HS: Saana huristelee Teslalla hamstraamaan punalappuruokia kaupasta
Teslakuskeilla ei ole mitään oikeutta viedä punalapputuotteita köyhien edestä. Jotain rajaa stana https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011757973.html
Kommentit (121)
Teslahan on luokassaan halvimmasta päästä oleva auto.
Ne on hävikkiin menossa, sama se kuka ne ostaa
Mua ei ainakaan kiinnosta hevon vi..... kuka ostaa punalappu tuotteita. Itse en osta vanhaa ruokaa.
Käsittämätöntä ahneutta, ensin halutaan elellä toisten piikkiin ja sitten vielä omia alennukset itselleen
Velkainen Tesla täytyy jollain maksaa.
Ei kai kukaan niin tyhmä ole että luulee niiden olevan köyhille???😂
Ihmetyttää aamuisin että missä ne köyhät ovat kun kaupan auetessa eivät ole paikalla dyykkaamassa niitä alennuksia. Ai niin, koisaamassa omassa punkassa? Turha vinkua!
Tuo siis ostaa kaikkea muoviin pakattua valmispaskaa koska siinä on alennuslappu ja luulee säästävänsä? Ja vielä kuvittelee että on hyvin ekologinen. Muuten aivan sama mitä ja kuka ostaa mutta ei tuo säästämiseltä vaikuta.
Menin minäkin aikoinaan Aero Saabillani työttömien ruokalaan syömään. Sattui olemaan vapaapäivä ja puoliso oli töissä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 13 vuotias Tesla ja se on arvoton. Sillä on vaan niin halpa ajaa punalappujen perässä, että se on ylipäätään mahdollista. Polttiksella säästöt menisivät bensaan.
itse en osta ruokaa lainkaan, kaikki ruoat saan ruokajonosta eikä ne ole aina edes punalappuisia tuotteita.
Andy
Vierailija kirjoitti:
No eihän siinä jutussa voitu sanoa, että valkoisella Kiallaan.
Vierailija kirjoitti:
Velkainen Tesla täytyy jollain maksaa.
Valkoinen väri on halvin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää aamuisin että missä ne köyhät ovat kun kaupan auetessa eivät ole paikalla dyykkaamassa niitä alennuksia. Ai niin, koisaamassa omassa punkassa? Turha vinkua!
Tuossa sanotaan että punalappualennukset laitetaan ennen kaupan sulkemista. Miksi siis köyhien pitäisi siellä aamulla olla? Ja miksi sinä et ole aamuisin töissä vaan kaupoissa kyttäämässä muita asiakkaita?
Minä huristelen uudella Fordillani kauppaan hamstraamaan punalaputettuja tuotteita. Repikää siitä.
JOKAISELLA on ihan sama oikeus ostaa kaupasta.
Eikä ne punalaputetut ole mitään köyhien avustusta, vaan kaupan keino minimoida tappio.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Teslaan tulee sähkövika kesken ajon, Saana ajaa kolarin ja kuolee.
Miksi? Koska hän sai jauhelihan alennuksella ja sinä et? Aika kamalaa käytöstä sinulta. Mutta ei hätää, karma hoitaa kyllä sinut.
Mä en käsitä tätä toisten rahankäytön kyttäämistä ja arvostelua saati sitä, että ihminen ei saa säästää just sillä tavalla ja niistä asioista kuin itse haluaa. Tai että ei saisi edes säästää, jos on vaikka joku tesla tai kallis takki. Yleensähän sitä just silloin on mahdollista tehdä isompia/kalliimpia hankintoja kun elää säästäväisesti ja esim joku ulkomaanreissu (max kerran kahteen vuoteen) tarkoittaa omalla kohdallani aina lisätyövuorojen tekemistä ja nuukailua monessa muussa asiassa eli elän suu säkkiä myöten.
Oliko tässä nyt ongelmana ne punalapputuotteet vai se Tesla? Tiedättehän te, että ei tarvitse olla rikas ajaakseen sellaisella?
Voi tätä ahneutta mikä hyvätuliisilla on.