HS: Saana huristelee Teslalla hamstraamaan punalappuruokia kaupasta
Teslakuskeilla ei ole mitään oikeutta viedä punalapputuotteita köyhien edestä. Jotain rajaa stana https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011757973.html
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Oliko tässä nyt ongelmana ne punalapputuotteet vai se Tesla? Tiedättehän te, että ei tarvitse olla rikas ajaakseen sellaisella?
Tesla on halpa tapa hankkia kateutta.
Ei ole saana ajatellut hommata kestokassia? Säästöä siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkainen Tesla täytyy jollain maksaa.
Valkoinen väri on halvin.
Ei ole nykyään. Esin sähkö Puma keltaisena on halvin värivaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Oliko tässä nyt ongelmana ne punalapputuotteet vai se Tesla? Tiedättehän te, että ei tarvitse olla rikas ajaakseen sellaisella?
Niinpä. Eikä myöskään tarvitse olla köyhä ostaakseen punalaputettuja tuotteita. Einekset on tosi kallista syötävää normihinnalla ja siksi en itse osta niitä koskaan muuten kuin punalaputettuna. Silloinkin valikoiden eli vain sellaisia ruokia joita en ikinä itse viitsi alkaa tekemään ja/tai jonka valmistaminen itse maksaisi suunnilleen saman kuin se punalaputettu hinta.
Fiksu siksi hän pärjääkin elämässään
Vierailija kirjoitti:
Ne on hävikkiin menossa, sama se kuka ne ostaa
Eivät ole. Jaetaan lopuksi henkilökunnan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Anna ajaa ja hamstrata, ei ole sinulta eikä minulta pois.
Sori vaan, mutta olen ttt:lla elävä työtön ja se ON POIS minulta. Tosin en asu lähelläkään tuollaista 👧🏻valkoroskaperhettä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta toimeentulotuella ei ajella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole saana ajatellut hommata kestokassia? Säästöä siitäkin.
Muovikassi on ekologisin kauppakassi.
https://www2.mst.dk/udgiv/publications/2018/02/978-87-93614-73-4.pdf
1. Punalapputuotteet ON KAIKILLE tarkoitettu vähentämään kaupan hävikkiä
2. Mene kateellinen hoitoon.
Nyt kyl säästää.
Olis jättänyt Teslan ostamatta nii olis säästänyt viä enemmän. Mut kun ego tarvii buustausta.
Seuraava otsikko tulee että Sanna kiertää roskiksia Teslalla. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan S-ryhmällä jaeta. Kaikki vkp:llä merkatut menee roskiin, parasta ennen-päiväyksellä merkatut hyväntekeväisyyteen.
Eniten säästäisi kun ei ostaisi noita ällöttäviä valmispatonkeja ja poksujugurtteja, vaan normaalihinnalla jotain järkevää. Ja valmispakattu kirjolohi on yleensä haisevaa muhjua jo reilusti ennen päiväystä, joten punalaputettuna se on varmaan jo nestettä. Olen itse köyhä, mutta ilmeisesti en henkisesti tarpeeksi köyhä koska ostan kaupasta sitä, mitä tarvitsen ja haluan, en sitä minkä seuraava osoite olisi bioroskis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, mutta olen ttt:lla elävä työtön ja se ON POIS minulta. Tosin en asu lähelläkään tuollaista 👧🏻valkoroskaperhettä.
Sinähän tässä sitä valkoroskaa olet. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan kiinnosta hevon vi..... kuka ostaa punalappu tuotteita. Itse en osta vanhaa ruokaa.
Ei muakaan kiinnosta kuka niitä ostaa, mutta tiedoksesi, että punalaputetut tuotteet eivät ole vanhoja, vaan parasta ennen-päiväys lähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On menossa, jos ei mene kaupaksi ne viedään roskiin ei henkilökunnalle, niitä saa toki henkilökunta ostaa, tauollaan. Esim ne missä ei ole viimeistä käyttöpäivää vaan parasta ennen menee Oulussa prikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toimeentulotuella ei ajella.
No sehän ei ole Saanan eikä minun vika, että sun tulona on toimeentulotuki.
Siitä vaan. Muutaman kerran oon käyny ostaan ilta-alesta punalappuja ja ovat olleet homeisia, rakenne/maku muuttunut jne. Ei ole mua varten.