Kertokaa tänne kokemuksia pettämistarinoista ja salauhteista joista ETTE ole jääneet kiinni
Ainahan väitetään että pettäjä jää aina kiinni, mutta eihän se todellisuudessa niin mene. Kertokaa tähän ketjuun omakohtaisia pettämiskokemuksianne. Voi olla yksittäisiä kertoja, tai sitten ihan pidempi salasuhde. Ihastuitetteko, vai oliko se vain seksiä? Jatkuuko edelleen vai loppuiko jo? Oletteko edelleen yhdessä petetyn kumppanin kanssa? Onko suhteenne onnellinen nyt/ennen? Mitä enemmän yksityiskohtia, sitä parempi
Kommentit (25)
En kerro, jotta en vieläkään jää kiinni. Mieheni kyttää ajoittain myös vauva-palstaa.
N38
Petin ex-miestäni neljän vuoden yhdessäolon aikana varmaan 12 miehen kanssa jäämättä kiinni. Erottiin muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Petin ex-miestäni neljän vuoden yhdessäolon aikana varmaan 12 miehen kanssa jäämättä kiinni. Erottiin muista syistä.
Kaduitko? Tuliko huonoa omatuntoa? Tekisitkö uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan. Mun elämä. Tai no ehkä joskus vähän. Pyrkisin olemaan tekemättä uudelleen.
Parisuhdehullun maanisuus osa 260202
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen? Tänne ei ole pakko tulla lukemaan jos ei kiinnosta, tai et halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka niin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaan myös palstan Persuhulluna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan. Mun elämä. Tai no ehkä joskus vähän. Pyrkisin olemaan tekemättä uudelleen.
Huh huh. Ei ole ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaan myös palstan Persuhulluna
Sinä teet valinnan avata tämä aloitus. Sinä teet valinnan kommentoida tänne.
Sinä. Ei kukaan muu.
Mulla on ollut jo 2,5 vuoden ajan seksisuhde varatun miehen kanssa eikä olla jääty kiinni. Mulla on tunteita, miehellä ei. Tätä kestää sen mitä kestää ja sitten se loppuu.
Olen pettänyt jokaista kumppaniani 26 vuoden aikana. Parhaimmillaan saman viikonlopun aikana pannut neljän eri miehen kanssa parisuhteessa ollessani. Kerran olen jäänyt kiinni, 15 vuotta sitten.
Yhden miehen kanssa pantiin silloin tällöin useamman vuoden aikana, mutta se loppui kun hän löysi parisuhteen.
Toisen kanssa on pantu muutaman kerran. Hän on mun nuoruuden rakkaus ja varattu omalla tahollaan.
Kolmas on vain viestisuhde, mutta sisältää videoita ja kuvia ja puhelinseksiä.
Olen ihan tavallisen näköinen nelikymppinen, ylipainoinen nainen joka on ollut jo yli 20 vuotta naimisissa. Rakastan miestäni, mutta hän ei halua seksiä yhtä paljon kuin minä ja ei suostu myöskään avoimeen suhteeseen. Poden kyllä huonoa omaatuntoa ajoittain, mutta en ole valmis luopumaan näistä salaisista miehistä.
Ap. Mikäs pervo runkkari täällä näitä juttuja kerjää....vedä moukka käteen nyt just. 😝😝😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle prvo rumkkari 🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista pervo peräsuolta
Pikkuserkun kaveri, tapasimme häissä josta suoraan ulos rannalle viltin päälle...Sen jälkeen pidimme yhteyttä kolmen vuoden ajan, kunnes hän sai lapsia ja ei ollut enää aikaa.