Kuinka usein syötte Hesburger tai McDonald's ruokaa?
Syöttekö yksin, kavereiden, puolison, vai muksujen kanssa?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
En koskaan, syön päivittäin kaksi kertaa purker kingissä.
Burger King
Mäkki ollut boikotissa 27 vuotta. Heseä söin viimeksi 2024 tammikuussa, kun oli Foodoran 50% alet. Silloin perheen kesken tilattiin.
Pyrin välttämään. Viimeksi varmaan 2024.
Ehkä kymmenisen kertaa vuodessa. Kun on kana-halloumikampanja, ja muuten jotain tortillaa tai vekehampurilaista. Hesessä siis, mäkkärissä tai BK ei tule käytyä kun ei ole täällä meidän kulmilla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kymmenisen kertaa vuodessa. Kun on kana-halloumikampanja, ja muuten jotain tortillaa tai vekehampurilaista. Hesessä siis, mäkkärissä tai BK ei tule käytyä kun ei ole täällä meidän kulmilla.
...niin ja yksin tai puolison kanssa.
Liian usein. Molemmat tossa vieressä niin helppo napata jotain aina mukaan.
Voiko sanoa, etten koskaan kun viimeisimmästä kerrasta on reilusti yli viisi vuotta? Mitään varsinaista boikotointia tai muuta ei tähän liity, mutta ensin mäkki lopetti filet-o-fishin myymisen ja sitten myös sen oman työmatkan varrella olevan ravintolan ja seuraavaksi hese sitten luopui kebab-hampurilaisesta vakkarivalikoimassa.
Ei noissa ole mulle enää mitään ja lisäksi hintataso taitaa olla aivan älytön tätä nykyä. Toki jos noita edellä mainittuja edelleen olisi tarjolla niin kyllä siellä varmaan joskus tuli käytyä.
Käynyt jommassa kummassa viimeksi joku 2-3 vuotta sitten. Burger Kingin ruokia olen viimeksi syönyt ehkä joulukuussa. Haemme sieltä ruokaa ehkä kerran kahteen kuukauteen.
Hesessä riittää kerran viiteen vuoteen. Aina pettymys. Mäkkärissä sama. Burger Kingissä ehkä 3-4kk välein, miten nyt sattuu matkalle osumaan. Niillä on ihan jees burgerit, mutta pienet grillit tmv. hakkaa nämä isot ketjut ihan sata-nolla.
Viimeksi syönyt Hesellä viime kesäkuussa eli yli puoli vuotta sitten. Eli tosi harvoin, sanoisin kerran tai pari vuodessa.
meillä ei syödä lainkaan ultraprosessoitua lihavien ruokaa. toissapäivänä tein hirvipurilaisia itse ammutusta sarvieläimestä. ukko ainakin tykkäsi.
Hesessä kerran viikossa mummon kanssa. Kerran käytiin Mäkkärissä ja toistecei mennä. Hesen hampparit paljon parempia.
En koskaan, eilen kävin.