Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon virallisesti hullu

Vierailija
19.01.2026 |

Hullu erakko. Kyllä minunkin on silti tämä elämä jollain tavoin elettävä. Näyttää varmaan helpolta mutta välillä on henkisesti todella raskasta. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40vuotta sitten sai helposti hullunpaperit ja pääsi eläkkeelle. Ei tarvinnut paljon teeskennellä. Lääkäriinmennessä olla 2 viikkoa peseentymöttä, paita väärin npitettuna ja joka asiaan änkkäsi samaa asiaa ja ja nuori  vähänväliä ym...kesken kaiken kaks kertaa vessahätä ym.... 🤣🤣🤣🤣🤣

Näetkö ironian? Kerrot miten olla hullu, vaikka käyttäydyt oikeasti, kuten hullu.

Vierailija
22/29 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan paperitkin löytyy??

Miksei löytyisi :D 

Kannattaa sinunkin kääntyä lääkärin puoleen tunne-elämän, muistin ja harha-aistimusten aiheuttaessa ongelmia.

Ihan jo siksikin, että voit miettiä, kannattaako hankkia lapsia jos niillä on 50% riski periä alttius samaan sairauteen. Itse en olisi varmaan hankkinut kahta lastani jos olisin tiennyt. 

Tämä ei ollut ap:n kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mt-eläkkeen.Nyt ei ole ollut mitään mt-ongelmaa enää muutamiin vuosiin.

Vierailija
24/29 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen virallisesti parantunut hullu. Remissiossa vuodesta 2013. Tee perässä. Mulla on vilkas seuraelämä, en ole erakko ja talous on kunnossa. Työnteosta olen saanut vapautuksen ja se onkin mahdollistanut toipumisen. Mä oon niitä jotka suorittaa täysillä ja sitten kaatuu saappaat sojossa stressiin.

En pysty, koska olen luonteeltani tällainen. Ei tule olemaan seuraelämää, talous on kyllä kunnossa.

Ai sun luonne on tällainen: "ryven mutakuopassa enkä halua parantua, koska on ihana sairastaa ja sääliä itseä?" Ymmärsinkö siis oikein?

Kukaan ei sua seuraan pakota. Yksin voi ja saa olla, mutta kokemuksesta voin vakuuttaa, että itsensä kuntouttaminen kannattaa. Elämä on paljon parempaa kun saa itsensä oireettomaksi, vaikka sitten lääkityksellä ja pakottaen itsensä säännölliseen, ra

Ymmärsit aivan väärin. En mä missään mutakuopassa ryve. Miksen saa olla se mikä olen. Mitä se sua haittaa? Tässä mitään kuntouttamista tarvita. 

Vierailija
25/29 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et ole ainoa. Joka toinen saa diagnoosin jossain kohti elämää. Vain ne, joilla on hyvin yksinkertaiset karvalakkiaivot, eivät tajua mennä pahan olon ja kiukutuksen kanssa lääkäriin ja parantua vaan vittuilevat ympäriinsä kuin hmmmm... persut.

Päässä vikaa.  :) Sen takia päivystät täällä 24/7.

Vierailija
26/29 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit. 

Vierailija
27/29 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on säännöllistä, rauhallista ja kurinalaista nyt juuri. Tämä vielä lisäyksenä. Ap.

Vierailija
28/29 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ole hullu, mutta autismin kirjon diagnoosi löytyy.

Käytännössä sama kohtalo kuin hulluilla, mutta onneksi ei tuputeta lääkkeitä.

Vierailija
29/29 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään pahaa ole. Ei kaikkien tarvitse mahtua samaan muottiin. Erilaisuus kunniaan. Aina on ollut omalaatuisia persoonia ja aina tulee olemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi