Pete Parkkonen on esittänyt musiikka yli 20v ilman hitin hittiä
Kommentit (18)
"Mun tyttö sano, et mamalla ei saa leikkii..."
Fledalla näemmä pärjää suomessa ihan hyvin
Musiikki latteaa ei innosta kuuntelemaan.
Siis, jos Parkkosen "Kohta sataa" ei ole hitti, niin sitten ei varmaan yhtään kenelläkään ole yhtään hittiä.
Vieläkin nään unia tuosta sade-biisistä :D
Tosin myönnän etten muista miten laulu menee, mut se video..!
Kaveri ei ole erityisen lahjakas, sopiva ulkonäkö kantaa minkä kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo "Kohta sataa" tarkoittaa. Onko se joku vertauskuva?
Pete Parkkosen tulot vaihtelevat vuosittain, mutta tuoreimpien tietojen mukaan (vuodelta 2023) hän tienasi noin 292 821 € ansiotuloja ja 0 € pääomatuloja, keräten yhteensä noin 292 821 €.
mä jätän tän tähän
Vierailija kirjoitti:
Kaveri ei ole erityisen lahjakas, sopiva ulkonäkö kantaa minkä kantaa.
On hän lahjakas laulaja, mutta Suomessa ei oikein soul-musiikki menesty, ja se olisi just se laji, mihin hänen äänensä ja lookkinsa sopisi.
Toivottavasti viisuissa saadaan ihailla vähän tarkemmin Peteä. Ei liian lähikuvaa, vaan koko mies näkyviin. Älytön Karisma on hänellä
Pete on vähän vaatimaton, kuten suomalaiset tuppaa olemaan. Pitäisi öykkäröidä enemmän, vaatia enemmän, nostaa itseään esille enemmän. Jos joku ihminen hyötyisi pienestä lisätipasta narsismia, niin se olisi Pete.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo "Kohta sataa" tarkoittaa. Onko se joku vertauskuva?
On se.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti viisuissa saadaan ihailla vähän tarkemmin Peteä. Ei liian lähikuvaa, vaan koko mies näkyviin. Älytön Karisma on hänellä
Hän on hiton seksikäs, jotenkin tajuamatta sitä itse. Toivottavasti Linda potkii vähän persuksille poikaa.
Aika monella muusikolla ei ole hittejä. Jos he tekee muuten hyvää musiikkia, niin mihinkäpä niitä radiohittejä tarvittaisiin. Tosin en ole koskaan kuullut yhtään Parkkosen piisiä, niin en tiedä onko hänen musiikkinsa muulla tasolla mitenkään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on hiton seksikäs, jotenkin tajuamatta sitä itse. Toivottavasti Linda potkii vähän persuksille poikaa.
Hitto mikä kolli. En pelkkä ajatus saa sukat pyörimään jaloissa. En muuten usko, että ei tietäisi olevansa uskomattoman kaunis mies. Se on se poikamaisuus, joka ehkä luo sen efektin
Kuka Pete? Nevöhööd.