Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoitu nainen, ikuisesti Nou Nou

Vierailija
19.01.2026 |

Olen naimisissa. Vaimollani ei ole tatuointeja. Eikä niitä haluakaan. Olen tehnyt myös oman kantani selväksi:

- Tatuoinnit ovat Jumalan sanan vastaisia

- Tatuoinnit kertovat mielenterveyden häiriöistä ja epävakaasta persoonasta

- Tatuointi on itsetunto-ongelmaisten tapa tuhria itseään

- Tatuointi kertoo sosiaalisen sivistyksen tasottomuuden

Mieti useamman kerrran, ennen kuin menet töhrittämään itseäsi 

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen saa ei-toivottua lähentelyä joltain vastenmieliseltä mieheltä, hänestä pääsee eroon, kun sanoo omaavansa tatuointeja.

Kyllä. Naiselle täysi win-win.

Vierailija
22/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tatuoikoot itsensä jos tykkää. Itse en sellaisia tummia muodottomia klönttejä halua kauniille iholleni. Sitäpaitsi niissä aineissa on myrkkyä - suoraan kehoon annosteltuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut ovat vasemmistolaisia. En ole kenelläkään sivistyneellä eli oikeistolaisella nähnyt tatuointia.

Oikeisto-uusnazzit ne vasta tatuoituja onkin :D 

Vierailija
24/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut ovat vasemmistolaisia. En ole kenelläkään sivistyneellä eli oikeistolaisella nähnyt tatuointia.

Oikeisto-uusnazzit ne vasta tatuoituja onkin :D 

Ei tuollaista olekkaan. Nazzit on vasureita aina olleet ja ovat edelleen. Äärioikeisto on kommunistien sumutusnimitys.

Vierailija
25/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kiinnostunut sinun mielipiteistäsi.

Vierailija
26/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kiinnostunut sinun mielipiteistäsi.

Eikä sinun.

Vierailija
27/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas aikamoista hörhöilyä ap:lta. Tatskat eivät ole mikään nou nou - tatuoitu nyt vaan on vähemmän seksikkään näköinen, koska ei ole luonnollinen. Ihan silkkaa biologiaa tämä.

Vierailija
28/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole ikinä avautunut miksi se olisi naiselta jotenkin pois, jos tulee miehen hylkäämäksi tatuointien takia. Ei kai nyt kukaan tatuoitu haluakaan sellaista kumppania jonka mielestä tatuoinnit ovat vastenmielisiä?

Vierailija
29/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnosta viis mutta kaikenmaailman töherrykset ihmiskehossa ovat rumia, varsinkin naisessa.

M48

Vierailija
30/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoja tatuointeja ja sitten on sitä Silja Kosonen tyyliä missä on lätkitty yksi pieni tuherrus sinne ja toinen tänne.

Vierailija
31/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se näkyy kauas ja suurelle yleisölle, että nainen on ollut linnassa tai kuuluu alempaan yhteiskuntaluokkaan.

Vierailija
32/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin, että katselen paljon mieluummin ihanaa puhdasta luonnollista ihoa, kuin sellaista, jossa on pieniä töherryksiä siellä täällä kuin yläasteen vessan seinässä konsanaan. Mutta kukin tyylillään eikä tämä minulle sellainen punainen linja ole kuin vaikkapa tupakointi. Sille minulla on nollatoleranssi. En siedä tupakoitsijoiden hajua tupakoinnin aikana enkä sen jälkeenkään.

Aika usein heikon impulssikontrollin ulkoisia signaaleja näkee samassa ihmisessä. Niitä ovat juurikin tatuoinnit, eritoten kaula-, kasvo- ja sormi-sellaiset. Tupakointi, päihteiden käyttö ja huumepositiivisuus. Myös huono liikennekäyttäytyminen ja muukin riskienhallinta. Henkilökohtainen taloudenpito kärsii myös, kun impulssit ohjaavat rahankäyttöä ja saavat ihmisen tuhlaamaan. Ilmiön syvemmässä päädyssä esiin nousevat rikollisuus ja varsinkin väkivaltarikokset. Nämä kaikki merkit kertovat ihmisestä, että jotakin on mennyt pieleen todennäköisesti jo lapsuudessa tai sitten se on geneettistä. Impulssikontrollin heikkoutta on yleisemmin etenkin tietyiltä maantieteellisiltä alueilta saapuvilla, mutta jonkin verran sitä on kaikkien ihmisryhmien keskuudessa.

Kyllä minä voin sinällään monenlaisten ihmisten kanssa toimeen tulla. Valinnanvaraa kuitenkin on, joten tatuoidun on vaikeampi ystävystyä minun kanssani. Jos tatuointi peittyy vaatteiden alle, niin signaali ei näy ja muurini yli pääsee helpommin. Kasvoihin tai sormiin tatuoitujen kanssa puhun vain pakolliset enkä milloinkaan ystävysty. Jos tämä kirjoitus sinua suututti, niin vastuu on suuttujalla.

t.m40

Vierailija
33/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tatuointeja esteettisesti kauniina, päinvastoin on luontaantyöntävi. Mutta jos puhut jumalan sanasta, niin ihan pipipää olet itsekin!

Vierailija
34/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naimisissa ja mietit samalla muiden naisten ihoja? Ei tuo nyt kovin jumalalliselta menolta vaikuta.

(Ei ole tatuointeja, mutta en myöskään ottaisi puolisoa joka niistä nillittäisi)

Vierailija
35/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella täällä tuntuu menevän ohi, että AP rölläilee teitä aivan huolella. Syön poppareita ja hihittelen ketjua lukiessa.

Vierailija
36/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se, että puhut Jumalan sanasta kertoo sinusta tarpeeksi ja luulen sinun olevan suurimmalle osalle maallistuneita suomalaisia ei-toivottu kumppaniehdokas. Täten ei tarvitse välittää naisten tatuoinneista, kun karsinta on jo tapahtunut niistä riippumatta.

Minä uskon ja aloittaja on silti ehdoton no-no minullekin. Jumalharha siitä että kuvittelee ylimielisyydessään jakavansa maallikkona jumalan ja Raamatun sanaa on ehdottomasti red flag.

Kouluajoilta on jäänyt uskikset mieleen äärimmäisen epämiellyttävinä ihmisinä. Kun teini-ikäisen ylimielisyyteen yhdistettiin toi uskoon hurahtaminen, lopputulos oli sietämätön paketti, joka sisälsi paitsi muiden ihmisten täydellistä halveksuntaa, niin myös käsittämätöntä kuvittelua siitä, että omaa jotain salattua tietoa, jonka ansiosta on kaikkia muita fiksumpi ja jotenkin omassa kuplassaan. Sitä en tiedä, miten nämä valitut tuli toimeen toistensa kanssa? 

Vierailija
37/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella täällä tuntuu menevän ohi, että AP rölläilee teitä aivan huolella. Syön poppareita ja hihittelen ketjua lukiessa.

Onpa hyvä että sinä suuressa viisaudessasi laskeuduit meidän heikkolahjaisten keskelle jakamaan viisauttasi.

Newsflash: aloittaja on sama tatskahullu joka spämmää tänne lukuisia aloituksia samasta aiheesta viikottain. Yleisesti se on todella tylsä tapa keskustella palstalla että lähtee siitä että kaikki joko valehtelee tai röllää, joten tapanani on vastata asiallisesti noihin ketjuihin. Ei tulisi mieleenkään alentua rölläämään sen takia että muut röllää.

Vierailija
38/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä toisten maisten vartaloita katselet naimisissa olrvana ukkona. Helvettiin joutaa avionrikkoja, myös henkinen pettäminen on pettämistä.

Pitäneekö ap:n repiä silmänsä? Vai kätensä?

Vierailija
39/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi kätevää, että alemman tason ihmísjätteet pystyy erottamaan yhdellä vilkaisulla ja osaa karttaa niitä kuin ruttoa.

Vierailija
40/54 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se, että puhut Jumalan sanasta kertoo sinusta tarpeeksi ja luulen sinun olevan suurimmalle osalle maallistuneita suomalaisia ei-toivottu kumppaniehdokas. Täten ei tarvitse välittää naisten tatuoinneista, kun karsinta on jo tapahtunut niistä riippumatta.

Minä uskon ja aloittaja on silti ehdoton no-no minullekin. Jumalharha siitä että kuvittelee ylimielisyydessään jakavansa maallikkona jumalan ja Raamatun sanaa on ehdottomasti red flag.

Kouluajoilta on jäänyt uskikset mieleen äärimmäisen epämiellyttävinä ihmisinä. Kun teini-ikäisen ylimielisyyteen yhdistettiin toi uskoon hurahtaminen, lopputulos oli sietämätön paketti, joka sisälsi paitsi muiden ihmisten täydellistä halveksuntaa, niin myös käsittämätöntä kuvittelua siitä, että omaa jotain salattua tietoa, jonka ansiosta on kaikkia muita fiksumpi ja

Kuulin hiljattain tällaiselta teini-iässä hurahtaneelta, sittemmin hyvän koulutuksen hankkineelta: "Syöpään on moni nuorempikin kuollut". Tyhmä kun olen, kerroin saaneeni terveen paperit. Meitä on joka lähtöön.

PS Ap on itsekäs paskiainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi