Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein syötte Hesburger tai McDonald's ruokaa?

Vierailija
19.01.2026 |

Syöttekö yksin, kavereiden, puolison, vai muksujen kanssa?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti liian usein. Huomasin juuri päässeeni Hesen sovelluksessa kultatasolle. Se on kai yli 90 e ostot kahden perättäisen kk aikana. Ja meillä on vain 3 hengen perhe. Edellisen kerran olin kultatasolla 4 v. sitten, kun veljeni teki itsemurhan ja olin jokseenkin toimintakyvytön, joten perheen ruokailu oli noutoruoan varassa pari kk. 

Nytkin on kyllä ollut rankka talvi, liikaa töitä ja murheita. Ainut positiivinen tällä kertaa, että nyt on ostettu enimmäkseen saaatteja.

Vierailija
82/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin, en ole tällä vuosikymmenellä käynyt. Opiskeluaikoina tuli käytyä kun kaveriporukalla vietettiin  dagen efteriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuukaudessa. Lapsen kanssa käyn tai haetaan ruoat mukaan. 

Vierailija
84/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä en muista koska olisin käynyt. 10 v sitten?? Mäkkärissä ehkä kerran kahdessa vuodessa. 

Ravintolantyyppisissä paikoissa olen sitten tilannut useammankin kerran vuodessa hampurilaista, jos listalta ei muutakaan kiinnostavaa löydy. Ei siis "oikeassa" ravintolassa, vaan sellaisen tyyppisissä.

N54

85/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin pari kertaa vuodessa. Jos sitäkään..

Vierailija
86/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää lainkaan mitään jenkkipaskaa syö. Hesburger ok.

Vierailija
87/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Mäkkärissä niin kauan kuin Trump on presidenttinä ja USAn meininki tällaista. Enkä Burger Kingissä. Kaikki usalainen boikotissa, jos valinnanvaraa vain on.

Vierailija
88/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä ei ikinä, Mäkkärissä harvakseltaan.

Vierailija
89/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäreissä en koskaan (Jenkki Skeidaa) joskus Hesessä

Vierailija
90/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 2 kertaa kuukaudessa Heseä. Hyvää on vaikka onkin roskaruokaa. Myös muksut tykkää. Normipainosia silti ollaan. Pitää sitä myös herkutella.

Vierailija
91/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että tämän ketjun perusteella ei juuri kukaan käy koskaan mutta aina kun menet, saa jonottaa ja on hirveesti porukkaa.

Just tämä, hienostelevat paskat ei voi myöntää. Itse käyn  keskimäärin 3 kertaa kuussa ja hyvää on. Hampparit sikahyviä Hesessä, vanhat ohuemmat ranskikset oli parempia. Sitten pehmis päälle ja elämä on parempaa! 

Vierailija
92/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerta / 2kk?

Vierailija
93/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa käydään pari kertaa kuussa. Sitten pari kertaa kuussa pizzalla, eli kerran viikossa herkutellaan!

Vierailija
94/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran hienostelija, että syön vain Friends & Brgersissa oikein kunnon gourmet-hampurilaisia.

Kerran kokeilin. Teen heittämällä paremman hampurilaisen itse kotona, enkä edes liioittele. Gourmeta Frendit ja burgerit ei ole nähnytkään.

Vierailija
95/112 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa kuussa ja Heseä käytämme, koska hyvät majoneesit hampurilaisissa. Olemme 4 henkinen perhe, lapset teinejä. Kaikki nauttivat ja on tärkeää suoda myös lapsille herkkuhetket. He valitsevat useimmiten Hesen, joskus kyllä pitsat vaihteluksi.

Vierailija
96/112 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä ehkä kerran vuodessa, Burger Kingissä pari kertaa vuodessa. Mäkissä en käy. Käyn aina yksin, mies ei ole hampurilaisten ystävä.

Vierailija
97/112 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Never.

Tämä. Ja maistakaapa jonkun kuppilan hamburgereita, se maku ja tavara hakkaa mäkkärin tuotoksen menentulen! Ja vielä boikot, boikot!

Vierailija
98/112 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin viime vuonna yhden kerran käydä Hesessä, kun piti äkkiä saada jotain ruokaa shoppailujen välissä. Söin kanasalaatin.

En mä muuten siis mitään hampurilaisia tms. boikotoi, mutta käyn todella harvoin missään näissä Heseissä, Mäkkäreissä tai BurgerKingeissä.

Vierailija
99/112 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari - kolme kertaa vuodessa yhteenlaskettuna kaikki hamppariketjut. Yleensä yksin, joskus siskon kanssa.

Tänä vuonna en ole vielä käynyt kertaakaan. Kalliiksi on noussut hampurilaisaterioiden hinnat.

Esim. nuoremmat Kuopiolaiset eivät varmaan tiedäkään että kun McDonalds saapui Kuopioon 90-luvun puolivälissä, sitä joku kansanjoukko vastusti ihan mielenosoituksin. Minusta se oli kumminkin hienoa, viimeinkin tännekin saatiin vähän amerikkaa, tosin olin silloin parikymppinen.

Vierailija
100/112 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kummassakin.

Hesburgerissa olen käynyt, 22v sitten, mäkissä 30v sitten.

Kamalia paikkoja, pahaa "ruokaa" kalliilla hinnala.