Leo Meller kuollut
Kommentit (104)
Hellarit vetää homoina kivittää muita homoja.
Tuksut Tynkkyset tiaiset dildot takuuvarmaa helluntaita.
Nyt se on gehennassa ja kyselee mis sen rahat on eikö ne tullutkaan mukaan.
venäjän kielessä on seitsämän taikka kahhdeksan erilaista ässää mutta uskallan väittää että Mellärin kielessä niitä oli 70 kertaa sssheitsämän erilaista
Vapaamuurarit löytää aina srippibaarista tai thaikkuhieronnasta. Avioerosta ja huumeista .
Jeesus kysyy kuka toi on en mä tunne tota.
Vuosia sitten olin häntä kuuntelemassa. Oli melko karismaattinen, oman alansa tähti. Levätköön rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?!
Kuka, ei ketä. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?! Hän on häntä itseänsä koko sälli, aivan kiirastulesta kantapäihin saakka
Harmi, ettei ihan ehtinyt nähdä Jeesuksen toista tulemista. Senhän pitäisi olla ihan nyt näinä aikoina luvassa, kun Israelin perustamisesta on kulunut sukupolvi. Ainakin, jos on Leoon itsensä uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Hellarit vetää homoina kivittää muita homoja.
Jep, omia poikia vedetään kak koseen, tästähän on ihan faktaakin.
Tulihan se venäläinen sieltä esiin OIKEA KALINKA HARASOO . Mahtaa olla kylmä helevetti !
Ei se saa rauhaa ! Rauha rauha vaikka rauhaa ei ole . Luciferin kanssa viulunsoitto tulijärvessä.
Olikohan Manala tahi Tuonela alkujaan todella tämän fyysisen maapallin uumenissa, sinnekkö Jeesus pitkäperjantain päätteeksi meni tekemään mitä tehdä piti, julistamaan vapautusta vangituille, vai kuinka se olikaan....Oliko siellä Aatamin ajoista saakka kertyneen kuolleiston alkuperäinen haltu?
Ryövärien luolassa kuvitellaan rahalla pääsee . Mitähän se nyt tuumaa kun ei olekaan rahaa .
Maan alla tulijärvi haades. Jos on sattunut laittamaan kristittyjä helvettiin ja saatanoille niin sen sai itse . Mitä teet toisille...se sulle.
Faarao toki balsamoidaan sitten vaan Stalinin viereen punaiselle torille .
Tehkää niinkuin ne opettaa mutta älkää tehkö niinkuin he tekee. Puheet ja teot ei koskaan ole yhtä.