Seiska: Sara Siepin kumppanin Pyry Soirin uralla yllätyskäänne: Palaa Kreikkaan pelaamaan
Seiska kertoo HS jutun pohjalta, että Pyry Soiri jatkaa uraansa vastedes uudessa seurassa Kreikassa.
"Pyry Soiri, 31, siirtyy Kreikan kakkosliigaa johtavaan Anagennisi Karditsaan. Soiri olisi ollut kiinnostunut pelaamaan myös HJK:ssa, mutta päätyi lopulta jatkamaan uraansa keskisessä Kreikassa sijaitsevassa Karditsassa.
HS:n tietojen mukaan Soiri oli myös kiinnostunut jatkamaan uraansa HJK:ssa, mutta seura ei kuitenkaan esittänyt sopimusehdotusta Soirille.
Paluuta HJK:hon ei ole kuitenkaan suljettu pois mahdollisuuksista, kommentoi Soirin pelaaja-agentti Daniel Minovgidis.
HJK olisi ollut kiinnostava vaihtoehto, mutta se vaihtoehto ei edennyt konkreettisiin keskusteluihin. Pyry on avoin paluulle tulevaisuudessa. HJK:ssa pelatun parin vuoden perusteella HJK on ensimmäinen keskustelukumppani tulevaisuudessa, jos puhumme paluusta Suomeen, Minovgidis sanoo."
https://www.seiska.fi/kotimaa/pyry-soirista-shokkiuutinen-kuviot-taas-u…
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
pyry on aika tummaihoinen olen huomannut
Entä sitten ? Maapallolla on paljon tummia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Satasta tulee yyhoo käytännössä
Joten kelpaako kohta pikkusisko lapsenvahdiksi
Ei ole yhoo. Etätyö ei muuta tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äitinsä varmaan ainakin joutuu lapsenvahdiksi.
Miten lie aikovat asian ratkaista, kun kaikki tukiverkot Suomessa eikä Kreikassa vielä ainakaan mitään, jos sinne aikovat perheenä muuttaa. Mielenkiintoinen ajankohta toteuttaa tämmöinen, itse en ehkä olisi riemuissani asiasta, jos olisin raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lie aikovat asian ratkaista, kun kaikki tukiverkot Suomessa eikä Kreikassa vielä ainakaan mitään, jos sinne aikovat perheenä muuttaa. Mielenkiintoinen ajankohta toteuttaa tämmöinen, itse en ehkä olisi riemuissani asiasta, jos olisin raskaana.
Sama mitä sinä tekisit. Maailmassa saa vaikka rahalla tukiverkkoa jos tarvis. Mielenkiintoista sun pääsi aukominen.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niin hajuton ja mauton pari, etten ymmärrä kuinka te jaksatte olla niistä näin kiinnostuneita 🥱
Etä sinä itse😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkapalloilut ammattitasolla loppuu aikanaan ja Pyry tulee muutaman vuoden sisään takaisin Suomeen.
Siis Soiri on jo 31-vuotias, eli ammattiurheilijan ura alkaa olla kohta taputeltu. Sen takia myös vähän outoa, että valitsee lähteä jonnekin keskelle Kreikkaa, ei edes pääkaupunkiin pelaamaan, vaikka vauva on syntymässä nyt keväällä. Joku muu ehkä nimenomaan haluaisi olla läsnä oman lapsen ensimmäisen vuoden aikana ja muuttaisi vaikka sen perässä Suomeen. Soiri muuttaa pois Suomesta.
Mikä ongelma? Luuletko että kreikassa ei vauvan kanssa pärjää?
Voihan vauvan kanssa pärjätä Kreikassa, mutta kun Sieppi on kertonut julkisuuteen, ettei ole muuttamassa Soirin työn perässä ja ihan vastikään vielä ol
Toisaalta Kreikassa olisi toimiva terveydenhoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Saabbina Sorkka muuttaa Saaran luo Pyryn tilalle, kun Pyry lähtee pois.
Ihan kauhea tilanne oikeasti. Vauva syntymässä ja mies päättää muuttaa pois tuhansien kilometrien päähän toiseen maahan. On oikeasti todella iso asia ja vaikuttaa paljon kaikkeen.
Mikä kauhea tilanne? Luuletko että kreikassa ei voi synnyttää?
Luulen kun olen niin veen moukka.
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa heissä on. RoikkuUkohan Sara epätoivoisena tuossa miehessä, niinkuin Roopessakin, vaikka tietää, että homma ei taaskaan toimi.
Ei ole mitään outoa. Onnelisia ovat. Rahakasta Työtä kannattaa tehdä nyt kun vielä jaksaa.🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun ei loppuraskaudessa välttämättä noin vaan hypätä lentokoneeseen ja lähdetä ihan toiseen maahan synnyttämään jossa mitään valmisteluja ei tehtynä.
Ei ole moukka sinun migreeni. Kyllä he omat asiansa järjestää.,🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mitä sinä tekisit. Maailmassa saa vaikka rahalla tukiverkkoa jos tarvis. Mielenkiintoista sun pääsi aukominen.
Miksi olet niin vihainen ja menee kovasti tunteisiin? Onhan tuo nyt haastava tilanne eikä rahalla pysty kaikkea ostam
Pidä jo turpasi kiinni. Ihan varmasti järjestävät asiansa mikä juuri heille parhaiten sopii. Hyvin menee ja onnea heille 🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhoo. Etätyö ei muuta tätä.
Etätyö?
Kauheaa sekoilua tullut ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuo Sara muuta miehensä perässä? Pärstäänsä ja rytkyjään voi kuvata ihan missäpäin maailmaa tahansa.
Ei kuulu moukka sulle mitä hän tekee. 🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Jalkapalloilut ammattitasolla loppuu aikanaan ja Pyry tulee muutaman vuoden sisään takaisin Suomeen.
Siksipä nyt kannattaa tienata rahaa tilille.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Sara lähde äitiyslomalla sinne mukaan. Tuskin se nyt näitä Suomen talvia päivystää.
Ihanahan siellä on auringon lämmössä vauvan kanssa elelellä...🎋 🏝 🌞🌞 🌝 🌴 🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Saara varmaan palkkaa lastenhoitajan, joka pitää vauvasta huolta, että Saara ehtii kuvata instavideoitaan.
Seiskan mukaan Sara on palkkaamassa assaria kuvaamaan niitä videoita.
Hyvä näin ja varaa on palkata vaikka kotiapulainen niin saa nukkua rauhassa päikkärit aurinkovarjon alla.
Vierailija kirjoitti:
Aika itsekäs päätös Pyryltä. Ja yllättävä tuossa tilanteessa.
Haista home. Miljoonat ammattiureilijat näin tekee mistä parhaan rakkaan paikan saa. Vaimo muutta mukana .. He itse ovat näin elämänsä suunnitelleet. Ei tietenkään ole mitään itsekästä 🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Suomiseuroja ei pyry kiinnostanut ja nyt Sara hoitaa lapsen kun pyry pelaa. Meinaan voi tulla yllätys että lapsi sitoo Saran täysin ja iskä on Kreikassa
Ei sido. Voi muuttaa perässä ja rahalla saa kotiapua. Mitäs yllätystä tuossa nyt on kun lapi tulee.. ihanaa vauvaonnea 🍼 🎂 🌞🍿
Mitä täällä tapahtuu. En ole pahemmin seurannut . Oliko noilla tietoa , että kundi voi lähteä toiseen maahan ? Raskaus oli toivottu. Jos Sieppi ei lähde perässä niin jääkö yksin lapsen kanssa tänne.
Tuli mieleeni sellainen asia kun olen matkustanut kauas, niin minä olen saanut flunssan ja kuumetta kun on niin erilainen se pöpökanta kaukana. Onkohan nyt ihan järkevää pientä vauvaa lennättää kotoa pois kauas.
Terveempänä kotona pysyy uskoisin. Tämä on minun ajatus. Älkää ottako nokkiinne. Ajattelen vauvan parasta.