Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?

Vierailija
20.01.2026 |

eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?

Kommentit (477)

Vierailija
361/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETSIKKO OLI VANHAN LIITON JUUDAS AIKA JUUDAS PÄÄTTI ETTEI PELASTU .   JEESUKSEN VIKA SE EI OLE .  KRISTITTY EI OLE MIKÄÄN VANHAN LIITON JUUDAS ! 

Vierailija
362/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Palvo minua tai rankaisen sinua ikuisella kidutuksella"

Vaikka sun jumala olisi olemassa niin en todellakaan hyväksyisi alistumista tuollaisen mielipuolisen olennon edessä.

Ei ole tarkoitus alistua, vaan hiljalleen yhdistää oma tahtonsa Jumalan tahdon kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen seuraajat eivät usko mihinkään uskontoon, vaan kaikkeuden Luojaan joka on kaiken näkyväisen ja näkymättömän tehnyt. Alkulähde. Se mikä on aina ollut, on totuus itse.

Miksi joku 2000-luvulla kehitetty valhe (esim. mies voi synnyttää) olisi jotenkin todempi, kuin se mikä on ollut maailman aamunkoitosta lähtien? Maailman aamunkoitossa oli mies ja nainen, ei mitään siltä väliltä eikä missään väärässä kehossa.

Tässä keskustelussa on moni jo tuominnut ihan itse itsensä helvetiin sanomalla ettei kiinnossa hevon... tai väittävät mielikutukseksi. Ihmisen dna:ssa on Jumalan allekirjoitus.

Miten voi aikuinen ihminen olla noin tyhmä?

Itsestäsikö puhut?

Koska minä en ole tässä se tyhmä. Hyvin on Raamattu kuvannut tämän aikakauden ihmisiä tässä kohtaa, kuinka jumalattomat ovat tyhmiksi tulleet. Raamattuun on kirjoitettu myös se, mitä maailmanpolitiikassa tapahtuu juuri nyt ja seuraavien vuosien aikana. Jumala on raottanut sen verran koko ihmiskunnalle, ettemme olisi pimeässä.

Vierailija
364/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota. Olen ateisti, joka ei usko taivaaseen eikä helvettiin. Olen myös elänyt elämäni erittäin hyvin, joten ateismistani huolimatta täytän kirkkaasti uskovaisten taivaspaikan kriteerit. 

Raamatusta:

15Hän sanoi heille: Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. 16Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Ei kiinnosta hevonvittuakaan mitä satukirjasi sanoo. 

Tämä lähetyskäsky lienee myöhemmin lisätty Raamattuun, eikä Jeesuksen sanoma.

Lähetyskäsky on tärkeä.

Vierailija
365/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen seuraajat eivät usko mihinkään uskontoon, vaan kaikkeuden Luojaan joka on kaiken näkyväisen ja näkymättömän tehnyt. Alkulähde. Se mikä on aina ollut, on totuus itse.

Miksi joku 2000-luvulla kehitetty valhe (esim. mies voi synnyttää) olisi jotenkin todempi, kuin se mikä on ollut maailman aamunkoitosta lähtien? Maailman aamunkoitossa oli mies ja nainen, ei mitään siltä väliltä eikä missään väärässä kehossa.

Tässä keskustelussa on moni jo tuominnut ihan itse itsensä helvetiin sanomalla ettei kiinnossa hevon... tai väittävät mielikutukseksi. Ihmisen dna:ssa on Jumalan allekirjoitus.

Uskonnot ovat silti tärkeitä tukirakenteita, vaikka niissä onkin jotain väärinkäsityksiä.

Vierailija
366/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat vapaasti luulla niin. 

En luule, vaan tiedän.

Se on tullut selväksi että luulet tietäväsi kaikenlaista. 

Vierailija
367/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsestäsikö puhut?"

En vaan sinusta, jonka olisit ymmärtänyt jos et olisi niin helvetin tyhmä. Edelleenkään ei kiinnosta mitä siinä homeisessa satukirjassasi lukee. 

Vierailija
368/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä auta pelätä. Ei ole minun kädessäni mitä tapahtuu kuolemani jälkeen. 

Surullinen ajatus joidenkin mielestä, mutta ei meistä taida jäädä jälkeen kuin geenit jos olet lisääntymään päässyt. 

Niille geeneille on siis hyvä yrittää antaa mahdollisuus ja niin hyvät eväät matkaan kuin pystyy

Vierailija
369/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä auta pelätä. Ei ole minun kädessäni mitä tapahtuu kuolemani jälkeen. 

Surullinen ajatus joidenkin mielestä, mutta ei meistä taida jäädä jälkeen kuin geenit jos olet lisääntymään päässyt. 

Niille geeneille on siis hyvä yrittää antaa mahdollisuus ja niin hyvät eväät matkaan kuin pystyy

Et ole niin avuton kuin luulet olevasi. Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa siihen, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu. Aiheeseen liittyen löytyy paljon opetusta. Minä suosittelen tutustumista omaan tai itseä lähinnä olevaan uskontoon.

Vierailija
370/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä maailmaa katsoessani olen tullut siihen tulokseen, et helvetissä jo ollaan ja pelastuksen mestari se vain antaa odottaa itseään...

Vierailija
371/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä maailmaa katsoessani olen tullut siihen tulokseen, et helvetissä jo ollaan ja pelastuksen mestari se vain antaa odottaa itseään...

Kauan saatkin odottaa, ehkäpä ikuisesti, jos et ala noudattaa Jeesuksen opetuksia. 

Vierailija
372/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helvetti on toiset ihmiset" tässä tapauksessa ap. Oikonen tolikko uskis, viimeisen päälle pirullinen.

Vierailija
373/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota. Olen ateisti, joka ei usko taivaaseen eikä helvettiin. Olen myös elänyt elämäni erittäin hyvin, joten ateismistani huolimatta täytän kirkkaasti uskovaisten taivaspaikan kriteerit. 

Raamatusta:

15Hän sanoi heille: Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. 16Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Lähetyskäsky on tärkeä.

Kyllä, sen avulla kristitty valkoinen heteromies on tehnyt paljon pahaa.

Vierailija
374/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Helvetti on toiset ihmiset" tässä tapauksessa ap. Oikonen tolikko uskis, viimeisen päälle pirullinen.

Tämä todellisuus ei ole helvetti. 

Vierailija
375/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta:

Lähetyskäsky on tärkeä.

&nb

Mitä tahansa perustetta voi halutessaan käyttää omien vääryyksien oikeuttamiseen. Ei sillä ole mitään merkitystä, mitä joku vääryyttä tehnyt on väittänyt perusteeksi. 

Vierailija
376/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsestäsikö puhut?"

En vaan sinusta, jonka olisit ymmärtänyt jos et olisi niin helvetin tyhmä. Edelleenkään ei kiinnosta mitä siinä homeisessa satukirjassasi lukee. 

Mikä taaksesi jätät, sen edestäsi löydät. Raamattuni ei ole homeessa, eivätkä hyllyssäni olevat satukirjatkaan.

Et sitten halunnut edes tunnistaa sarkasmia toteamuksestani vaan leimaat heti minut tyhmäksi. No shit Sherlock. Päättelykykyä saa käyttää.

Vierailija
377/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan saatkin odottaa, ehkäpä ikuisesti, jos et ala noudattaa Jeesuksen opetuksia. 

Eikös kristinusko opeta että teoilla (eli noudattamisella) ei voi pelastua?

Vierailija
378/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itsestäsikö puhut?"

Mikä taaksesi jätät, sen edestäsi löydät. Raamattuni ei ole homeessa, eivätkä hyllyssäni olevat satukirjatkaan.

Et sitten halunnut edes tunnistaa sarkasmia toteamuksestani vaan leimaat heti minut tyhmäksi. No shit Sherlock. Päättelykykyä saa käyttää.

Koska se päättelykyvyn käyttäminen ei kysymyksesi perusteella sinulta onnistu niin katsoin parhaaksi vääntää ihan rautalangasta. 

Vierailija
379/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kristinusko opeta että teoilla (eli noudattamisella) ei voi pelastua?

Ei.

Mutta koska nyt olet tuollainen kaiken tietävä ja osaava, niin kerro, missä olet kuolemasi ja Tuomiopäivän välisen ajan!

Vierailija
380/477 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä todellisuus ei ole helvetti. 

Lukutaito?