin, että minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. En opeta minkään uskonnon tai opettajan oppia. Minä puhun Totuudesta eli siitä, mikä ei ole harhaa. Minä tiedän, mistä puhun.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Tiedoksi kuitenkin, että minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. En opeta minkään uskonnon tai opettajan oppia. Minä puhun Totuudesta eli siitä, mikä ei ole harhaa. Minä tiedän, mistä puhun.
Raamatun kaikkivaltias Jumala on kanssasi eri meltä.Häneltä et ole saannut ohjeita.
Missä tämä lahkosi toimii.
Nykyinen helvetti eli Tuonela on maapallon sisällä. Siellä lämpötila on jotain 3000C. Olisi hirvittävää kärvistellä tuollaisessa lämpötilassa.
Vierailija kirjoitti:
Raamatun kaikkivaltias Jumala on kanssasi eri meltä.Häneltä et ole saannut ohjeita.
Missä tämä lahkosi toimii.
Onnea matkaan.
Jumala on ylpeitä vastaan ,mutta nöyrille hän antaa arnon.
Vierailija kirjoitti:
Jumala on ylpeitä vastaan ,mutta nöyrille hän antaa arnon.
Opetatkohan itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen ruoskinta, halveksunta, raiskaaminen, jatkuva kahleissa oleminen. Perkeleen kätyrit eivät lakkaa nöyryyttämästä sinua, aistit kaiken. Pois pääsyä ei ole, ikuinen kohtalo.
ON OLEMASSA JUMALAN ARMO, oletko kuullut/lukenut raamatusta ?
Eri
Armo koskee niitä, jotka uskovat. Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan.
Jassoo, ja jos silmäsi viettelee sinua, niin toimitko opetuksen mukaisesti?
Voin vastata asiallisiin kysymyksiin.
Mutta et kuitenkaan vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihmisen elämän tärkein kysymys.
Missä minä vietän ikuisuuden?
Ei ole, vaan merkityksettömin.
Olen sanonut omaisille että minun arkkuun laitetaan vaahtosammutin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas tuomitseva.
Ai kuka on?
Eri
Jumala ei ole ihmisen mielikuvitusta. Ihmisellä voi olla mielikuva Jumalasta. Se mielikuva voi vastata todellisuutta enemmän tai vähemmän. Jumala on kuitenkin olemassa mielikuvista riippumatta.
Saat ihan vapaasti luulla niin.
Eniten minua pelottaa, että jos tämä onkin minun ainoa elämä. Nautitaan nyt eikä kärsitä tulevaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen helvetti eli Tuonela on maapallon sisällä. Siellä lämpötila on jotain 3000C. Olisi hirvittävää kärvistellä tuollaisessa lämpötilassa.
Eihän olisi vaan mukavaa. Eikä tarvitse edes sähkölaskusta murehtia itse.
Jos kuka on ap:n sydämessä niin itse perkele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas tuomitseva.
Ai kuka on?
Eri
Jumala ei ole ihmisen mielikuvitusta. Ihmisellä voi olla mielikuva Jumalasta. Se mielikuva voi vastata todellisuutta enemmän tai vähemmän. Jumala on kuitenkin olemassa mielikuvista riippumatta.Saat ihan vapaasti luulla niin.
En luule, vaan tiedän.
Kyse ei ole uskonnon valitsemisesta, vaan Jumalan tahdon noudattamisesta. Jos se ei istu kuvaasi Jeesuksesta, niin et ole tutustunut evankeliumiin kovin huolellisesti.
Raamatusta:
20Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Ongelmasi on että olet lainopettaja ja fariseus joka lain täyttämisellä yrittää päästä taivaaseen. Niinkuin Paavalikin oli ennen kääntymistään kristityksi.Siksi et hyväksykkään Paavalia kun hän opettaa että omilla teoilla ei kukaan voi pelastua.
Omavanhurskautesi ei hyödytä sinua, ainoa hyödyttävä on lahjavanhurskaus jonka saat Jeesukselta.
Onnea matkaan.