Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko koskaan sabotoinut naispuolisen ystäväsi parisuhteita/deittailua yms.?

Vierailija
19.01.2026 |

Koska olet ollut kateellinen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihan sairas ajatus, joka pulpahti: sinun päästäsi.

Vierailija
2/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on aivan väärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. Tuen ystävieni onnellisuutta ja autan heitä aina tarvittaessa. 

Vierailija
4/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies on aivan väärä.

Koit siis, että sinun kuuluu päättää ystäväsi puolesta, mikä mies on sopiva? Mielenkiintoista. Avaisitko lisää? -ap

Vierailija
5/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen, mutta miehenä yksillä treffeillä, treffikumppanini kaverit sabotoivat treffit. Kyse oli selkeästi kateudesta, koska itse selvin sanoin ilmaisivat, että heitä häiritsi olla yksin samalla kun ystävällään oli minussa treffiseuralainen. Ikävä tapaus. 

Vierailija
6/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alapeukutat VPN:n avulla. Ensin mieleesi juolahtaa tällainen ajatus. Sitten kysyt sen. Sen päälle keskustelet "asiantuntevasti" vastaajan kanssa. Sitten vielä alapeukutat VPN:llä. Vaikutat unelmamieheltä.

Vierailija
7/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap alapeukutat VPN:n avulla. Ensin mieleesi juolahtaa tällainen ajatus. Sitten kysyt sen. Sen päälle keskustelet "asiantuntevasti" vastaajan kanssa. Sitten vielä alapeukutat VPN:llä. Vaikutat unelmamieheltä.

Lääkkeet.

Vierailija
8/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.

Eivät anna vastetta. Jotain muuta hänelle pitäisi keksiä.

Vierailija
9/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole. Ei mulla tosin juuri ole naispuolisia kavereitakaan.

Miehet tuntuu kokeilevan kavereidensa naisia, ei paljoa ystävyys paina siinä kun on pakko päästä testaamaan.

Vierailija
10/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorena (vähän yli 20 v) baarissa ja olisin ollut kiinnostunut yhdenillanjutuista, niin kaverini (myös nuori nainen) tuli väliin ja hääti kiinnostuneet miehet. Hän luuli kai suojelevansa minua tms. Vähän ärsytti kyllä, mutta en viitsinyt sanoa hänelle, että hei, ei tarvi tulla blokkaamaan minusta kiinnostunutta miestä. Fubn fact: hän löysi itse tulevan (ja siis nykyisen) aviomiehensä baarista... Olisko mun pitänyt mennä estelemään siihen? :D

Vierailija
11/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on maailman sivu täynnä. Miksi luulet, että kukaan (täysjärkinen) sellaista myöntäisi

Vierailija
12/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varmasti tunnusta syyllistyneensä, mutta kyllä tuollaista tapahtuu ja itsekin olen joutunut sellaisen uhriksi. Oli ihan hirveää saada se selville, koska olin vielä kyseiselle ystävälle ihmetellyt useampaankin otteeseen sitä miten kummallisen äkkivääriä miehiä onnistuin tapaamaan. 

Tuo kyseinen nainen oli taitava ja osasi toimia todella vaivihkaa, mutta ei sitten kuitenkaan osannut pitää "saavutuksiaan" omana tietonaan vaan oli kehuskellut tekosillaan kolmannelle (ja neljännellekin) tyypille. Näistä toinen sitten oli sen verran suoraselkäinen, että kertoi minullekin.

Vierailija
13/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon parittanut joskus kavereitani yhteen. Yhden kaveripojan ja tytön, joka oli kaverini. Tytön kanssa reissattin vielä pitkään näiden eron jälkeen. Tytöllä oli monta miestä ja tietääkseni kaikkia petti, myös kaveriani. Tuon kaveripojan kanssa oon edelleen kaveri, tyttö hylkäsi minutkin ja alkoi kaveeraamaan meidän yhteisen toisen kaverinsa kanssa, eikä mua enää haluttu porukoihin. Elikkä oon tehnyt päinvastaisia juttuja.

Vierailija
14/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella ysiluokalla, kun muutama rinnakkaisluokan poika meuhkasi siinä lähellä. Yksi heidän kavereistaan oli tavannut tytön ja rupesi seurustelemaan, niin pojat uhosi, että heidän pitää saada niille ero. Sellaisia ne miespuoliset on.

Vierailija
15/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saboitoivat niin omia kuin toistenkin suhteita. Se on fakta eikä siitä pääse mihinkään vaikka kuinka joku väittäisi vastaan.

Vierailija
16/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Olen kyllä nuorempana yrittänyt puhua järkeä ystävälle, joka oli kimpassa miehen kanssa, joka ei selvästi välittänyt paskaakaan hänestä. Ei kyllä auttanut, mutta oma valinta toki se. 

Vierailija
17/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö miehet tätä paljonkin? Mä en ole ikinä törmännyt tällaiseen. Ap taitaa taas olla pillun perässä sangen oudolla vittuilutwistillä.

Vierailija
18/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saboitoivat niin omia kuin toistenkin suhteita. Se on fakta eikä siitä pääse mihinkään vaikka kuinka joku väittäisi vastaan.

Sovitaan niin. Naisethan sulta pillunkin kieltävät.

Vierailija
19/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole. Yksi kaverini sekä samanikäinen sukulaiseni on joskus yrittänyt nolata minua kun ollaan oltu seurassa, jossa on minusta kiinnostunut mies. Menee nuoruuden hölmöilyjen piikkiin. 

Vierailija
20/26 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta palstalla parisuhde kysymykseen on kyllä vastattu että onko tuo hyvä vai huono mies. Että onko haitat isompia kuin ilo. -Kerran yksi nainen (sama amis) kosi miestään, mutta nainen ei ollut erityisen mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän