Vivianna 30 v ei löydä miestä suomesta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3bc9c570-4478-4624-b503-023601…
Suomalaiset on van liian rumia.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä viviannan kanssa suomen hälyttävän huonosta miestilanteesta kun puhutaan kantiksista mutta tilanne toki on mennyt parempaan suuntaan eteenkin kaupungeissa mihin muuttaa paljon suomeen muualta tulleita miehiä.
Erittäin monella tuttavalla on lähi-idästä tai afrikasta tullut mies, ainakin nuorten koulutettujen naisten keskuudessa joista ystäväpiiri pääasiassa koostuu ne miehet ovat suosiossa.
Ne on joissain piireissä suosiossa juu. Mutta se, että toiset naiset on kiinnostuneita ei tee miehestä hyvää aviomiesmatskua... ja nuo tummat poijjaat tuppaa olemaan sellaisia, että se vieraiden naisten kiinnostus eksoottista miedstä kohtaan on liian houkuttelevaa. Jos sulla on 10 tuttua joiden mies on lähi-idästä tai afrikasta, niin enintään 2 niistä on uskollisia.
Kokemusta valitettavasti on. Seurustelin sellaisen tumman unelmavävyn kanssa useamman vuoden. KAIKKI sen kaverit sinkuista pitkässä avioliitossa olleisiin paneskeli ympäriinsä yli kuntarajojen, koska tarjontaa oli joka paikassa. Valitettavasti se mun unelmavävypoikani oli tehnyt samaa koko suhteen ajan. Sen lisäksi että oli myös väkivaltainen.
En kovin korkealle nostaisi näitä herroja aviomiesehdokkaiden listalla, jos haluaa kunnioittavan, rehellisen ja/tai uskollisen miehen.
Vuodelta 2023:
"En deittaile pääsääntöisesti Helsingissä tai Suomessa asuvia miehiä ihan vain sen takia, että se deittiskene on vähän nähty. Kaikki naamat on liian tuttuja tai ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin."
Eli Helsinki on jo pantu läpi. Ei usko muualla Suomessa olevan tarpeeksi rahaa.
Aika epätoivoista ja luuserimaista lähteä hakemaan puolisoa ulkomailta. Mistä lie postimyyntilistalta tuleva mieskin mahtaa olla ja paljonko on mahdettu piestä?
"Vivianna Eksymä, 20, sanoo muokanneensa kasvojaan ja rintojaan. -On häivytetty silmänalusia, täytetty vähän huulia ja laitettu rintaimplantit, Eksymä sanoo." https://www.is.fi/viihde/art-2000001256364.html
Ei kelpaa miehille feikki.
Oon törmänny häneen tiktokissa, kivoja livejä pitää ja laittelee ruokaa ja höpöttelee. Vaikuttaa kivalta.
Ja hän etsii enemmänkin eurooppalaista herrasmieskulttuurin osaavaa miestä. Ei mitään lähi itäläisiä. Eikä suomijuntteja, jotka täällä ulisevat kun äityli ei maksa ylilautaa😁
Parisuhdemarkkinoilla jokainen saa tasoisensa kumppanin, jos haluaa.
Miksi kukaan järkevä ihminen haluaisi elätettäväkseen tuollaisen tyhjäpään?
Vierailija kirjoitti:
"Vivianna Eksymä, 20, sanoo muokanneensa kasvojaan ja rintojaan. -On häivytetty silmänalusia, täytetty vähän huulia ja laitettu rintaimplantit, Eksymä sanoo." https://www.is.fi/viihde/art-2000001256364.html Ei kelpaa miehille feikki.
Muslimi ja afrikkalainen panee ihan mitä tahansa.
Miksi iltapaskat julkaisevat jatkuvasti nirppanokkien treffi-ilmoituksia?
Voi ei, ei tätä saa Suomessa mediassa kertoa. Tässä se slaavilainen taustamme näkyykin ulkomaalaisen silmin heti.
Parrakkaita pitkiä atleettisia joukkuepelaajia etsitään gymiltä ja urkkahalleilta. Eikö tämä mimmi sitä edes osaa?
Siellä ne polvisaapas-kumihuuli deitit kyllä osaa odottaa saalistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vivianna Eksymä, 20, sanoo muokanneensa kasvojaan ja rintojaan. -On häivytetty silmänalusia, täytetty vähän huulia ja laitettu rintaimplantit, Eksymä sanoo." https://www.is.fi/viihde/art-2000001256364.html Ei kelpaa miehille feikki.
Muslimi ja afrikkalainen panee ihan mitä tahansa.
....kun se on oikotie Kelagoldiin. Nähty jo ysärin ekoista somalei-sta.
Vierailija kirjoitti:
Vivianna 35v: kadun lapsettomuuttani ja syytän siitä miehiä
Myönnän kyllä syyllisyyteni. Ilmeisesti en huomannut tarjousta kun pyysi minua pa-nemaan itsensä raskaaksi.
Pahoittelen myös jokaisen muun naisen kohtaloa joka on lapseton kaikkien miesten vuoksi. M51
Vierailija kirjoitti:
Miksi iltapaskat julkaisevat jatkuvasti nirppanokkien treffi-ilmoituksia?
Tämä on sitä journalismia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se karhu ollut parempi vaihtoehto?
Juu, mutta talvella vaikea löytää
Eivät muslimitkaan halua että naisella on useita miehiä. Hän itse saattaisi kelvata yhdeksi muslimin jalkavaimoista.