Kuinka usein syötte Hesburger tai McDonald's ruokaa?
Syöttekö yksin, kavereiden, puolison, vai muksujen kanssa?
Kommentit (112)
Tosi harvoin, en ole tällä vuosikymmenellä käynyt. Opiskeluaikoina tuli käytyä kun kaveriporukalla vietettiin dagen efteriä.
Ehkä kerran kuukaudessa. Lapsen kanssa käyn tai haetaan ruoat mukaan.
Hesessä en muista koska olisin käynyt. 10 v sitten?? Mäkkärissä ehkä kerran kahdessa vuodessa.
Ravintolantyyppisissä paikoissa olen sitten tilannut useammankin kerran vuodessa hampurilaista, jos listalta ei muutakaan kiinnostavaa löydy. Ei siis "oikeassa" ravintolassa, vaan sellaisen tyyppisissä.
N54
En käy Mäkkärissä niin kauan kuin Trump on presidenttinä ja USAn meininki tällaista. Enkä Burger Kingissä. Kaikki usalainen boikotissa, jos valinnanvaraa vain on.
Vähintään 2 kertaa kuukaudessa Heseä. Hyvää on vaikka onkin roskaruokaa. Myös muksut tykkää. Normipainosia silti ollaan. Pitää sitä myös herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että tämän ketjun perusteella ei juuri kukaan käy koskaan mutta aina kun menet, saa jonottaa ja on hirveesti porukkaa.
Just tämä, hienostelevat paskat ei voi myöntää. Itse käyn keskimäärin 3 kertaa kuussa ja hyvää on. Hampparit sikahyviä Hesessä, vanhat ohuemmat ranskikset oli parempia. Sitten pehmis päälle ja elämä on parempaa!
Lasten kanssa käydään pari kertaa kuussa. Sitten pari kertaa kuussa pizzalla, eli kerran viikossa herkutellaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran hienostelija, että syön vain Friends & Brgersissa oikein kunnon gourmet-hampurilaisia.
Kerran kokeilin. Teen heittämällä paremman hampurilaisen itse kotona, enkä edes liioittele. Gourmeta Frendit ja burgerit ei ole nähnytkään.
2-3 kertaa kuussa ja Heseä käytämme, koska hyvät majoneesit hampurilaisissa. Olemme 4 henkinen perhe, lapset teinejä. Kaikki nauttivat ja on tärkeää suoda myös lapsille herkkuhetket. He valitsevat useimmiten Hesen, joskus kyllä pitsat vaihteluksi.
Hesessä ehkä kerran vuodessa, Burger Kingissä pari kertaa vuodessa. Mäkissä en käy. Käyn aina yksin, mies ei ole hampurilaisten ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Never.
Tämä. Ja maistakaapa jonkun kuppilan hamburgereita, se maku ja tavara hakkaa mäkkärin tuotoksen menentulen! Ja vielä boikot, boikot!
Taisin viime vuonna yhden kerran käydä Hesessä, kun piti äkkiä saada jotain ruokaa shoppailujen välissä. Söin kanasalaatin.
En mä muuten siis mitään hampurilaisia tms. boikotoi, mutta käyn todella harvoin missään näissä Heseissä, Mäkkäreissä tai BurgerKingeissä.
Ehkä pari - kolme kertaa vuodessa yhteenlaskettuna kaikki hamppariketjut. Yleensä yksin, joskus siskon kanssa.
Tänä vuonna en ole vielä käynyt kertaakaan. Kalliiksi on noussut hampurilaisaterioiden hinnat.
Esim. nuoremmat Kuopiolaiset eivät varmaan tiedäkään että kun McDonalds saapui Kuopioon 90-luvun puolivälissä, sitä joku kansanjoukko vastusti ihan mielenosoituksin. Minusta se oli kumminkin hienoa, viimeinkin tännekin saatiin vähän amerikkaa, tosin olin silloin parikymppinen.
Kerran kummassakin.
Hesburgerissa olen käynyt, 22v sitten, mäkissä 30v sitten.
Kamalia paikkoja, pahaa "ruokaa" kalliilla hinnala.
Ilmeisesti liian usein. Huomasin juuri päässeeni Hesen sovelluksessa kultatasolle. Se on kai yli 90 e ostot kahden perättäisen kk aikana. Ja meillä on vain 3 hengen perhe. Edellisen kerran olin kultatasolla 4 v. sitten, kun veljeni teki itsemurhan ja olin jokseenkin toimintakyvytön, joten perheen ruokailu oli noutoruoan varassa pari kk.
Nytkin on kyllä ollut rankka talvi, liikaa töitä ja murheita. Ainut positiivinen tällä kertaa, että nyt on ostettu enimmäkseen saaatteja.